Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: giergi w Grudzień 28, 2008, 21:52:01
-
Witam zajmuję się modelarstwem od ponad 10 lat i wpadłem na pomysł wykonania modelu z plastiku. Lecz tu zaczynają się schody skąd mogę wziąć plany statków. Choć naprawde było by dobrze gdyby można w jakiś sposób wyciągnąc modele z gry do jakiegos programu do obróbki 3d. Czy da się to zrobić???
Tak na marginesie chciał bym zrobić model Tytana ( troszke szalony pomysł ) a dokładnie Minmatar Tytan.
-
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=21
-
Wielkie dzięki.
A jaka jest ścieżka do tych modeli??
-
sciagnij sobie trixporter on ci wyciagnie textury i modele
-
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.
-
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.
Program Files/CCP/EVE (file > set folder)
dostajesz drzewo katalogu res:
model szukasz w:
res/model/ships
textrure w:
res/texture/
-
już do tego doszłem wielkie dzięki a czy moge teraz jakos go zapisac abym mogl otworzyc go przez program blender??
-
hmm, masz export do .3ds (3d studio max) i .obj i .x wybierz sobie :P
-
No niestety blender tego nie obsluguje. Ale wielkie dzięki za pomoc. Jak skończe pokarze wam choć nie wiem ile to będzie trwało a tak na marginesie to jaki program to obsługuje.
-
3ds obsluguje 3d studio i maya.
edit. kiedys sie bawial m w modele z eve w mayi,., ale na parsonal learning edition jest ten upierdiwy teks MAYA LEARNING EDITION wszyedie na renderze co psuje efekt koncowy X_X
-
A w tym calym blenderze nie ma modulu importu 3ds plikow??
Read my post above, if you get the same error you can try importing the 3ds in Blender 2.40, it worked for me.