Eve-Centrala
Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: polopex w Sierpień 23, 2009, 14:53:41
-
Witam jestem tu nowy :)
Więc mój problem polega na tym, że mam 2 komputery (Laptop Asus F3 i stacjonarny) podłączone do jednego routera D-Link(laptop przez WiFi pc przez kabel). Na kompie stacjonarnym EvE działa bez zarzutu, natomiast na laptopie ciągle pokazuje status serwera "unnown" po 1-2 minutach czekania na ekranie logowania.
Szukałem rozwiązania najpierw w wyłączeniu zapory - to samo (status unnown)
Potem wyłączyłem antywirusa (Avast) - to samo
Na stronach wsparcia technicznego pisało o odblokowywaniu portów przez narzędzia administracyjne - to samo
Przełączyłem laptopa z WiFi na dodatkowy kabel od routera - to samo
Przełączyłem laptopa na ten sam kabel co pc - to samo
Na pc-cie nie trzeba było wyłączać zapory, żadnych problemów a na laptopie multum...
Domyślam sie że to problem z samym laptopem... :'(
-
Idz do zapory -> wyjatki -> programy i uslugi. Tam dodaj eve online.
Mozesz tez tam sprobowac z dodaniem portu.
Najlepiej bedzie, jesli napiszesz petycje do CCP i opiszesz im problem jaki posiadasz.
-
Racja nie napisałem że i to próbowałem. Więc dałem Eve do wyjątków, ale nie jestem pewien czy dobrze dodałem port: 26000 o nazwie (chyba nieistotna) jakiegoś ip z CCP
Napisałem też już petycję i czekam na odpowiedź
-
Sprobuj cos uzyskac poprzez zmiane ustawien karty wifi.
Zajrzyj tez do ustawien routra - moze cos blokuje na wifi.
-
:( Nie za bardzo wiem jak bawić sie w tych ustawieniach wifi - jeśli coś by to dało to prosiłbym o w miarę dokładną instrukcję :)
Ale jak już wcześniej pisałem, zamieniłem internet z bezprzewodowego na kabel, ten sam z którego brat gra na stacjonarnym kompie, ale to nic nie daje, wyświetla to samo że status unknown
-
Na początek zostaw router w spokoju. Sprawdź co masz zainstalowane w systemie. Głównie chodzi o programy podobne do firewalli i służące do filtrowania firm szpiegujących sieci p2p. Np PerGuardian, ProtoWall.
CCP podobnie jak większość firm multimedialnych znajduje się na czarnej liście. O ile włączanie takiego filtra przydaje się w uTorrencie, czy eMule, to na całym systemie jest upierdliwe, a przynajmniej trzeba przepuścić EVE na domyślnym porcie 26000 o ile nie został zmieniony w konfigu EVE. Port ten jest wymagany do samej gry, natomiast wewnętrzny EVE Voice chodzi osobno na innych portach, browser EVE powinien działać normalnie na porcie 80 jak to browser).
Dopiero jak będziesz miał pewność że to nie jakiś program coś blokuje, to zastanawiaj się nad routerem i przekierowaniem portów. Generalnie router, który coś blokuje, to źle działający router, a w szczególności źle działający NAT.
-
^^ Racja, zapomniałem o PeerGurdian. Po wyłączeniu PeerGuardiana mogłem już zalogować sie do gry ;D
Wielkie dzięki za pomoc, można już zamknąć temat.