Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Gank Night PL => Wątek zaczęty przez: Colonel w Czerwiec 25, 2010, 00:39:35

Tytuł: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 25, 2010, 00:39:35
Kolejna edycja bijatyki z wszystkim co sie rusza, poniedzialek 28.06 - 20.00 PL Time!

Zapraszam nowych i starych pilotow do wziecia udzialu,
jezeli ktos jest zupelnie zielony w temacie i ponizsze informacje mu nie pomoga to...
moze pytac tutaj, na privie do mnie lub w grze na kanale voodoo_com
chetnie odpowiem na pytania  ;)

Sugeruje zlot chmary destroyerow Mataru w regionie Domain
[tak, tylko deski Thrasher lub ich wersje T2]
system dokowania to HAMA ( godna nazwa, system hama )
system Hama to 0.8, wiec piloci z pirackim standingiem proszeni sa o ostroznosc
podroz na nanofibrach lub dostawa sprzetu altem
inna opcja dla nisko standingowcow jest system Kheram, tam spokojnie mozecie poczekac
zbieramy sie do 20.15 PL ( poniedzialek 28.06 ) max
proponuje przybywac wczesniej, zeby nie rozciagac wylotu
mile widziane interdictory - Sabre
Trashery w cargo opcjonalnie weby, scramble
ammo najlepiej republic fleet EMP i titanium sabot
fit na max alfe i szybkosc namierzania
w wypadku wolnych hajslotow mile widziane reperki armora, shield transfery, salvagery...
moze cos sie uda z tym zrobic jesli bedzie tego nadmiar  ;)

tym razem poprosilbym o pomoc wolentariuszy z TS3 o duzej ilosci slotow,
jesli takowi sie znajda to prosze podac namiary na wasz TS ktory posluzy nam do komunikacji
kanal ingame na ktorym bedziemy sie zbierac to voodoo_com

jezeli termin jest zbyt bliski i nie bedzie pasowal zbyt wielu osobom to mozemy to mozemy zrobic GN na przyklad w nastepny poniedzialek  ???
wiec pisac, to przesuniemy.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 25, 2010, 08:24:19
Sugeruje zlot chmary destroyerow Mataru w regionie Domain
[tak, tylko deski Thrasher lub ich wersje T2]

szkoda, a chcialem leciec :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 25, 2010, 08:58:02
A co za problem wsiąść w Thrashera?

Pakujesz artylerię meta 2 i śmigasz ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 25, 2010, 09:15:21
Problem jest taki, ze trzeba miec skilla, ktorego narazie nie zamierzam miec przez najblizsze dwa lata:P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 25, 2010, 09:23:04
Colonel, twoje kolorki zajebiaszczo utrudniają czytanie na standardowym schemacie.

Auenarel, naprawdę nie możesz poświęcić paru godzin na frytę 3, deskę i male projectile? NAPRAWDĘ?
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 25, 2010, 09:31:26
deskę

Jeśli nie ma deski chociaż na III to...

EDIT: TROLL MODE ON

Minmatar Frigate III > Caldari Battleship IV  :D

TROLL MODE OFF
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 25, 2010, 09:33:02
Deske mam, uzbrojenie tez ale caldari czyli jedyna sluszna rase:P Nie bede sie plugawil wytworem mysli technicznej jakichs niewolnikow :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 25, 2010, 09:41:00
Znam paru caldaryjczyków co sie tak "splugawili". Żyją, są cali, zdrowi i mają sie całkiem nieźle. Tak wiec nie bój żaby, nie skasują Ci za to konta. Ktos Ci głupot naopowiadał :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 25, 2010, 09:43:45
Failcatcher też może być... chyba, że wolisz klepać Angelsów swoim Drake'iem/Ravenem, w czasie gdy prawdziwym mężczyznom krew będzie sikać na okulary słoneczne.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 25, 2010, 10:10:57
Znam paru caldaryjczyków co sie tak "splugawili".
zdrajcy  :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: eX w Czerwiec 25, 2010, 12:18:41
A tak w ogóle, to co za różnica, której rasy deską ktoś poleci? Bo nie do końca rozumiem...
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: MrMaaX w Czerwiec 25, 2010, 12:27:06
A tak w ogóle, to co za różnica, której rasy deską ktoś poleci? Bo nie do końca rozumiem...

Trashery maja największą afle ze wszystkich desek.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: eX w Czerwiec 25, 2010, 12:46:23
Dobrze, ale nadal nie rozumiem co za różnica czy ktoś przyleci thrasherem, cormorantem czy catalystem?
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 25, 2010, 13:11:59
A tak w ogóle, to co za różnica, której rasy deską ktoś poleci? Bo nie do końca rozumiem...

1. Taka jak między pvperem, a kerberem.
2. Thrasher army - best army.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 25, 2010, 13:13:22
Gdyż OP wymyślił

Sugeruje zlot chmary destroyerow Mataru w regionie Domain

po czym podkreślił

[tak, tylko deski Thrasher lub ich wersje T2]

A biorąc pod uwagę potrzebne skille, KAŻDY może tym latać. I "biję w pysk każdego" (parafrazując "CK Dezerterów"), kto powie że będą to zmarnowane SP ;)

1. Taka jak między pvperem, a kerberem.
Owned :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: eX w Czerwiec 25, 2010, 13:26:09
No cóż, po prostu wydawało mi się, że ideą GN jest dobra zabawa, a nie ciśnienie na statystyki statków. Oczywiście sam postaram się przybyć thrasherem, ale jeśli Kowalski w najbliższym roku nie ma w planie trenowania matarów to dlaczego nie miałby przylecieć sobie jakimś cormorantem?

Ale skoro tacy jesteście na to cięci to okej, zamykam się już i nie będę dyskutować.

PS. W Bagodan 6 - 6 (jeden jump od Hama) będzie możliwość zupdatowania sobie klona.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 25, 2010, 13:38:04
ciśnienie na statystyki statków.

Ciśnieniem byłyby Cynabale z RF WD i RF Gyro ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 25, 2010, 13:41:05
Oczywiście sam postaram się przybyć thrasherem, ale jeśli Kowalski w najbliższym roku nie ma w planie trenowania matarów

Kowalski UR DOING IT WRONG!

to dlaczego nie miałby przylecieć sobie jakimś cormorantem?

Bo tematem tegoi GNa jest THRASHER ARMY!. Jak będzie GN o statkach do salvagowania, to Kowalski może sobie Cormorantem przylecieć.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Czerwiec 25, 2010, 15:06:36
Learning I
Iron Will I
Spartial Awarness I
Spartial Awarness II
Small Projectile Turret I
Small Projectile Turret II
Small Projectile Turret III
Minmatar Frigate I
Minmatar Frigate II
Minmatar Frigate III
Destroyers I
Destroyers II
Destroyers III

23h 50m 41s na totalnie swiezej postaci. Nawet jesli Kowalski nie ma
a) remapa
b) impli
c) learningow
d) czesci z tych skilli
To sa 24h, ktore sie przydadza by zaczac zabawe z pvp w rifterze. A poniewaz i tak wiekszosc ma learningi, ma destroyers podbite, jets lekko lepiej zremapowana i lata na +2/+3 to powinna byc polowa tego czasu. Wyskilowanie glupiej frejki na 3 i dzialek na 3 pozwoli bawic sie rifterem, ale widac juz qq. Organizator chce trashery bo sa najlepsze. Kazdemu sie przyda porzucic ta zalosna rase ktora skilluje i przerzucic na matarow (chyba, ze jest ammarem wtedy wybaczamy), natomiast kazdemu gallente/caldari to wyjdzie tylko na dobre  8)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 25, 2010, 15:28:10
No ale nawet Amarr skilując matarskie shipy będzie mógł wsiąść kiedyś w bhaalgorna chociażby. Tak więc nawet jeśli już ktoś jest tak pro RPG i jako świętość traktuje to, że ktoś gdzieś tam sobie kiedyś wymyślił, że jedna gęba z drugą gębą to sie lubić nie będą, to i tak na zdrowie mu to wyjdzie. Bo blood raider dla amarów do jednak swoje chłopy ;)
No te projectile faktycznie do tego zbyteczne, ale uszczerbek w kolejce skilowania w postaci podjechania small projectili na trzy, to żadna strata jest :)
Caldari na skilowanie matarów w końcu tez narzekać nie powinni, bo jak kiedyś zmuszeni bedą polecieć gdzieś wozem ceglastym (czyt. armor tank), to typhoon będzie czymś w sam raz (bonusy do torped i cruzów). Co do projectili jw.
Natomiast koneksji matarsko-galentyjskich tłumaczyć chyba nie trzeba ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Val Heru w Czerwiec 25, 2010, 15:33:54
poniedzialek  :'(
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 25, 2010, 15:36:41
Dla mnie lepszy niż sobota.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Raina Nives w Czerwiec 25, 2010, 21:47:30
+1 thrasherro. Istnieje możliwość zmiany terminu na niedzielę o tej samej godzinie?
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 26, 2010, 07:40:11
jest jeszcze czas na przesuniecie terminu, upewnijmy sie ankietujac  ;)
[mod]ankieta mode on[/mod]
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Max Slice w Czerwiec 26, 2010, 12:14:39
Poniedzialek  8)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Czerwiec 26, 2010, 12:40:27
najlepiej i w niedzielę i w poniedziałek :D
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: patrycjusz w Czerwiec 26, 2010, 20:05:47
+1 patrykowy dopierocotrenującysię trasher..
+1 poniedziałek...

liczę na zabawę jako, że jeszcze w polskiej flocie patryki nie brały udziału  :o
a niecałe 24h poświęcone skillom matarskim skomentuje krótko - fair enough

pozdrawiam i do zobaczenia mam nadzieje w poniedziałek o 20.00..
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Czerwiec 26, 2010, 20:24:01
najlepiej i w niedzielę i w poniedziałek :D
polece i w niedziele i poniedzialek jak ktos mnie wyrwie z weekendowego "cugu" alkoholowrge

P.S. traszerem polece
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 27, 2010, 12:48:33
ktos nowy w eve chcial fit na traszerka, oto najprostszy t1
powklejajcie swoje fity, moga sie przydac innym  ;D


[Thrasher, New Setup 1]
Gyrostabilizer I
Reactor Control Unit I

1MN MicroWarpdrive I
Medium Shield Extender I
J5 Prototype Warp Disruptor I

250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
250mm Light Artillery Cannon I, Republic Fleet EMP S
[empty high slot]

Small Projectile Collision Accelerator I
Small Projectile Collision Accelerator I
[empty rig slot]
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Czerwiec 27, 2010, 14:49:16
na 95% bede :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Czerwiec 27, 2010, 16:01:36
+1 trasher of doom
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Czerwiec 27, 2010, 20:01:57
+1 siły destrukcji trzeba wspierać
i bump
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Czerwiec 27, 2010, 20:38:11
+1 jak zdążę wrócić z pracy.

Są już jakies konkrety dotyczące voice'a (jest serwer TS3)?
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Czerwiec 27, 2010, 21:41:25
Postaram sie zjawic. Chociaz nie jestem fanem gank nightow w tak malych statkach.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Czerwiec 27, 2010, 22:54:53
Teamspeaka ciagle nie mamy, liczymy ze znajdzie sie jakis wolontariusz :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 28, 2010, 00:08:51
update miejsca zbiorki - system - Bagodan
moje niedopatrzenie, niestety w hama nie bylo stacji ;p
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Czerwiec 28, 2010, 07:29:59
Postaram sie zjawic. Chociaz nie jestem fanem gank nightow w tak malych statkach.
Małe i szybkie jest dobre :) a alfa z kilkunastu ścierwojadów jest całkiem pokaźna   :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 28, 2010, 08:20:02
Kurcze liczylem na wiekszy flejm na tle rasowym:/
Tak serio to skilla od frytek matarskich juz mialem dosc dawno temu 'wgranego' teraz przynajmniej byla motywacja zeby zrobic na 4;) Oby dopisaly tlumy dzis, to bedzie fajna zabawa:)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Czerwiec 28, 2010, 09:09:34
Kurcze liczylem na wiekszy flejm na tle rasowym:/

Nikt nie chciał zadzierać z takim "czystym rasowo" caldaryjskim faszystą jak Ty ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 28, 2010, 10:08:10
Kurcze liczylem na wiekszy flejm na tle rasowym:/

(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:0Mc4bXd7y8ZVFM:http://xl-pozytywnie.pl/forum/images/smiles/admin_patrzy.gif)

Tak serio to skilla od frytek matarskich juz mialem dosc dawno temu 'wgranego' teraz przynajmniej byla motywacja zeby zrobic na 4;) Oby dopisaly tlumy dzis, to bedzie fajna zabawa:)

Do desek wystarczy na 3.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 28, 2010, 10:15:29
moze i wystarczy:P ale lepiej miec 4 niz 3.. te pare godzin wiecej skillowania... :P zreszta kiedys tam skusze sie na scimiego czy inne brzydactwa matarskie :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Czerwiec 28, 2010, 11:00:29
ta byłoby świetnie gdyby było przynajmniej te 20 osób  ;) I miały właściwe nastawienie (czytaj: powrót w jajku  ;D)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Czerwiec 28, 2010, 11:17:01
Kiedy ganknite w logistykach?  ;D
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 28, 2010, 11:26:43
Był, skończył się failem, wróciliśmy do pierwotnego podejścia
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 28, 2010, 14:24:39
bump

kto jeszcze nie wie no to juz wie ze dzis masssssiffff atak w konwencji GN :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Czerwiec 28, 2010, 15:32:03
zglosze sie czyms takim ( + zapasowy kiedy juz ten sie zuzyje :) )
1 med ew wymienny na scrambla/weba/paintera/jamma/dampa

[Thrasher, New Setup 1]
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II

Phased Monopropellant I Hydrazine Boosters
Warp Disruptor II
Sensor Booster II, Scan Resolution

280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
280mm Howitzer Artillery II, Republic Fleet EMP S
[empty high slot]

Small Targeting System Subcontroller I
Small Ancillary Current Router I
Small Ancillary Current Router I

Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Czerwiec 28, 2010, 15:32:37
Jeszcze tylko teamspeak... nasz sie cos psuje :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 29, 2010, 00:08:15
http://vu-du.org.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=8025

kto nie jest z nami jest przeciwko nam ?  ;D

szczerze mowiac to nawet nie zauwazylem ze to c0ven  :P


killboard chmary cos nam siadł, wiec kile sa porozsypywane
akcja poszla na 3 odslony, wyjatkowo rozciagnela sie w czasie:
do provi w jedna strone
amamake
i przez provi w druga strone

podziekowania i szacun wszystkim przybylym...

a co do oceny...
...odczuwam niedosyt  :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2010, 00:20:40
GN z perspektywy SHCK:
http://www.shocky.com.pl/KB/?a=cc_detail&ctr_id=2&scl_id=15 (http://www.shocky.com.pl/KB/?a=cc_detail&ctr_id=2&scl_id=15)
+2 trashery które padły w Amemake
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 29, 2010, 00:21:37
Wsiadłem w shuttla i wziąłem kierunek na amarr, co by prawie na miejscu shipa skleić. No i nim doleciałem wrąbali mi sie goście na chatę. Wisiałem w tym shuttlu w amarr az pojechali. Pojechali po dziesiatej >:( >:(
Kiedy następny gank? Bo się odkuć z dziś muszę :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Czerwiec 29, 2010, 00:34:11
Trashery za cienkie w dupie są, nastepny będzie w czymś większym.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Coen w Czerwiec 29, 2010, 02:43:51
to ilu was wkoncu bylo?
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 29, 2010, 06:54:53
przy masie z pierwszych GN traszery bylyby spoko...60+
a bylo nas 37 jesli sie nie myle, po drugiej przerwie 21...

kiedy nastepna przejazdzka, niewiadomo
ale teren ciekawy wiec moze w tej okolicy i prawdopodobnie flota caldari bedzie do oblatania  ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Czerwiec 29, 2010, 07:12:19
Tylko nie robić monoshipowego GN niech każdy przyleci w czym mu się podoba z danej rasy i będzie git :D
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 29, 2010, 07:19:21
W szczytowym momencie byly we flocie 42 osoby.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Czerwiec 29, 2010, 07:51:29
tia bomba szybko zakończyła nasze "szczytowanie"  :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Czerwiec 29, 2010, 11:00:44
Ja jestem za "Missile party". Jak pisałem - coś a'la Laz0r na jednym z Gank Nightów SHC.

Co do wypadu : Było ciekawie :D Bomby trochę przeszkadzały... byłby dominik ;(

Anyway -> tereny to jednak dla nas (Blackwater) były trochę po pupce [plusy U'K] choć rodzynek cynabalowy był jak znalazł ;)

Co ciekawe, mój Spirit Wagon dotrwał do końca. Spalony, ale przeżył ;)
Na pamiątkę :
(http://img266.imageshack.us/img266/6061/20100628200339.th.jpg) (http://img266.imageshack.us/i/20100628200339.jpg/)

Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Czerwiec 29, 2010, 11:15:34
jak jednej rasy to może gallente? :) taka mało popularna ostatnio w sam raz na fun opa
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2010, 11:16:58
Nie wkur***** mnie i Auenarela i paru innych >:(
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 29, 2010, 11:19:51
moga byc BCki albo BSy jakiejkolwiek rasy wazne zeby byl bloooooooooooooob :D Albo wkoncu zrobimy, ze same blackbirdy bedziemy wstanie zajammmowac kazdego "na smierc"..
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Czerwiec 29, 2010, 11:23:44
Może być cokolwiek, ważna jest frekwencja. Ta ostatnio niezbyt dopisała (a szkoda). Jakbyśmy mieli 60 desek, to wsio by dostawało wpierd*l ;]
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 29, 2010, 11:24:44
jak jednej rasy to może gallente? :) taka mało popularna ostatnio w sam raz na fun opa

Jak wymóg odnośnie rasy ograniczy sie do samych statków, a nie tez uzbrojenia to nie mam nic przeciwko ;)

Apropos becków. Z tego co wyczytałem jeden gank night z nimi był. Powtórki nie było ze względu na chęć by polecieć dla odmiany czymś innym (co by w monotonie nie wpaść a i młodszych stażem wciągnąć w zabawę), czy też cos innego przeważyło?

Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2010, 11:27:53
Cytuj
Apropos becków. Z tego co wyczytałem jeden gank night z nimi był. Powtórki nie było ze względu na chęć by polecieć dla odmiany czymś innym (co by w monotonie nie wpaść a i młodszych stażem wciągnąć w zabawę), czy też cos innego przeważyło?
To BC miały być odskocznią od monotoni :P tyle że lataliśmy długo nie mogąc nic zabić, a na zakończenie zdeżylismy się z walcem parowym w postaci bloba rr bs, hac, logistyków i hgw co jeszcze pandemic legionu
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Czerwiec 29, 2010, 11:43:32
no to zrobmy "caracal gang bang night" :P
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Czerwiec 29, 2010, 11:54:34
Mam calkiem przyjemne wspomnienia z caracal nightow, wiec moze i ja sie zjawie jesli cos takiego byloby organizowali.Podczepic pod to rupcie i omeny na lr gunach i moze wiecej osob leciec.

Ale tez trzeba by bylo miec 1-2 proberow/coverty/sbki wystawiajace spoty ;p

No i zdaje sie ze lepsza reklama gang nighta by sie przydala :F
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Crux w Czerwiec 29, 2010, 16:54:02
http://www.youtube.com/watch?v=Pex8RgHyH_M
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Czerwiec 29, 2010, 18:45:42
fajny  8) filmik. Trzeba częściej, będzie śmieszniej
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 29, 2010, 19:37:45
Właśnie ze dotychczasowe doświadczenie mówią że im częściej tym gorzej z frekwencją.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: nasghull w Czerwiec 29, 2010, 20:08:59
No czad panowie (filmik w pyte) - kiedy następny rejsik ??
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 29, 2010, 21:28:15
Szacun Crux za montazyk  ;D
muza przednia, polska, klymatyczna...jednak kilka statkow zestrzelilismy
problemy z dowodzeniem kiedy nie mozna nic namierzyc...ehhh ciagle primary

nastepny event zareklamujemy duuuzo wczesniej...
i prawdopodobnie bedzie to flota caldari...beda tez konkuencje dodatkowe i przewiduje sie nagrody niespodziewanki   ;)

jeszcze raz dziekuje wszystkim za zaangazowanie, pomoc, przybycie i poswiecony czas

szczegolne podziekowania dla wspolpiratow  8)

CruxArc
Egnostos
Lo K'Chen
FirguS
Morkook

i ex vudu pirata Azbugi oraz Ganilesa

YYARRR  ;D
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Czerwiec 29, 2010, 21:36:27
Dzięki Col Tobie, oraz pomocnikom za organizację kolejnego eventu  :)
Jeśli następny GN będzie Caldari, dajcie znac wcześniej jakie fity są zalecane, żeby dało się zdążyć doskilować.
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Czerwiec 29, 2010, 21:56:21
Dzięki Col Tobie, oraz pomocnikom za organizację kolejnego eventu  :)
Jeśli następny GN będzie Caldari, dajcie znac wcześniej jakie fity są zalecane, żeby dało się zdążyć doskilować.


jesli lecisz statkiem ktory ma inne zadanie niz strzelac by zabic ( powiedzmy jammer )
to wez pod uwage fakt iz sytuacja na polu walki zwykle bywa dynamiczna
wiec kazdy kto chce byc skuteczny musi umiec zaniesc przeciwnikowi ogien w jak najkrotszym czasie
aby tego dokonac trzeba skupic sie na dwoch wlasciwosciach statku
szybkosc i zasieg skutecznego razenia
jesli obie sa duze to statek jest w stanie skutecznie / dynamicznie funkcjonowac w szybko zmieniajacym sie srodowisku jakim jest pole walki
...i na tym musisz sie skupic komponujac swoj fit :)
pokazujac palcem odbieram Ci polowe zabawy ...
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Czerwiec 29, 2010, 22:22:43
...i na tym musisz sie skupic komponujac swoj fit :)
pokazujac palcem odbieram Ci polowe zabawy ...

OK, nie musisz podawać konkretnego fitu, bardziej chodziło mi o to jakie umiejętności będą przydatne :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Czerwiec 29, 2010, 23:41:57
Jesli kolejny GN bedzie podany z wyprzedzeniem, i termin mi bedzie odpowiadal to zobowiazuje sie wziac carriera :D kilka osob bedzie trzymac cyno i bede tak za wami lecial co kilka systemow n_n
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: poszukiwacz w Czerwiec 29, 2010, 23:56:14
troszkę też szukacie dziury w całym
jak dla mnie nooba, to był najfajniejszy do tej pory epizod gry i warto było pie*****ć się tyle z misjami l1 i takimi tam, żeby wczoraj być w naszej flocie
filmik też czadowy, sporo cennego czasu trzeba poświęcić, żeby coś takiego przygotować :)
Tytuł: Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Czerwiec 30, 2010, 08:16:13
Fajny filmik Crux, dobrze że ktoś u nas ogarnia tego typu rzeczy ;).
Można by zrobić przyszły GN w okolicach Amamake, jak było widać chętnych do zabawy tam nie brakuje :D A przy takim blobie utrata SS znikoma :)