Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: marikd w Wrzesień 08, 2007, 14:20:25
-
Witam.
Jestem nowym graczem - pierwszy miesiąc. Zaczynając grę wydawało się że kopanie to stabilny i szybki sposób na zarobek i fajna zabawa. Niestety, kopanie to nuda. W tej chwili kopie bantamem (scordite) i zwożę badgerem ( jedna wycieczka (30minut) daje 800 k. Jeszcze 3 i przesiadka na ospreja co skróci czas kopania do 20 min.
Pytanie - czy dalej grac postacią zrobioną na kopanie ( bo chciałem zmienic profil) czy zrobic nową? Chcę postrzelac trochę i przyłączyc do korpa jakiegoś.
Gram Caldari - deteis.
-
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby będąc w korpie też kopać i przy okazji skillować umiejętności walki (a kopanie w systemach low-sec /0.0 to już inna pieśń i inne zarobki)
Jeśli jednak nie chcesz już patrzyć więcej na koparkę - zrob nową postać - 30d to i tak na razie niewiele, później będzie ciężej :P Ale myślę, że może da się zrobić coś z tym charakterem dalej.
Podaj jej statsy i umiejętności, to wspólnie coś się zdecyduje.
Pozdrawiam!
-
Witam.
Ważniejsze od tego czy ta postać zrobiona jest na kopanie ( zakładam że chodzi o skille ) są jej atrybuty więc być może wystarczy skilować dalej w kierunku PvP a z możliwości kopania korzystać przy okazji ( choć naprawdę są szybsze i lepsze metody zarabiania nawet klepanie misji lvl3 jest bardziej opłacalne niz kopanie scorda - choć mam info sprzed blisko roku wiec sporo moglo sie zmienic ) napisz po prostu jak wygladaja u ciebie atrybutu. Pozstać do kopania powinna mieć układ mem, int .... a postać do PvP perc, int, will, mem, char - choć to moje osobiste zdanie, wiem że niektórzy wolą nieco inaczej budować postać.
Pozdrawiam
-
wiesz... przy robieniu postaci można zyskać sporo SP i jeśli Dagobert stworzył postać ze skillami do górnictwa i chce się nawrócić na pvp, to myślę, że można zrobić nową postać ze skillami tylko do pvp i zaoszczędzić sobie miesiąca skillowania nawet... ale wtedy przekreśla jakiekolwiek kopanie na przyszłość :P
fakt faktem - atrybuty primo :) [ale jakoś tu ich nie widać nadal :P]
-
Witam ponownie.
Caldari - deteis
Atrybuty : int - 15 per. - 10 char. - 7 willpower - 9 memory 14 i podskilowany mam już mem. i learning do 4 a per. will. i int do 3. Spaceship command - 4 frejki na 4, indyki na 4, destroyers na 2. Troche shelda i inżynierii.
Myśle że zamiast ospreya kupie coś do walki i misje jakieś porobie.
Dzięki za pomoc.
Ps. Jaki polski korp nauczy mnie najwięcej ? Mam zamiar pograc trochę w evke. :)
-
Ps. Jaki polski korp nauczy mnie najwięcej ? Mam zamiar pograc trochę w evke. :)
Unseen Academy?
-
Dagobert zdecydowanie nowy char jeśli to ma być pure PvP bo te atrybuty troche kiepskie naprawdę jeśli chcesz bawić się w tym kierunku ( no w każdym razie jeśli chcesz do tej zabawy być w miarę szybko gotowy ). Pewnie jak wielu graczy i tak skończysz z dwoma i wiecej kontami wiec jeśłi tylko kaska ci pozwala na utrzymywanie przez jakiś czas dwóch rozwijanych charów to tak to widze ;) Jeśli ma to być PvP to ciekawy jest achura choć wygląda jak pół dupy zza krzaka to z jego char = 3 i w miarę zbalansowanymi innymi atrybutami można z niego stworzyć przyjemnego warriora. Swoją drogą może odważnym i wizjonerskim będzie jednek podarowanie więcej charyzmy bo ostatnio nawet w PvP zaczyna odgrywac ona coraz większą rolę ( choć zawsze i tak percepcja będzie tym primary atrybutem dla PvPera no może czasami na zmianę z willpower )
Gregorius wiesz ..... na początku i tak istotne są przedewszystkim learningi więc ten miesiąc bładzenia można sobie odżałować jeśli tylko wie się do czego się zmierza i learningi są już skończone ( lub prawie skończone ) no ale żadko który noob to wie :) ( ja sam nie wiedziałem i do tej pory mam z tym problemy ;) )
Pozdrawiam
-
Dzięki za podpowiedzi.
Zrobiłem nową postać i skiluje learningi.
Masakra straszna z atrybutami. Przykład : cruiser na IV lvl. nową postacią wchodzę w 6 dni starą w 10 . O0
Powodzenia i dzięki duże.
-
W tej chwili kopie bantamem (scordite) i zwożę badgerem
Jak w praktyce rozwiązać taką kwestie?? Tzn chodzi mi o to ze przeciez mozna pilotowac tylko jeden statek naraz, więc jak można kopać jednym a zwozić drugim ??
-
Bantam, undock, Kopiesz do puszki, warp na stacje, zmieniasz statek, zwozisz
-
Kumam, dzieki :)
-
Używaj lepiej GSC (Giant secure container), bo z puszki ktoś ci podpitoli.
-
Na kazdej stacji mozna kupic GSC?? Jak sie to obsluguje?
-
Na wszystkich nie, ale na pewno kupisz na stacjach CBD.
Obsługa typowa:
1.ppm na obiekcie w cargo -> launch for self
2.ppm na obiekcie w space -> anchore (dozwolone dla sec <0.8)
3.60s czekania, ale od razu możesz ppm -> open container/cargo i kopać
4.przekładasz urobek do contenera
Możesz jeszcze nadać hasło.
Zrobiłeś tutorial ?
-
Tutorial zrobilem, ale duzo rzeczy jest tylko powierzchownie opisana
-
Dodam ze do obslugi GSC potrzebujesz skilla anchoring
-
Ja piernicze.... jakie to wszystko skomplikowane:/ Jest moze gdzies opracowanie zawierajace statki/moduly/uzbrojenie i potrzebne do ich obslugi skille etc. ??????
A co mozecie powiedziec o "mining probach" ??
-
A to dopiero początek :P
Radze znaleźć sobie jakiegoś korpa, np. Unseen
-
A co mozecie powiedziec o "mining probach" ??
Są tylko sondy do badania moonów, ale to na razie nie powinno cię obchodzić :)
Chyba, że chodziło ci o coś innego :]
-
hej mam pytanie :)
czy postać z statsami : int - 11 perc - 5 char - 6 will - 6 i mem - 17 może być kiedykolwiek dobra do pvp? przez uzycie implantow albo czegoś innego? czy raczej nadaje sie tylko na minera? i ogólnie bym prosił o jakieś typowe statsy dla danej profesji :D
pozdrawiam
-
Percepcja 5 będzie mocno boleć przy skillowaniu gunnery/missile i spaceship command.
Ta postać nadaje się genialnie na producenta/inwentora.
Na pvp są dwie szkoły:
1. ładujemy ile się da w percepcję i willpower, olewamy charyzmę.
2. staramy się w miarę równo rozłożyć percepcję, willpower, intelligence i memory, olewamy charyzmę.
Tyle teorii :)
W praktyce ja mam wysoką charyzmę, niską percepcję i już niezłą postać do pvp (tylko "troszkę" dłużej do tego dochodzę niż inni).
Statsy można jeszcze podnieść learningami - o 10 pkt max każdy, oraz implantami - o 5 pkt max.
-
aha czyli chodzi tylko o długość uczenia sie skilli ? po prostu kiedy mam mniej abilitsa "bycie dobrym w pvp" przyjdzie mi z większym czasem oczekiwania :)
dziękuje za odp :)