Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Październik 21, 2006, 16:40:19

Tytuł: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 21, 2006, 16:40:19
Przesun??em do archiwum wszystkie topiki z postami sprzed 1 stycznie 2006.
Je?eli kto? uwa?a, ?e co? nie potrzebnie wywali?em prosz? o info.
W tygodniu przejrz? pozosta?e posty i niepotrzebne te? wywal? do archiwum.
I mo?e niech który? admin zmieni nazw? forum np. na Eve: Patche, dodatki i rozszerzenia, albo co? w tym gu?cie.
Tytuł: Odp: Eve: Patche - problem z update
Wiadomość wysłana przez: Q009 w Czerwiec 14, 2007, 13:20:30
Gdy zainstalowałem Eve: Revelations pokazał mi się komunikat o dostępnym patchu. Wziąłem OK; pobrałem i włączył mi się program instalacyjny. Wypakowywał coś tam i na koniec gdy pokazał się napis "Applying pach..." i tak cały czas
bez zmian zupełnie jakby się zawiesiło.  :tickedoff:
Mój komputer:
Windows XP SP2; Procesor AMD Athlon XP 2400+; 512 mb RAM

HELP!!!
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: Trybiq w Czerwiec 14, 2007, 13:40:39
Spróbuj sciagnac najnowsza wer sclienta ze stronki evki lub do tej ver co masz sciagnij patcha ze stronki i zainstaluj jescze raz.
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: NeX w Czerwiec 14, 2007, 14:21:31
Raczej wystarczy zrobić więcej miejsca na instalację. Patch nie tylko musi się ściągnąć, ale także zdekompresować i zainstalować rezerwująć sobie z tego powodu kilka razy więcej miejsca niz potem zajmuje. Też mi się kiedyś tak zdażyło, a miałem jeszcze prawie gigabajt miejsca. Dodatkowe pół rozwiązało problem.
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: bareja w Czerwiec 29, 2008, 01:47:56
Witam,
po ostatnim patchu mam dziwne problemy, mi. gdy dolatuje do miejsca gdzie jest duzo graczy, gra czasem sie zwiesza wraz z calym kompem, dziwne wczesniej sie tak nie dzialo ciekawe czym to jest spowodowane :/
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 29, 2008, 12:50:02
Tym, że musi załadować tych graczy, ich statki i drony.
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: adijager w Czerwiec 30, 2008, 12:58:04
ustawienie cache na maksimum (extreme chyba się w opcjach tak to nazywało) zdecydowanie przyśpiesza ten proces... może wtedy komp przestanie się wieszać; chociaż nawet u mnie zajmuje to czasami tyle czasu, że zdąże stracić cloaka po skoku (dobrze, że narazie nie mamy wojny  :buck2:)
Tytuł: Odp: Eve: Patche - problem z update
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Czerwiec 30, 2008, 13:44:24
Gdy zainstalowałem Eve: Revelations pokazał mi się komunikat o dostępnym patchu. Wziąłem OK; pobrałem i włączył mi się program instalacyjny. Wypakowywał coś tam i na koniec gdy pokazał się napis "Applying pach..." i tak cały czas
bez zmian zupełnie jakby się zawiesiło.  :tickedoff:
Mój komputer:
Windows XP SP2; Procesor AMD Athlon XP 2400+; 512 mb RAM

HELP!!!

masz stanowczo za malo RAM, min to 1GB,
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Czerwiec 30, 2008, 13:46:19
Gram spokojnie na 512. Cache mam ustawiony na Normal. Nie wiem, mi sie takie zreczy nie dzieja ;)
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: NeX w Czerwiec 30, 2008, 14:42:53
  Potwierdzam. Można spokojnie grać z 512 RAM, ale właśnie jeśli ktoś chce używać opcji cache, to powinien mieć więcej RAMu. Dla trybu normal jest optymalne 1024. Sam cache służy do zapamiętywania lokacji po których skaczemy dzięki czemu nie powinno grą szarpać doczytywanie gdy wrócimy na miejsce w którym niedawno byliśmy. Jednocześnie jednak ten cache zajmuje dodatkowy RAM co może przy jego braku spowodować spowolnienie gry przez wykorzystanie swapu dla odzyskania brakującej pamięci. Wszystko zależy od ogólnego obciążenia systemu. CCP zaleca wyłączenie cache na 0 posiadaczom 512 RAMu , ale nie zauważyłem aby tryb normal buforujący 128MB zamulił dotkiliwie stary komputer z 512 RAM.

  Ustawienie extreme na pewno nie przyspieszy EVE na komputerze z 512, czy nawet 1024. Przy 512 RAMu zwyczajnie nie zadziała, bo komputer nie ma nawet tyle pamięci co miałby mieć potencjalny bufor.
Tytuł: Odp: Eve: Patche - info
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 03, 2008, 16:03:18
  Potwierdzam. Można spokojnie grać z 512 RAM, ale właśnie jeśli ktoś chce używać opcji cache, to powinien mieć więcej RAMu. Dla trybu normal jest optymalne 1024. Sam cache służy do zapamiętywania lokacji po których skaczemy dzięki czemu nie powinno grą szarpać doczytywanie gdy wrócimy na miejsce w którym niedawno byliśmy. Jednocześnie jednak ten cache zajmuje dodatkowy RAM co może przy jego braku spowodować spowolnienie gry przez wykorzystanie swapu dla odzyskania brakującej pamięci. Wszystko zależy od ogólnego obciążenia systemu. CCP zaleca wyłączenie cache na 0 posiadaczom 512 RAMu , ale nie zauważyłem aby tryb normal buforujący 128MB zamulił dotkiliwie stary komputer z 512 RAM.

  Ustawienie extreme na pewno nie przyspieszy EVE na komputerze z 512, czy nawet 1024. Przy 512 RAMu zwyczajnie nie zadziała, bo komputer nie ma nawet tyle pamięci co miałby mieć potencjalny bufor.

mozna nie tylko zwiekszyc ram, ale takze przejesc do zakladki 'wydajnosc' w ustawieniach 'mojego komputera' i zwiekszyc tam ilosc pliku wymiany strony, ktory jest uzywany przez windows i programy do przechowywania danych, ktore nie wymagaja natychmiastowego uzycia.

mozna spokojnie grac na 512 bez zamulki w normalniej grze- wiem, bo gralem na pentium 4 2.8 gHz HT+ 512ddr [1]+radeon 9550pro. jedynie lagi jakie mialem to byly stwarzane przez lacze, ktore bylo bardzo slabe. nie wiem jak teraz, bo to bylo na trialu tuz po wydaniu revelations.

i kolejny minus ze strony CCP. jest jest tak jak mowisz, ze dane o poprzednich systemach sa przechowywane z ramie. imho, powinien byc do tego specjalny plik [plik cachu] w ktorym by byly zapisywane informacje niewymagajace natychmiastowego uzycia, przez co by zwolnilo sie troche ramu.