Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 21:52:01

Tytuł: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 21:52:01
Witam zajmuję się modelarstwem od ponad 10 lat i wpadłem na pomysł wykonania modelu z plastiku. Lecz tu zaczynają się schody skąd mogę wziąć plany statków. Choć naprawde było by dobrze gdyby można w jakiś sposób wyciągnąc modele z gry do jakiegos programu do obróbki 3d. Czy da się to zrobić???
Tak na marginesie chciał bym zrobić model Tytana ( troszke szalony pomysł ) a dokładnie Minmatar Tytan.
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: horax w Grudzień 28, 2008, 22:17:34
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=21
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 22:19:55
Wielkie dzięki.
A jaka jest ścieżka do tych modeli??
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Grudzień 28, 2008, 22:39:45
sciagnij sobie trixporter on ci wyciagnie textury i modele
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 22:43:20
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: horax w Grudzień 28, 2008, 22:51:07
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.

Program Files/CCP/EVE  (file > set folder)

dostajesz drzewo katalogu res:

model szukasz w:
res/model/ships

textrure w:

res/texture/

Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 22:54:12
już do tego doszłem wielkie dzięki a czy moge teraz jakos go zapisac abym mogl otworzyc go przez program blender??
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: horax w Grudzień 28, 2008, 23:35:35
hmm, masz export do .3ds (3d studio max)  i .obj i .x wybierz sobie :P
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 23:42:42
No niestety blender tego nie obsluguje. Ale wielkie dzięki za pomoc. Jak skończe pokarze wam choć nie wiem ile to będzie trwało a tak na marginesie to jaki program to obsługuje.
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: misao w Grudzień 28, 2008, 23:55:00
3ds obsluguje 3d studio i maya.

edit. kiedys sie bawial m w modele z eve w mayi,., ale na parsonal learning edition jest ten upierdiwy teks  MAYA LEARNING EDITION  wszyedie na renderze co psuje efekt koncowy X_X
Tytuł: Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
Wiadomość wysłana przez: horax w Grudzień 29, 2008, 09:39:29
A w tym calym blenderze nie ma modulu importu 3ds plikow??

Cytat: Jakies forum google search
Read my post above, if you get the same error you can try importing the 3ds in Blender 2.40, it worked for me.