Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: blademort w Grudzień 06, 2012, 14:32:05
-
Robię postać, która może latać frachtami i JF
Czy może ktoś mi powiedzieć czy są jakieś różnice w rasowych frachtach? Widzę, że Caldari ma największe cargo, ale czy z tej okazji ma jakieś poważne minusy?
Czy wszystkie JF mają taki sam zasięg skoku zakładając te same skile, czy też np Rhea ma największe cargo, ale potrzebuje np 2 skoki więcej, żeby z A dolecieć do B?
-
Robię postać, która może latać frachtami i JF
Czy może ktoś mi powiedzieć czy są jakieś różnice w rasowych frachtach? Widzę, że Caldari ma największe cargo, ale czy z tej okazji ma jakieś poważne minusy?
Czy wszystkie JF mają taki sam zasięg skoku zakładając te same skile, czy też np Rhea ma największe cargo, ale potrzebuje np 2 skoki więcej, żeby z A dolecieć do B?
Generalnie różnica jest w ładowności kosztem zwinności. Charon największe cargo ale najwolniej alignuje, Fenrir na odwrót. W praktyce to robi różnice w czasie przelotu po dużej ilości gate'ów (czytaj hisec). W JFach zasięg skoku jest identyczny, też różnice są głównie w agility. Nie założe się jak jest z tankiem, ale z tego co pamiętam różnice w nim są pomijalne.
-
Mam lata, który lata Nomadem i trzeba przyznać że jest całkiem zwinny. Może i zabiera te 15% mniej niż Rhea, ale za to alignuje w 16-17 sekund, czyli sporo szybciej.
-
Mam lata, który lata Nomadem i trzeba przyznać że jest całkiem zwinny. Może i zabiera te 15% mniej niż Rhea, ale za to alignuje w 16-17 sekund, czyli sporo szybciej.
Ja mam alta w charonie (all5 jak chodzi o ten statek i agility) oraz alta w fenrirze (takie same skile). Oba mają imple do prędkości warpa, ale ten w fenrirze ma jeszcze do agility. Rezultat jest taki, że na autopilocie w hisecu (tutaj trzeba pamiętać że przy AP poza agility liczy się szybkość bo 15km/system trzeba przelecieć) charon przelatuje 20j kiedy fenrir przelatuje 23-24j.
Zapomniałem dodać że różnica między frachtami/jfami jest jeszcze w speedzie poza agility, ale w ten sam sposób, tj. statek z większym agility będzie także miał większy max speed.
-
Dochodzi do tego jeszcze różnica w koszcie paliwa do skoków a ta potrafi być znaczna. Kiedy Goonsi zdestabilizowali rynek paliwa do shipów Gallente skoki Anshara były wyraźnie droższe niż innych JFów.
-
cena paliwa waha się, więc na to raczej nie będę zwracał uwagi. Dziś pod tym względem może być najtańszy Nomad, a jutro będzie już najdroższy. Podobnie jak z ceną statków.
Mi zależy na dobrym wyborze właściwości statku. Kusi agility, a nie mam doświadczenia, żeby powiedzieć, że te dodatkowe x m3 warte są poświęcenia tych kilku-kilkunastu minut dodatkowo na przelot.
Inna sprawa, która mi przyszła do głowy, to ile trzeba dps, żeby zdmuchnąć frachta w hi? Czy dla takiego gangu jest różnica jakiego frachta będzie dymać? Nie chodzi mi o ładunek, tylko co może być trudniejsze do ubicia, czy też dla wyspecjalizowanego gangu nie ma to żadnego znaczenia?
-
cena paliwa waha się, więc na to raczej nie będę zwracał uwagi. Dziś pod tym względem może być najtańszy Nomad, a jutro będzie już najdroższy. Podobnie jak z ceną statków.
Mi zależy na dobrym wyborze właściwości statku. Kusi agility, a nie mam doświadczenia, żeby powiedzieć, że te dodatkowe x m3 warte są poświęcenia tych kilku-kilkunastu minut dodatkowo na przelot.
Inna sprawa, która mi przyszła do głowy, to ile trzeba dps, żeby zdmuchnąć frachta w hi? Czy dla takiego gangu jest różnica jakiego frachta będzie dymać? Nie chodzi mi o ładunek, tylko co może być trudniejsze do ubicia, czy też dla wyspecjalizowanego gangu nie ma to żadnego znaczenia?
Jeśli uznają, że warto Cię gankować to nie ma znaczenia jakim frachtem lecisz.
-
Zapomniałem dodać że różnica między frachtami/jfami jest jeszcze w speedzie poza agility, ale w ten sam sposób, tj. statek z większym agility będzie także miał większy max speed.
Nomad bez implantów robi 124 m/s, Rhea gdzieś z 80. Jak się leci na AP to różnica jest istotna (15 km czołgania się do bramy).
-
Inna sprawa, która mi przyszła do głowy, to ile trzeba dps, żeby zdmuchnąć frachta w hi?
Cirka 7-10 talosów skosi chyba nawet JF'a (tank wyraźnie lepszy od zwykłej puszki), np: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15367579
Jeśli chodzi o tank, to teoretycznie najtwardszy jest amarczyk, ale nie wiem czy nawet z pilotem zadrutowanym maksymalnie na zwiększenie EHP, robi to różnicę chociaż jednego shipa potrzebnego do zestrzału czy nie robi
-
Cirka 7-10 talosów skosi chyba nawet JF'a (tank wyraźnie lepszy od zwykłej puszki), np: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15367579
Jeśli chodzi o tank, to teoretycznie najtwardszy jest amarczyk, ale nie wiem czy nawet z pilotem zadrutowanym maksymalnie na zwiększenie EHP, robi to różnicę chociaż jednego shipa potrzebnego do zestrzału czy nie robi
Gdy zajmowałem się Dżihadem w High to we wszystkich obliczeniach brałem pod uwagę maksymalny możliwy tank, bo tak po prostu jest bezpieczniej. I najbezpieczniej jest założyć, że inni też tak robią.
-
Rhea pali najwięcej paliwa w przeliczeniu na ly, Nomad pali najmniej. Proporcje w cargo są odwrotne. Coś za coś.
-
Rhea pali najwięcej paliwa w przeliczeniu na ly, Nomad pali najmniej. Proporcje w cargo są odwrotne. Coś za coś.
O faktycznie, człowiek uczy się całe życie, jest różnica w spalaniu - od 2700 do 3300 mają..