Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Gank Night PL => Wątek zaczęty przez: Gregorius w Kwiecień 04, 2009, 16:42:17

Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 04, 2009, 16:42:17
Kiedy następny ????????

(ja się nie mogę już doczekać :D)


Wydzielone z wątku o GN1, żeby czytelniej było :P
W razie potrzeby ankiety proszę dać znać.
X.
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Kwiecień 04, 2009, 17:06:56
najlepiej jeśli wszyscy chętni wyślą Colowi priva in game w sprawie organizacji kolejnej zabawy  :diabeł:
hehe

Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 04, 2009, 19:46:05
Azbu ty sie tym zajmij, czemu zawsze inni  ::)
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 04, 2009, 20:00:22
oczywiscie jestem - ZA!
czesc z was ma klony w Evaulon i jakis tam sprzecior....
przydaloby sie tym razem kilka interdictorow...
wiec co bogatszych zapraszam / zachecam
osobiscie nie palilem sie do tego bo jakos nie moge nacieszyc sie ostatnim paczem jeszcze...
ale moze juz czas na powtorke  ^^
kwestia w tym jaki dzien wolicie...
ja mysle ze piatek moze byc owocny bo sporo ludzi ma czas polatac dluzej
wiec proponuje PIATEK najblizszy - 10 kwietnia - 20 PL Time..co sadzicie?
mysle ze mozemy kontunuowac deski narazie...do wyczerpania zapasow w Evaulon
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 04, 2009, 20:55:31
Jestem za i tym razem postaram się żeby SHCK stawiło się w większej liczbie (nawet jeśli najpierw chętnych będę musiał wydłubać ze statków, załadować pody do bagażnika i zawieźć na miejsce osobiście >:D )
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Kwiecień 04, 2009, 21:03:07
Pisze sie i konto aktywne wiec prawdopodobnie bede i wezme dykte.
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 04, 2009, 22:50:46
Bardzo podoba mi się pomysł z Blackbirdami, jak się je zrobi na wczorajszych zasadach + jamery to może byc fajnie, ewentualnie ci co nie mają skila na caldari... inne nacje tez maja po swoim EW cruzie t1... Arbitrator amarów, Celestis gejente, Bellicose dzikusów... każdy ma inne ew a dps powinnismy zachować ;)

Ewentualnie ankieta na typ statków ;)

Banda blackbirdow z jamerami to by bylo dobre

Piszcie kiedy to i moze ja sie pojawie
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 05, 2009, 08:23:27
Nad BB to pomyslimy, jest to fajna opcja ale pewnie czesc nie ma na to skili i nie bedzie skilowac bo wymaga to zmarnowania cennych minut skilowania :)...a moze i dni

dodalem nowa ankiete, glosujcie
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 05, 2009, 09:38:42
noobshipy!  ;D >:D
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 05, 2009, 10:06:54
To ja mogę celestisem :)
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 05, 2009, 10:34:15
A ja tak nieśmiało spytam - może w sobotę ? :>

Piątek to tak jajeczko z wódeczką z ziomkami... a tak kurczę... będzie ciężko...

-------

Ja jestem za sobotą 11 kwietnia  >:D >:D

i tym razem będę dyktą :D

...albo dwiema :D
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Kwiecień 05, 2009, 10:56:33
No ja tez bym byl bardziej za sobota, bo tak jak Greg bede mial w piatek jakies "jajeczko" :D
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 05, 2009, 11:05:33
Nad BB to pomyslimy, jest to fajna opcja ale pewnie czesc nie ma na to skili i nie bedzie skilowac bo wymaga to zmarnowania cennych minut skilowania :)...a moze i dni

dodalem nowa ankiete, glosujcie
Ponawiam moją propozycję o uzyciu EW cruzów t1 ;) na to skile ma prawie każdy kto chciałby wziąć udział w gank nighcie
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 05, 2009, 12:14:42
Popieram flote cruzow T1 takich na ktorych kogo stac i ma skile.

Ok ja bede na 99 w blacku jak czas pozwoli

Przykladowy fit na blackbirda z najmniejsza iloscia skili jak ktos moze dac lvl II tym lepiej.

[Blackbird, Standard]

Low slot

Signal Distortion Amplifier I
Signal Distortion Amplifier I

Medium slot

10MN MicroWarpdrive I
Sensor Booster I (skrypt do szybkosci )
ECM - Spatial Destabilizer I
ECM - Ion Field Projector I
ECM - White Noise Generator I
ECM - Phase Inverter I

High slot

Heavy Missile Bay I, Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Bay I, Thunderbolt Heavy Missile
Heavy Missile Bay I, Thunderbolt Heavy Missile
( tu mozna dac cokolwiek np cloak jak ktos ma skile lub remote armor rep do reperacji kolegi )


Aha , co do terminow to mysle ze mozna by w kazdy poniedzialek godz 22 robic bo z weekendami roznie bywa.
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 06, 2009, 00:04:56
kruzy t1 w przewadze ankiety..no no ciekawe...
to juz bedzie tani roam a nie fun op  ^^
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 00:16:01
Ale EW support i tak mile widziany?
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 06, 2009, 00:20:34
Ale EW support i tak mile widziany?

black birdy
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 00:48:21
black birdy
>:D
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 06, 2009, 07:11:02
ja się wacham między celestisem, a.... Bellicose!
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 06, 2009, 09:16:13
kruzy t1 w przewadze ankiety..no no ciekawe...
to juz bedzie tani roam a nie fun op  ^^

no to zróbmy circus fity...

Btw. jeśli cruzy wygrają, to brać i tak bańkowóz ?

Nooo i kiedy ekszyn ? Piątek ? czy Sobota ?
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 09:43:13
Bańkowóz potrzebny jak najbardziej, ale skoro cruzy wygrały to może HIC'a ? :P
Tytuł: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Kwiecień 06, 2009, 10:25:42
Ja chce w indykach  :embarassed:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 10:36:36
Nie barł bym blackbirdów na taki scrap fight, a jak już to napewno z innym fitem niż ten jaki podałeś GumisPL ... ale to moje trzy grosze. Bo to co wkleiłeś pęka od alpha strike praktycznie.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 10:39:19

Pytanie mam - event onry for polish or i can put info in Agony forum ?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 06, 2009, 10:40:23
FC i gang na voice będą zapewne gadać po polsku.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 10:42:00
Cytuj
Ja chce w indykach
Nie przesadzaj, jak ktoś zobaczy na skanerze stado indyków wielkości porównywalnej do poprzedniego GN (może tym razem więcej nas będzie? :) ) to momentalnie zrobi się podejrzliwy do tego stopnia że  zmieni region przebywania :P

Cytuj
Nie barł bym blackbirdów na taki scrap fight, a jak już to napewno z innym fitem niż ten jaki podałeś GumisPL ... ale to moje trzy grosze. Bo to co wkleiłeś pęka od alpha strike praktycznie.
Ed to czym ostatnio lecielśmy to pękało od alphy średnio morderczego t1 cruza  :knuppel2: , cruzer to nie decha więc tym razem minimalnie więcej wytrzyma przynajmniej powinno  :angel:
Cytuj
Pytanie mam - event onry for polish or i can put info in Agony forum ?
Gank Night PL v2.0  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 11:01:58
Pewnie mnie wyśmieją ludzie z community, ale co tam, moje projekty "better survival EW ships" :

Edited : A nie, to złe obrazki są, tu są rigi założone.

Ale ja bym proponował na BB założyć 2 Large shield expander jak wejdzie i invul II, owszem, nie ma miejsca na MWD, i tylko mozna wpakować 2 x Multi/racial i nie bedzie on mial max bost-a ale co tam ...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 06, 2009, 11:02:23
Przykro mi, bo znów wybraliście dla mnie termin niesprzyjający. Ja wiem - Wy to celowo robicie - nie chcecie by Dormio przyleciał z Wami poszczelać, bo nikt nie lubi latać z kerbirem.  :'(
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 11:09:33
Ed to jest funop a nie jakieś poważne CTA, t1 sprzęt z rigami? w dodatku i tak przeznaczony na stratę?
O arbitrze się nie wypowiem, bo się nie znam ale to co zapodałeś na BB przez rigi podnosi jego ostateczną cenę o jakieś 2 lub 3 razy...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Kwiecień 06, 2009, 11:10:01
Edziu wszystko spoko, ale jeśli to ma być na GN to wyjmij rigi i sprzęt t2, chyba że śpisz na iskach  O0
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 11:12:47
t2 nie jest drogi, rigi wyalić, na BB jak pisałem .. ale musze pomysleć ... i tak to jest ruletka, wejdzie ECM nie wejdzie, czasem wchodzi przy 20% cześciej niż przy 70% ...

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 06, 2009, 11:23:48
Pomysły:

Arbitrator klepacz cepów warriorami:
MWD, 2 drone nav compy, sensor booster, warriory T2 (inne drony w zapasie), neuty i/lub wampiry i ew. pulse laserki, drone range, 1600mm armor tank.

Latasz gdzie chcesz szczujesz małe statki warriorami T2.

Arbitrator taki niby nano:
MWD, 2 LSE lub 1 LSE i tracking disruptor. warp disruptor, overdrivy i nanofibry, med dronki.

Latarasz 20+ km wokół większych statków i bijesz.

Arbitrator wpadający na close i ryjący nanoshipy jesli jakimś cudem do nich doleci:
neuty, wampiry, MWD, tracking disruptor, scrambler, web, armor tank 1600mm.

Wpadasz na cokolwiek, orbitujesz na 500, aktywujesz wszystko i się modlisz.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 06, 2009, 11:33:16
Nie barł bym blackbirdów na taki scrap fight, a jak już to napewno z innym fitem niż ten jaki podałeś GumisPL ... ale to moje trzy grosze. Bo to co wkleiłeś pęka od alpha strike praktycznie.

Ed fit jest ok ma byc prosty i skuteczny.BB ma za zadanie jak najwiecej jamowac i to jest jego rola,jak chcesz  przezywalnosci to przylec reconem albo zmien ship.

BB z racji swojego zadania powinny byc w cloaku i wchodzic w ostatnim momencie kiedy przeciwnik zajmie sie walka z innymi .Ale tu duzo ludzi nie ma skili i fit jest jak najprostszy.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 06, 2009, 11:43:46
Statki T2 będą primary, szczególnie HICe. Możnaby za to włożyć na każdego cruisa po remotce i trzymać je przy życiu chwilę
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 11:46:40
Ed fit jest ok ma byc prosty i skuteczny.BB ma za zadanie jak najwiecej jamowac i to jest jego rola,jak chcesz  przezywalnosci to przylec reconem albo zmien ship.

BB z racji swojego zadania powinny byc w cloaku i wchodzic w ostatnim momencie kiedy przeciwnik zajmie sie walka z innymi .Ale tu duzo ludzi nie ma skili i fit jest jak najprostszy.
Recon caldari wcale nie jest duzo bardziej odporny na alpha niż BB. Poprostu uważam że pakowanie 5-6 BB z fitem Flotowym do tego typu gangu jaki ma być zmontowany mija sie z celem. I bynajmniej nie chodzi o to że ja boje sie stracić statek, poprostu uważam że wsadzenie na BB 2 jamów zamiast 4 efektywnie zwiekszając tym HP cruza moze pare osób zaskoczyć a 2 jamy x 5 statków przy dobrej współpracy EW pilotów jest więcej warte niż 3 wraki BB i 2 pilotów aktywnych ... ale to moje trzy grosze, i nikt nie musi mysleć jak ja, ani tym bardziej przyjąć moje zdanie.

Osobiście jestem zwolennikiem róznorodności w gangu, i uważam że Arbitratory z tracking disruptami są więcej warte niż BB z ECM, tak samo dodanie 2-3 celestisów z dampami nikomu nie zaszkodzi, ale jak pisałem to moje myslenie.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Kwiecień 06, 2009, 11:48:51

Wpadasz na cokolwiek, orbitujesz na 500, aktywujesz wszystko i się modlisz.

Jak jesteś PRAWDZIWYM Amarrem to przeżyjesz  ;D

Ja tam wolę 1600mm Mallera jako coś co złapie (o ile dogoni) i będzie odpowiednio długo trzymać  O0
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 06, 2009, 11:52:12
Recon caldari wcale nie jest duzo bardziej odporny na alpha niż BB. Poprostu uważam że pakowanie 5-6 BB z fitem Flotowym do tego typu gangu jaki ma być zmontowany mija sie z celem. I bynajmniej nie chodzi o to że ja boje sie stracić statek, poprostu uważam że wsadzenie na BB 2 jamów zamiast 4 efektywnie zwiekszając tym HP cruza moze pare osób zaskoczyć a 2 jamy x 5 statków przy dobrej współpracy EW pilotów jest więcej warte niż 3 wraki BB i 2 pilotów aktywnych ... ale to moje trzy grosze, i nikt nie musi mysleć jak ja, ani tym bardziej przyjąć moje zdanie.

Osobiście jestem zwolennikiem róznorodności w gangu, i uważam że Arbitratory z tracking disruptami są więcej warte niż BB z ECM, tak samo dodanie 2-3 celestisów z dampami nikomu nie zaszkodzi, ale jak pisałem to moje myslenie.

 Jakbym mial wsadzac 2 jamy to lepiej juz innym shipem latac.

Ed ale przeciez ci nikt nie kaze byc w takim ficie .Dla mnie mozesz zalozyc all exp i ecm  :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 06, 2009, 11:53:57
Sądząc po poprzedniej flocie to w jednym się Edziu mylisz. Tych BBków nie będzie 5, ich będzie 25 :) Oby chwytaków nie brakło.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 11:58:36
Jakbym mial wsadzac 2 jamy to lepiej juz innym shipem latac.

Ed ale przeciez ci nikt nie kaze byc w takim ficie .Dla mnie mozesz zalozyc all exp i ecm  :D

Dlaczego uważasz że to co proponujesz jest jedynie słusznym, prawdziwymy i optymalnym rozwiązaniem ? Nigdzie nie jest napisane że BB MUSI posiadać 4 x ECM, bo bez tego nie jest ECM statkiem ... i w low wsadzone 2 x wzmocnienie do ECM ?
Zresztą, sprawdzicie to doświadczalnie o ile ktos zdecyduje sie na fit podobny do mojego. Tak jak obiecałem, wzuce tylko moje sugestie z EFT jak je tam wprowadze, i wolna wola.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 06, 2009, 12:06:25
dlatego ze to statek do ecm

Special Ability: 15% bonus to ECM Target Jammer strength and 20% bonus to ECM Target Jammer optimal range per skill level.

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Kwiecień 06, 2009, 12:08:39
Jak zwykle, offtopic :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Kwiecień 06, 2009, 12:12:43
eee wiecie co? fun op polega, tak moim zdaniem, na tym zeby te statki miały odrobine sensu ale nie AZ TYLE  :laugh:, myśmy funopa robili w BB, to wszyscy polecieli na max jam tanim nierigowanym kruzem (i zgineli w chwale w większości) i tyle. Jeśli robicie funop w 4 rodzajach kruzów, taklerach, bajtach itd.. to już nie funop a po prostu roam sie robi.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 06, 2009, 12:15:29
albo nic bo robi sie offtop
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Kwiecień 06, 2009, 12:18:34
eee wiecie co? fun op polega, tak moim zdaniem, na tym zeby te statki miały odrobine sensu ale nie AZ TYLE  :laugh:, myśmy funopa robili w BB, to wszyscy polecieli na max jam tanim nierigowanym kruzem (i zgineli w chwale w większości) i tyle. Jeśli robicie funop w 4 rodzajach kruzów, taklerach, bajtach itd.. to już nie funop a po prostu roam sie robi.
Nie każdy umie caldari cruiser, po prostu. Tani roam zbieraniny różnych sojuszy też jest ciekawy.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Kwiecień 06, 2009, 12:20:52
nie no - to są 3-4 dni całego skillowania?  dla zabawy zawsze warto. BB na L2-L3 to jest chwila. Więc to w sumie żaden argument.

a mieszany tani roam to po prostu tani roam - zginie w chaotycznej niezbyt smiesznej bitwie, tyle bedzie zamiast funopa. A tak to FC przynajmniej wie ze moze liczyć na "zajamujemy Was na śmierć ;p"

ALe to tylko takie moje przemyślenia....
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 12:27:07
BlackBird :

[Blackbird, Blackbird]
HI:
Medium YF-12a Smartbomb
Compact 'Limos' Assault Missile Bay I, Sabretooth Light Missile
Compact 'Limos' Assault Missile Bay I, Sabretooth Light Missile
Compact 'Limos' Assault Missile Bay I, Sabretooth Light Missile
MED :
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Sensor Booster II
ECM - Multispectral Jammer II
ECM - Multispectral Jammer II
LOW:
Signal Amplifier II
Signal Distortion Amplifier II
Rig
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
ok 5k shield + troszke resów na niej.

Arbitrator :
HI:
Small I-ax Regenerative Projector
Medium Beam Laser I, Multifrequency S
Medium Beam Laser I, Multifrequency S
Drone Link Augmentor I
MED:
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Sensor Booster II
Tracking Disruptor II
Tracking Disruptor II
LOW:
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Signal Amplifier II

RIGZ :
[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Warrior II x5
Hornet EC-300 x5
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Kwiecień 06, 2009, 13:01:56
kurcze nie mozecie przelozyc tego o tydzien...

11.04 o 5 rano wyjezdzam spedzic swieta na pustyni (droga 1.100 km w jedna strone - na 99% za kierownica)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 06, 2009, 15:55:40
e, ale ideą GK zawsze były jaja :-)

Deskami nikt się nie zastanawiał o tanku itp (też pękały od alphy) -> pakowało się arty i pruło do wszystkiego ;D (no i sensor boostery, bo to coraz bardziej popularny fit jest na takie akcje :D)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 06, 2009, 16:04:19
Ed po prostu jeszcze nie wyleczył się ze swoich industrialnych korzeni i pomimo tego co powtarza itp, zawsze stara się minimalizować koszty -> w tym przypadku statek nie stracony to koszty maksymalnie zminimalizowane :2funny:
Jak myślę nad fitami to tak sobie kombinuję że w med raczej będzie u mnie wyglądało 3 multi, mwd, sensor booster, warp jamer i rakiety na close raczej :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 06, 2009, 16:05:49
e, ale ideą GK zawsze były jaja :-)

Deskami nikt się nie zastanawiał o tanku itp (też pękały od alphy) -> pakowało się arty i pruło do wszystkiego ;D (no i sensor boostery, bo to coraz bardziej popularny fit jest na takie akcje :D)
QFT.
Nie ma co tworzyć jakichś megasuperultrafullwypas fitów i taktyk, po prostu - lecimy, naparzamy i w końcu giniemy w straszny sposób :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Pabllo w Kwiecień 06, 2009, 16:11:27
QFT.
Nie ma co tworzyć jakichś megasuperultrafullwypas fitów i taktyk, po prostu - lecimy, naparzamy i w końcu giniemy w straszny sposób :D

Amen  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Kwiecień 06, 2009, 16:21:26
klocicie sie o fity na ganknight? poebało?  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 17:41:08
Ed po prostu jeszcze nie wyleczył się ze swoich industrialnych korzeni i pomimo tego co powtarza itp, zawsze stara się minimalizować koszty -> w tym przypadku statek nie stracony to koszty maksymalnie zminimalizowane :2funny:


Mando co ty bredzisz ... sorx, ale nie moge. To nie o to chodzi, ani ani, najgorzej jak nie masz bladego pojecia o co mi chodzi ... jedyny cel jaki przyświecał mojej osobie to zaskoczenie waszych potencjalnych przeciwników, a sam fit niewiele odbiega od używanego swego czasu w C0venie przez ich pilotów EW na falconach, nie wiem czy jeszcze grają... ci co mi dawali dobre rady swego czasu. Zresztą, znam doskonały sposób na zachowanie isków na wallecie przy takim gangu - nie lecieć na niego, nie potrzebuje do tego żadnego fitu. A już wcale mi nie zależy na wallecie innych pilotów.
Dla mnie fit t2 to standard, lepszy to named - 4.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Kwiecień 06, 2009, 17:51:34
Ja lece toraxem i ch** wam do mojego fitu ;p
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 06, 2009, 18:13:13
Ja lece toraxem i ch** wam do mojego fitu ;p
No weź, wrzuć info, może ja też polece thoraxem ;)

Oj Ed, taki blad no wiesz ;p
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 06, 2009, 19:08:25
Ja zabieram arbitratora :D

no chyba ze lecimy konkretnym modelem okretu :D - jak dam rade wyskillowac to wyskiluje :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 06, 2009, 20:36:43
Po pierwsze to gdzie ankiete wcielo?
byla mi potrzebna do rozpoznania...
no ale z tego co piszecie to widze ze kruzy t1
co do fitow to powinny byc takie zeby ubic jak najwiecej...a wiec znow speed lock i dmg, zero tanka...
jak ktos dostanie sie pod ostrzal to ma 1% ze przezyje ...
a zeby bylo troche funu to uwazam ze powinny w akcji wziasc udzial takie same typy statkow...ewentualnie po 1 z kazdej rasy...
czyli najmniej popularne beda najlepsze, belicose, osprey, augoror...
i to cos galantyjskiego, sory za nazwy ale nie zadalem sobie trudu zeby sprawdzic jak dokladnie to sie nazywa...
jesli to nie jest dobry pomysl to lecmy jednym typem statku, doskilowac kruza rasy ktorej nie mamy to nie problem a czy zalozymy na szip galente dzialka mataru to juz nikomu do tego, to ma byc fun op... ^^
termin mozemy odsunac, czas na skilowanie bedzie...

a teraz przydalaby sie ankieta czy lecimy BB wszyscy
czy wytypowanymi najmniej popularnymi kruzami kazdej z ras...
ale cos opcji do ankiety nie widze...
pewnie dlatego ze mi ktos to edytnol  :diabeł:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Kwiecień 06, 2009, 21:00:24
Napisz mi na pm co ma być w tej ankiecie.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 06, 2009, 21:23:42
czyli najmniej popularne beda najlepsze, belicose, osprey, augoror...
i to cos galantyjskiego, sory za nazwy ale nie zadalem sobie trudu zeby sprawdzic jak dokladnie to sie nazywa...
Świetny pomysł, popieram
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: sinkholes w Kwiecień 06, 2009, 22:35:29
Przepraszam bardzo ale osprey jest jednym z popularniejszych statkow caldaryjskich  ::)
Moa chyba rzadszy w uzyciu.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 06, 2009, 22:44:04
Lecmy wszyscy blackbirdami, co to za funop jak kazdy bedzie w innym shipie
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 06, 2009, 22:45:06
i to cos galantyjskiego, sory za nazwy ale nie zadalem sobie trudu zeby sprawdzic jak dokladnie to sie nazywa...

Pewnie Exequror... ship do d.. jak mało który, ale za to ma bonusy do remotek, więc może pompować kolegów, a jak koledzy padną, to bonusy do cargo pozwolą sprawnie pozbierać po nich graty  :2funny:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 06, 2009, 22:56:15
tak czy inaczej sa to statki nie tej klasy co thorax czy rupture...
wiec sa raczej nie uzywane przez pew pew erów
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 06, 2009, 23:10:19
W tym towarzystwie to nie bellicose tylko scythe, Te statki to straszny złom, ale co tam :) Inna i chyba dużo lepsza mozliwość to ew kruzy t1 - bellicose, bb, celestis, arbitrator.
Jeden statek jednej rasy to zły pomysł, bo część ludzi po prostu nie poleci choćby chcieli, z prostego powodu - brak skilli.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 06, 2009, 23:14:20

Jeden statek jednej rasy to zły pomysł, bo część ludzi po prostu nie poleci choćby chcieli, z prostego powodu - brak skilli.

wyskillowanie BB to jakos tak 1-2 dni trwa. Ale ja sie nie upieram.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 06, 2009, 23:28:01
No to będę blackbirdem na artach (lol fit ftw)

No i dyktę tisz wezmę :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: AerP w Kwiecień 06, 2009, 23:35:37
no ja jak sie pojawie to moze w jakims stabberze albo rupturze, ewentualnie caracal moze.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 06, 2009, 23:54:28
wyskillowanie BB to jakos tak 1-2 dni trwa. Ale ja sie nie upieram.
Ja też, po prostu nie chce mi się robić skili których nigdy więcej nie użyję :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 07, 2009, 00:15:34
A może... ten...

... to w końcu kiedy ten GN ????
piątek czy sobota..

bo już zaczynam gdybać, jak jeszcze terminu nie znam...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 07, 2009, 08:46:22
w piatek to moze jeszcze bym polecial a w sobote to nie ma szans, wyjezdzam na swieta
a moze w czwartek zrobic?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Pabllo w Kwiecień 07, 2009, 08:52:47
Ja też, po prostu nie chce mi się robić skili których nigdy więcej nie użyję :)
Tak ci sie tylko wydaje, że się nie przydadzą  ;D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 07, 2009, 13:31:42
Jest jeszcze jedna sprawa - jak lecieliśmy deskami, to wiedzieliśmy że nie-deski są do ostrzału... a jak zaczniemy kombinować każdy innym shipem, to...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 07, 2009, 13:35:20
Hmm a wlasnie mozna by powtorzyc deskami, w sumie deski w chmarze nie sa zle :), no i ta mina wlasciciela megathrona ze smartbombkami ktory ma 15 sekund na uswiadomienie sobie ze jednak nie warto bylo wskakiwac miedzy deski :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 07, 2009, 20:02:14
Hmm a wlasnie mozna by powtorzyc deskami, w sumie deski w chmarze nie sa zle :), no i ta mina wlasciciela megathrona ze smartbombkami ktory ma 15 sekund na uswiadomienie sobie ze jednak nie warto bylo wskakiwac miedzy deski :D

szczerze mowiac to ta opinia najbardziej mi sie podoba
bo mysle ze w evaulon sporo ludzi zostawilo jeszcze jakies deski i fity, wiec moze powtorzyc do wyczerpania zapasow, na szybko w piatek przed swietami, albo i w czwartek...
a kruzz atak zrobimy z tydzien po swietach, zeby jak najwieksza ekipa czas zarezerwowala...
Zreszta wiadomo ze opinie beda rozne :) a potem nie wiadomo komu byc przychylnym...wiec
zarzadze  :knuppel2:
w czwartek 21 PL time wyciagamy deski z ławek w Evaulon i lecimy na zadyme...
mam nadzieje ze 15 minut na zbudowanie gangu wystarczy...
plus drobny zapas, czyli wylot 21.20 PL time w czwartek
kruzy tez jakos trzeba dotargac jak ktos z daleka jest wiec przesuniemy kruzy na wstepny termin ( piatek po swietach 17.04 )

nad zoltym zdaniem wolno dyskutowac  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Kwiecień 07, 2009, 20:35:40
Moze po prostu cruzy t1 i juz? Kazdy przyleci w czym moze i na co ma skille, blackbirdow i tak bedzie mnostwo a z funopa zrobi sie funop ktory moze cos zabic?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 07, 2009, 20:46:16
niechce zapeszac colonel, ale lud zdecydowal kruzy t1... zreszta jak chcesz
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 07, 2009, 20:59:15
hehe...no i wladza ludu straszyc zaczyna...
zycie znajac to wiekszosc bedzie w kruzach, kilku w deskach a ja znow w banko locie...coz lapac ktos musi  :-X
wiec moze zeby sprostac wszystkim to kruzy, ale jak ktos ma deske w evaulon to moze jej uzyc zeby sie pozbyc
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 07, 2009, 21:46:38
spox, też wezmę baniolota :-)

Mam nadzieję, że zdążę go złożyć... (w sumie trochu czasu będzie) :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 08, 2009, 09:47:20
Jak by mi sie udało przybyć to jaki statek wolicie ? Bańkolot ( nie umiem tym krowim plackiem latać ale mam skille (http://ineve.net/skills/ships_can_fly.php?charID=MTQ2MDkzMzU3) ^^ ) czy zwykły destroyer  :enforcer: ?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 08, 2009, 09:55:56
Jedni o cruzach, inni o deskach, ktoś jeszcze to ogarnia?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 08, 2009, 10:02:41
Jedni o cruzach, inni o deskach, ktoś jeszcze to ogarnia?
szczerze mowiac to ta opinia najbardziej mi sie podoba
bo mysle ze w evaulon sporo ludzi zostawilo jeszcze jakies deski i fity, wiec moze powtorzyc do wyczerpania zapasow, na szybko w piatek przed swietami, albo i w czwartek...
a kruzz atak zrobimy z tydzien po swietach, zeby jak najwieksza ekipa czas zarezerwowala...
Zreszta wiadomo ze opinie beda rozne :) a potem nie wiadomo komu byc przychylnym...wiec
zarzadze  :knuppel2:


w czwartek 21 PL time wyciagamy deski

z ławek

w Evaulon i lecimy na zadyme...



mam nadzieje ze 15 minut na zbudowanie gangu wystarczy...
plus drobny zapas, czyli wylot 21.20 PL time w czwartek
kruzy tez jakos trzeba dotargac jak ktos z daleka jest wiec przesuniemy kruzy na wstepny termin ( piatek po swietach 17.04 )

nad zoltym zdaniem wolno dyskutowac  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 08, 2009, 10:07:18
Maja byc deski to przylatuje deska. Tym razem nie zrobie juz takiego bledu jak poprzednio i bedzie MWD a nie AB :p.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sirhan w Kwiecień 08, 2009, 10:22:07
aha, czyli tylko ja nie ogarniam ;)
jak deska to deska, ide rozebrać płot sąsiadowi
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: GumisPLL w Kwiecień 08, 2009, 10:30:49
Ludzie mial byc przelot sobota w cruzach a teraz deski ? Co wy robicie  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 08, 2009, 10:32:07
No jak to co ? GN 2.1 i GN 2.2... jeszcze nie skumałeś ?  :buck2:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 08, 2009, 10:48:21
Raczej 1.99 i 2.0 :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 08, 2009, 11:07:07
Jest w temaci 2.0... więc :D
Ale masz rację... x.1 jest w deskach więc wychodzi, że zamiast x powinno być 1  :2funny:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 08, 2009, 13:16:46
Deski / Dykty we czwartek :-)

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 08, 2009, 13:17:53
No wlasnie, jakie decyzje w koncu. BB, cruzy wszelakie, czy deski, czy moze w ogole jak kto chce.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 08, 2009, 13:55:53
Cytuj
w czwartek 21 PL time wyciagamy deski z ławek w Evaulon i lecimy na zadyme...


.... :diabeł: :diabeł:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: ramdeon w Kwiecień 08, 2009, 18:25:19
Cytuj
w czwartek 21 PL time wyciagamy deski

z ławek

w Evaulon i lecimy na zadyme...


x catalyst

Jakby co to dla innyj galejtyjczyków przedstawiam mój uber fit:

[Catalyst, pvp fun]
##LOW##
Magnetic Field Stabilizer I
Magnetic Field Stabilizer I
Capacitor Power Relay I
##MED##
1MN MicroWarpdrive I
J5 Prototype Warp Disruptor I
##HI##
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
125mm Railgun I, Antimatter Charge S
##DRONA##
Hobgoblin I x1

Disrupt online więc żaden większy cel nie ucieknie   >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 08, 2009, 18:35:43
tak się zastanawiam... czy deska na artach miałaby sens :D

...a zresztą.. zobaczymy, co będzie tańsze na rynku :P muchołapka, czy szabelek :D

ale żeby było w temacie : ile dykt będzie ?? (bo tak się zastanawiam, ile baniek wziąć)


Aaaaa i byłbym zapomniał, na ostatnim gk przydała się repka, więc fajnie, jakby kilku pilotów tym razem też sfitowało remote repki (na thrashera bardzo fajnie wchodzą :D)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 08, 2009, 19:59:52
deski powinny byc na longa z ammo o najwiekszej sile, remot repke jak ktos moze to niech weznie w cargo, na miejscu pomyslimy komu zafitowac...
aha, jesli przyleca zorganizowane grupy (korpy) to niech jedna osoba ogarnie dowodzenie nad swoimi i w eva majac pojecie o so chodzi w jego ekipie niech zglasza sie do mnie, prawdopodobnie te osoby beda squad liderami...
niby taka drabinka dowodzenia powinna zniwelowac burdel
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Kwiecień 08, 2009, 20:14:08
Szipy nazywamy ORP <insert name here> ? :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Kwiecień 08, 2009, 20:29:24
Na jakim kanale zglaszac sie przed wylotem? Juz na miejscu ?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 08, 2009, 20:56:53
publicznym voodoo
dokładną nazwę znajdziesz w ich centrum rekrutacyjnym
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 08, 2009, 21:48:04
Takie cuś moze byc ? :
[Thrasher]


7x250mm Light Artillery Cannon II,
Small 'Vehemence' I Shockwave Charge

1MN MicroWarpdrive II
Sensor Booster II, Scan Resolution
Warp Disruptor II

Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II


Depledet - zasieg 20, falloff 11
EMP - 10/11
Proton - 24/11 { max targeting range }
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 08, 2009, 22:34:16
Takie cuś moze byc ? :
[Thrasher]


7x250mm Light Artillery Cannon II,
Small 'Vehemence' I Shockwave Charge

1MN MicroWarpdrive II
Sensor Booster II, Scan Resolution
Warp Disruptor II

Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II


Depledet - zasieg 20, falloff 11
EMP - 10/11
Proton - 24/11 { max targeting range }


z uwagi na to, że może być tłoczno - polecam wymeinić smartkę na remotkę (cholernie przydatna sprawa)

Z dykt jednak wybiorę muchołapkę, bo na sabre gówniano się arty fitują :-) A tak to zmieszczę dużo śmiecia (np. tracking disruptor :D)

anyway - weźmie ktoś paintera, jakbyśmy mieli do czynienia z paskudakami (cepy i afy)?


EDIT:

Aaaa jeszcze jedno - osobiście będę uważał GN za nieważny/nieudany/z końca pleców, jeśli pc5 nie weźmie swojej "deski" :-)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregu w Kwiecień 08, 2009, 23:35:28
ja czekam juz w ichoriya
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Kwiecień 09, 2009, 10:18:39
Offtop o zbiórce w low-omg-secu wydzieliłem do: http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=6389.msg91164#msg91164 (http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=6389.msg91164#msg91164)
:admin:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 09, 2009, 10:21:08
Tak z ciekawości pytanko, jeden slot na cormorancie się waham między tracing disruptorem, a painterem co lepiej założyć?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Captain w Kwiecień 09, 2009, 10:41:57
Tak z ciekawości pytanko, jeden slot na cormorancie się waham między tracing disruptorem, a painterem co lepiej założyć?

sensor booster :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 09, 2009, 10:53:50
A co masz "juz" założone ?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 09, 2009, 11:20:20
ecm burst
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Kwiecień 09, 2009, 11:31:20
Hmm, jakies dziwne macie te gang night. Zalozeniem gang night jest nie spinanie sie, tylko lecenie w syfnych szipach, z syfnym fitem. A wy sie tu szykujecie jak na kampanie. Poza tym tak sobie popatrzylem na battleclinic kto tu leci. To duzo wiary tutaj to empire dwellers. A juz pytanie kogos o scauta do low secu to sie poplakalem ze smiechu :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 09, 2009, 11:52:38
Cytuj
A co masz "juz" założone ?
mwd, j5, sensor booster z poprawioną rozdzielczością, no i aktualnie painter, ale korci mnie ten traking disruptor...
Cytuj
Hmm, jakies dziwne macie te gang night. Zalozeniem gang night jest nie spinanie sie, tylko lecenie w syfnych szipach
Jeśli się nie mylę goście którzy to zapoczątkowali lecieli nie tak dawno temu w Assalut frytach to tez śmieciowe shipy są?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 09, 2009, 11:57:35
tak
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Kwiecień 09, 2009, 12:02:16
mwd, j5, sensor booster z poprawioną rozdzielczością, no i aktualnie painter, ale korci mnie ten traking disruptor...Jeśli się nie mylę goście którzy to zapoczątkowali lecieli nie tak dawno temu w Assalut frytach to tez śmieciowe shipy są?
Noooo i to mega. Lezy u mnie pare w hangarze, wstyd tym wylatywac :-) .

Ps. Ja oczywiscie sie stawie dzisiaj w catalyscie z smieciowym fitem.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 09, 2009, 12:03:34
1 TD nic nie da, musiał by być więcej statków z tymzeby wykożystać, ale jak chcesz to bierz. Choć faktycznie drugi SB i disruptor t2 mogło by byc "funny", a i painter też jest ok. TD w zalaznosci do skryptu, albo znaczaco ograniczy zasieg broni przeciwnika - 3 x TD skraca o jakieś 90-95% optimal i falloff-a, lub painter podnoszący sygnaturke celu o te 40-50% też jest oki, choć cepy powinny i tak spadać od alpha strike z gangu a na BS-a mamy ze small guns spory margines sygnatury bonusem ...

@ Sammani Af-y nie są smieciowate, nie przesadzaj już.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 09, 2009, 16:15:07
Mando - pakuj disruptora :D

ja mam jednego, ty masz jednego, ktoś też będzie miał :D I z dyńki sprawa :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 09, 2009, 17:39:43
@ Sammani Af-y nie są smieciowate, nie przesadzaj już.

Tak sa, jedynym ich zastosowaniem jest blob takowych, wtedy moga sporo zezrec jednak gang 10-15 to jedno duze g...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Kwiecień 09, 2009, 23:33:29
było fajnie
przed zdechnięciem myślałem żę mi sie już w oczach jebie a to mój komp sie najebał
proof
http://img201.imageshack.us/img201/7634/sdfw.jpg (http://img201.imageshack.us/img201/7634/sdfw.jpg)   :2funny: :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 09, 2009, 23:46:24
LooL dobre :-)

Ogólnie fajnie było ;-) Szkoda, że nam stuff uciekał... (gdyby nie RR tych BSow, mielibysmy przewage :P)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: ramdeon w Kwiecień 09, 2009, 23:47:16
Krótki raporcik
Poszło nam tak szybko, że zdążyliśmy obrócić dwa razy... deski w proch :D

Pierwsze starcie z BSami RR close. Udało się ubić 1 dominixa (http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=49729) przy niewielkich ISKowych stratach (czyli z 80% naszej floty poszło papa). Nie udało się przełamać tanku (http://s1.zapodaj.net/53515300.png.html).

Po krótkiej przerwie zebraliśmy nowe deski, tym razem w med slotach zamist SB -> EW (tracking, damp, jamm)

Celu nie trzebabyło daleko szukać. Po kilku jumpach natrafiliśmy na ~30 osobową mieszankę supportu kampiącego bramę w 31-MLU. Jak zwykle przy niewielkich stratach ubliśmy Rapiera (tym razem zgineliśmy w chwale, wraz z jajkami). Deski efektownie pufały (http://s1.zapodaj.net/53743013.png.html).

Kill rapiera oraz fraps (ktoś frapsował :) ) wkrótce.

Lekki niedosyt ale było w porządku :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 09, 2009, 23:52:00
Zdobyliśmy nawet e-fame, bo poszedł post o nas na SHC, tylko, nie wiedzieć czemu wzięto nas za szkolenie AGONY  :uglystupid2: WTF

PS. http://vu-du.xt.pl/chmara (http://vu-du.xt.pl/chmara) już wkrótce
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 10, 2009, 01:12:13
jak ktoś ma uprawnienia tam na Scrapie to niech sprostuje.. Ja napisałem priva do typa, ale chyba nie odczytał..

Voult ty się tam udzielasz :D - napiszesz posta ? :P
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 01:34:00
Było fajnie, ubili jak psa i to dwa razy, ale i tak zabawa niezła była, zwłaszcza z tym gedonem którego spotkaliśmy w low na początku :) Nie zauważyłem który sadysta rzucił pomysłem zaklinowania gościowi na lokal KM tamtego megasa ale pomysł świetny i do wykorzystania na następnej okazji ;)

Cytuj
Deski efektownie pufały.
To po lewej na skraju bańki to chyba ginie mój cormorant właśnie. Pamiątkowa fotka do albumu. Dzięki Ramdeon
Cytuj
Zdobyliśmy nawet e-fame, bo poszedł post o nas na SHC, tylko, nie wiedzieć czemu wzięto nas za szkolenie AGONY  :uglystupid2: WTF
To pewnie przez Eda :2funny: tak się spinał na fit bo pewnie spodziewał się znajomych spotkać :P

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 10, 2009, 08:05:56
ten drugi gang to bylo czyste samobojstwo z naszej strony, najgorsze ze mieli paru crusow ja momentalnie nie mialem capa i nic nie moglem zrobic (a tak liczylem na uzycie ecmow i tr...), dziwna sprawa z tym rapierem - chyba wszyscy od nas widzieli ze pufnal ale nigdzie nie ma jego kma  ???
 generalnie zabawa byla przednia i pisze sie na nastpne takie akcje  :knuppel2:  :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 10, 2009, 08:52:53
Ciekawe czy dostane opierdziel w korpie za tą akcję  ^^... bo wylądowaliśmy na SCH  :2funny:.. mekkce wszystkich PvP-erów  ::)...  dajcie linkzorka do tych wpocin :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Frugos w Kwiecień 10, 2009, 09:14:33
Chyba o to chodzi:
http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=17958&start=285 (http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=17958&start=285)

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 10, 2009, 09:16:20
Edmund, no to napisz ze to Gank Night byl. Jesli beda jeszcze jakies ale to mowisz ciagle ze to Gank Night byl :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Kwiecień 10, 2009, 09:17:56
co sie przejmujecie? Jeśli jakis głąb nie odróżnia między-sojuszowego funopa w najtańszych statkach od serio walk to imo nawet nie jest wart żeby mu odpowiadać
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 10, 2009, 09:30:22
Eee, takie pisanie to nie grożne jest, myślałem że spłodził tam co najmniej jakiś epicki poemat o tym że zabili ileś tam desek  :2funny:

Edit :
Oj, to musiało zaboleć :( :

http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13969 (http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13969)

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 10, 2009, 09:54:08
raz mozna zrobic taka deche :D, no i co ze jednorazowka :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 09:59:21
to o tego dominixa chodzilo...
http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13974 (http://www.penumbra-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=13974)
pewnie ktos z was mial z nim plus...jak dla mnie miodzio ze dostal lomot od desek bo my sie z nimi nielubimy, pozatym koles jest z tej ekipy co ceptor pilot z hajseka ktory lapal nas pod stacja razem z policja jak zakupy robilismy...
w sumie policja nam desek raczej nie doganiala ale ceptor mnie pufnou nim zadokowalem
ale generalnie bylo fajnie i wyjatkowo szybko...

Podziekowania dla Deaell Portt  O0
za kontynuowanie dowodzenia....

rada na next time - Panowie i Panie!
nie ma co sie spinac ze koniecznie musimy komus tam dokopac...
w zalozeniu nie mielismy statkow do walki ze stadem beesow RR...
swoja droga to i tak niezle ze jednego im ubilismy  :laugh:

jak chcecie wiecej krwi to moze nastepny "fun op" w Hacach ?? :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ektobus Rired w Kwiecień 10, 2009, 10:23:13
Było super  O0, dziękuje organizatorom i dowództwu. Cała akcja (szczególnie 2 część) kojarzy mi się pewną sceną filmową:
 Ale im pokazaliśmy (http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1260788)

I oto właśnie chodziło  :2funny:

PS. Z nieukrywaną dumą zauważyłem że CBC, czyli banda afkowiczów, była jedną z dwóch najliczniej reprezentowanych corporacji.

Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 10, 2009, 10:38:28
Kill Dominixa był w klasycznym stylu GN, podobnie jak tego Megasa wcześniej.

Rapier albo nie zdechł, albo wstyd im było wkleić KM-a na swój killboard - parę godzin później widziałem tam ich lossy z jakieś późniejszej bitwy, ale Rapiera nie było... close call, podobnie jak ten Geddon, którego widać na screenach - w pewnym momencie miał 80% struktury, a spodnie pewnie wypełnione na podobnym poziomie.  :2funny:

Podziękowania dla Colonela - za cierpliwość i organizację, domyślam się jak frustrująca była przygoda z tym narwanym "chłopem z cepem"  :knuppel2:

Wniosek na przyszłość: warto robić imprezę z deskami, ale może nie rzucajmy się na "byle co", tylko staranniej typujmy cele - w sumie ubić i nie zdechnąć to większy fun niż zdechnąć, a nie ubić.  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Kwiecień 10, 2009, 10:39:27
buehehehehe  :2funny:  ten filmik w 100% oddaje nasz ostatni atak:D  :coolsmiley:

czekam na wiecej  o7
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ezachiel w Kwiecień 10, 2009, 10:48:50
[...]
Podziękowania dla Colonela - za cierpliwość i organizację, domyślam się jak frustrująca była przygoda z tym narwanym "chłopem z cepem"  :knuppel2:

Wniosek na przyszłość: warto robić imprezę z deskami, ale może nie rzucajmy się na "byle co", tylko staranniej typujmy cele - w sumie ubić i nie zdechnąć to większy fun niż zdechnąć, a nie ubić.  :coolsmiley:
QFT !
Choc jestem zwolennikiem podejścia : Jak ubijesz to mozna juz zdechnać  O0

W sumie to lekko się rozczarowałem, bo sobie jajcem spokojnie doleciałem przez banieczke do gate, a potem jajcem do następnej deski ... ale już nie moglem dluzej zostac na second suicide deth ... sorki. Moze next time.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 10, 2009, 11:07:31
No następne podejście było dość szybkie ;-)

W sumie zapomniałem wam powiedzieć w międzylocie na tą "kampę" że na kierunkowym widać, że wsio siedzi na gate :P ale nei chciałem sobie tej przyjemności odejmować ^_^

Fajny tam skład mieli.. nawet nie zdążyłem porządnie z grida wyjść :D Szkoda mi tylko tej panienki i 40 bąbelków :D

Next time, proponuję w orvolle przykołować jakieś deski na MEGA alpha i będizemy takie cepy jak ten bonzaii, banzaii czy jak mu tam - zdejmować jedną salwą :D hrhr (też bezcenny widok :D)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregu w Kwiecień 10, 2009, 11:19:42
no ja miałem alpha powyżej 1000 wg eft
pewnie dlatego mam top damage na tym dominixie :)

mały edit
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Crux w Kwiecień 10, 2009, 11:55:22
Co do Rapiera to myślę, że uszedł z życiem (jakimś cudem) o czym świadczyć może:

http://www.storietime.com/gsy/killboard/?a=kill_related&kll_id=47851 (http://www.storietime.com/gsy/killboard/?a=kill_related&kll_id=47851)

Trochę frapsów z akcji:

http://rapidshare.com/files/219577382/Gank_night_2_by_Crux.wmv.html (http://rapidshare.com/files/219577382/Gank_night_2_by_Crux.wmv.html)

http://www.filedropper.com/ganknight2bycrux (http://www.filedropper.com/ganknight2bycrux)

Video trwa 3:41 minuty, zajmuje 127MB. Podałem dwa linki do tego samego filmiku bo rapidshare ma niestety ograniczenie do 10 downloadów (nie mam konta premium :embarassed:), to drugie też chyba ma ograniczenia (używam pierwszy raz).

Jeszcze raz dzięki za fun :)





Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Kwiecień 10, 2009, 12:05:08
Ogolnie fajny funop. W 1 czesci usmialem sie bo skonczylo mi sie ammo
http://img25.imageshack.us/img25/7460/gnlol.jpg (http://img25.imageshack.us/img25/7460/gnlol.jpg) poniewaz wzialem 1k myslac, ze w zyciu tego nie wystrzelam zanim padne :P

2 czesc dla mnie to byl pure fun. Wjebac caly gang na kampe commandow, reconow, dykt. Mniam zawsze o tym marzylem. 
Gregorius "abosolution bla bla bla bla duzo ich , bla bla, jestem w jajku, bla bla"
Ja " Postawiles banke zanim padles ? "
Gregorius " Tak "
Ja " Wszyscy warp na O... gate " . Szkoda, ze nie widzieliscie mojego banana na buzi hue hue.  Jak juz bylem w jajku to sie 5 minut smialem, az moj brat przyszedl sprawdzic co sie stalo. 

Wady :
- za duzo czekania. Czekania, bo kogos droplo, ktos dolatywal, no i ta nieszczesna 1h+ bo ludzie kombinowali jak konie pod gorke, zeby z malucha zrobic ferrari :-) .
- oczekiwania ludzi, ze bedziemy pnowac all i agresor po 1 walce poniektorych co juz w hace chcieli wsiadac i revengeop robic.

Na nastepna edycja proponowal bym jakis system z kloniarnia , gdzie mielibysmy po 2-3 sztuki zafitowanego zlomu co by przestoje za dlugo nie trwaly. No i wczoraj brakowalo strasznie cepow. Dlatego ten ares nam zwial. Deski sa za wolne i nie maja webow i scrambli :D . Wiec proponowalbym na przyszlosc, zeby ustalic co najmniej 2 cepy. Bedzie na kogo warpic, no i dykta jako scaut nie musialaby robic.

W kazdym razie dziekuje za fun i do zobaczenia next time.
 

PS. Jak ktos nie zginal to 10 mln na moje konto ingame  :2funny: . 
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 10, 2009, 12:08:09
no ja miałem alpha powyżej 1000 wg eft
pewnie dlatego mam top damage na tym dominixie :)

mały edit

Taa... ja z kolei mam wg EFT mam 294... i pewnie dlatego jestem tuż za Tobą  :2funny:

Fit składany na zasadzie - co tu zalega w szafie i co nam wypadło na misji  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 12:10:23
Cytuj
Co do Rapiera to myślę, że uszedł z życiem (jakimś cudem) o czym świadczyć może:
A ja twierdzę ze wstyd było im się przyznać :P Wszystko co nam ubili to raptem procent ceny samego kadłuba, a typ
a) w bańce był
b) bił się z nami to przez bramę raczej tez nie mógł zwiać...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 10, 2009, 12:23:18
Crux, masz talent  ;)

Na tym filmie wyraznie widac, ze rapier schodzi.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 13:33:54
Jeszcze raz dzieki dla tych ktorzy sie stawili  O0

Crux dzieki za machniecie filmiku....dobra robota  O0
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: eliza_eli w Kwiecień 10, 2009, 13:38:12
Przed  :diabeł: :
http://img22.imageshack.us/img22/6950/200904091952.jpg (http://img22.imageshack.us/img22/6950/200904091952.jpg)
http://img15.imageshack.us/img15/9995/200904091955.jpg (http://img15.imageshack.us/img15/9995/200904091955.jpg)
http://img11.imageshack.us/img11/8896/20090409.jpg (http://img11.imageshack.us/img11/8896/20090409.jpg)

Po  :buck2: :

http://img5.imageshack.us/img5/6797/200904092015.jpg (http://img5.imageshack.us/img5/6797/200904092015.jpg)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 10, 2009, 13:48:29
Zajebisty filmik Crux :-)

Muza z das boot jest wyjechana w takich filmach ^^

 O0 O0
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 13:50:20
Nom filmik świetny :) szkoda że mieliśmy tak mało materiału dla zdolnego operatora :P
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 13:59:55
a takie mielismy nazwy, czy mozna sie w tym czegos doszukac?  ^^


(http://img9.imageshack.us/img9/4584/gnpl20nazwy.jpg)


chyba trzeba sobie powiekszyc po otwarciu w nowym oknie...
nie widac mojego traszerka - ORP Wioletta Willas  :laugh:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 10, 2009, 15:42:03
Rapier z finalowej kampy jednak zwial, wyraznie na nagraniu widac moment kiedy daje jump (2:31)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: ramdeon w Kwiecień 10, 2009, 15:54:55
Rapier z finalowej kampy jednak zwial, wyraznie na nagraniu widac moment kiedy daje jump (2:31)

To prawda, że w 2:31 coś przeskoczyło. Ale czasowo z pozycji frapsującego wygląda to tak:

2:30 - wyjście z warpa
2:33-2:34 - namierzenie rapiera
2:34-43 - naparzanie w rapiera
2:43 - puff deski
2.42.5 - pomiędzy zakładkami overwiev/secected item widać jumpującego rapiera (dokładnie wtedy kiedy osoba frapsująca obraca kamerę) :'(
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 10, 2009, 15:59:53
Ouu yeee jest mój dropsik koksik :P
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 10, 2009, 16:10:02
 
Rapier z finalowej kampy jednak zwial, wyraznie na nagraniu widac moment kiedy daje jump (2:31)

cholera co za pech...  :knuppel2:

mi sie jeszcze jedno podobalo wczoraj, jak za pierwszym podejsciem stalismy na bramie i wskoczyl ten domi potem geddon i zaczelismy ich bic, za chwile wskoczylo cos circa about 10+ bsow ktos krzyknal "spierdalamy" a colonel spokojnym prawie flegmatycznym glosem: "nigdzie sie nie ruszamy, walczymy" - to mi sie podobalo !  O0  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v2.0
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Kwiecień 10, 2009, 16:59:02
 
 ktos krzyknal "spierdalamy" a colonel spokojnym prawie flegmatycznym glosem: "nigdzie sie nie ruszamy, walczymy"

Prowadz nas, Kapitanie Planeto !!!