Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tloluvin

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 22
71
NoobGarten / Odp: Zmiana nazwy postaci w grze...
« dnia: Listopad 12, 2019, 21:55:10 »
Do zmiany wyglądu jest chyba item za plexy. Kiedyś była usługa zmiany imienia za twardą walutę, ale czy jeszcze jest to nie wiem

72
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 27, 2019, 10:46:02 »
Podobno nie tylko jest powiązany ale to wręcz copy-paste. Czyli albo się mylisz albo ludzie się nie znajo.

Ja o czymś innym i najwyraźniej źle się wyraziłem. Chciałbym żeby EVE Echoes działo się na tym samym serwerze co EVE. Żebym swoją postacią mógł zacząć coś na kompie i potem kontynuować na tablecie czy komórce i vice versa.
Bo to, że Echeos jest uproszczoną wersją EVE z przeznaczeniem na urządzenia mobilne mnie nie rajcuje i nie widzę sensu by ciągnąć 2 niezależne linie EVE tak samo jak grając w UO nie widziałem sensu do gry w tym samym czasie na dwóch różnych serwerach.

73
Inne gry / Odp: Mobile
« dnia: Październik 20, 2019, 20:26:31 »
Gdyby jeszcze EVE Echoes było powiązane z EVE

74
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Październik 03, 2019, 06:30:58 »
Logujemy tylko wieczorem żeby postrzelać i tyle.
Zawsze możecie postawić Azbela w hi secu. Zaraz jakiś sojusz piracki Was zaatakuje i będziecie mieć okazję do walki. A jak już przestaną to zawsze można poszukać ich aktualnych przeciwników i dołączyć do wojny jako sojusznik i będą kolejne okazje do bitwy

Próbujemy coś zmienić
Z ciekawości zapytam. Co?

75
Trochę oftop, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Jak ktoś ma ochotę zobaczyć wybuchającego Azbela to zapraszam 1.X około godz. 12 do Isaziwa.
Edit:
Jakby ktoś chciał postrzelać do ludzi z End of Life to zapraszam  >:D

76
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 20:10:17 »
Jak kliknąłem launch to w każdym kontenerze miałem 10-20% tego co zostało wystrzelone i musiałem ustawiać cel na planetę po zebraniu każdego kontenera póki nie dostałem komunikatu, że to niemożliwe.

77
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 06:30:49 »
Jak chcę zebrać planetarkę to muszę z 10x lecieć nad planetę żeby zebrać wszystkie kontenery. Jest jakiś sposób by cały ładunek lądował w jednym?

78
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 16, 2019, 20:19:37 »
Mało jest graczy którzy chcą się postrzelać, jeśli już to zajebać coś bez ryzyka, ale postrzelać... niach niach niach... no nie bardzo.
Niby tylko jedna, krótka wypowiedź, ale tak ładnie opisana przyczyna radości z wprowadzenia BO, że aż zazdroszczę, że tak nie potrafię.
Szacun.

79
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 15, 2019, 09:48:05 »
Profilaktycznie kupiłem 1k plexów po 3,35 i czekam, aż CCP w końcu się określi

80
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 14, 2019, 16:21:12 »
Czyli teraz bociarstwo wróci do poziomu sprzed BO. Z graczy cześć wróci, część nie w efekcie czego udział botów w EVE po BO będzie większy niż przed BO
 >:D

81
Dzięki. Jak potestowałem to na altach to mi wyszło, że nie można zrobić black listy. Żeby zakaz dokowania działał trzeba dodać daną osobę czy corp do tej listy w której umieszczona jest reguła everyone. Czyli takie sobie rozwiązanie

82
Wczoraj moja cytadela w hi secu straciła shielda. Dziś po 13. pewnie straci pancerz.
Jakieś rady od doświadczonych obrońców cytadel?

Edit:
Nikt nie przyleciał bić pancerza :( Mam jednak pytanko. Jak zabronić komuś dokowania w cytadeli?

83
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 08, 2019, 08:29:37 »
Ja do transportu wykorzystuję Herona, ma 5000m3 ładowni. Do kopania, to aktualnie Venture AP, ma 20k ładowni na rudę.
Wczoraj się wziąłem i jak tylko planetarka przejdzie będę budować venture. Może wtedy na afk trochę pokopię. Zastanawiam się jak to wygląda w low. Czy jak zostawię koparkę na pasku to czy mi ją ktoś zdejmie.

Ciekawi mnie jak z wygodą na telefonie 6 cali. Pewnie nie za wesoło. Przydałby się porządny i mocny tablet o przekątnej 8-10 cali. Dobrze myślę?
Na moich 10 calach wygląda to świetnie. Na komórce nie udało mi się EVE odpalić więc niestety nie mam porównania.
Niedawno przez 2 tyg grałem w sim city na tablecie i na komórce i na mniejszym ekranie było ok, więc może i z EVE na komórce będzie podobnie.

Edit:
Zrobiłem sobie Venture, wykopałem 15km3 rudy i przypomniałem sobie czemu przestałem kopać

84
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 07, 2019, 07:47:26 »
IMO na paskach nie ma ratów. Przynajmniej w hi i low. Dla mnie problemem jest ograniczenie ładowni, bo nie mam nic co mogłoby kopać i miałoby więcej niż 320 m3
Tak btw to chyba nikt nie wspomniał o tym, że w grze nie ma amunicji. Każda broń ma ładnie opisane czym strzela i jaki rodzaj dmg zadaje, ale amunicji nie potrzebuje

85
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 06, 2019, 21:37:27 »
Statki są na markecie tylko niektóre. Ja musiałem sobie kilka wybudować sam.
Pełen szacun. Ja nie miałem dość cierpliwości na wykopanie odpowiedniej ilości minsów

86
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Wrzesień 05, 2019, 21:14:22 »
Jak wasze opinie o grze? Ja zaproszenia nie mam. :(
Mało ludzi więc market leży i nie można znaleźć sprzętu i statków więc lepiej nie mieli złomu. Kopanie nie ma sensu bo w zasadzie nie ma czym. Dobrze, że chociaż frytkę można było kupić. Anomalki są trochę dziwne. Strasznie niezbalansowane. Misję ok, ale wyszukiwanie ich jest strasznie upierdliwe bo nie widać jak są daleko. Plusem jest to, że autopilot skacze na zero.
Planetarka uproszczona bo nie ma rozkładania fabryk itp i ścieżki produkcji. Można wydobywać zarówno tier 1 jak i wyższe.
pvp nie próbowałem bo nie ma z kim, a poza tym i tak pvp w eve jest nudne.
Wielu statków nie ma.
Kolejka skilli tylko na trochę więcej niż dobę. Skilli znacznie mniej niż w EVE i podzielone na levele. Na szczęście każdy można kupić za iski
Grafika fajna. Mechanika ok. Przydałoby się połączenie z EVE.
Zastanawiam się czy można jakiegoś screena wrzucić bo niezbyt umowę czytałem  ;)

87
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Sierpień 28, 2019, 18:18:17 »
Pomimo komunikatów o nie wspieraniu mojego sprzętu itp gra się zainstalowała.
Postać stworzona i leci w pierwszy szalony lot Ibisem. Już to wystarczy bym chciał połączenia tego z EVE. Można by wtedy jadąc pociągiem sobie chociaż statki przeprowadzić z systemu do systemu

Edit:
Pierwsze raty ubite  ;D

88
Inne gry / Odp: EVE: Project Galaxy
« dnia: Sierpień 28, 2019, 17:49:14 »
Dostałem zaproszenie, ale gra nie obsługuje mojego tableta :(

89
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Sierpień 18, 2019, 08:25:27 »
Jako że nie jestem na bieżąco pytanko jak tam sytuacja z zaciemnieniem i dobijaniem EVE wygląda.
Z tego co widzę to 0.0 stało się bardziej puste i umarło racenie afk. Chociaż jest plus, czyli plexy po 3, 2m.
Zastanawiam się też czy roamy odżyły i czy CCP ujawniło w końcu swoje plany oraz czy podali wpływ BO na ilość omeg

90
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 13, 2019, 16:22:59 »
@Puszek
Żeby hi sec był dobrym miejscem dla nowych to trzeba by tak zmienić mechanikę żeby jedynym sposobem na zaszkodzenie graczowi było wypowiedzenie mu wojny
Co do drifterów to cały czas uważam, że ich celem jest przecięcie połączenia 0.0 hi sec by wywołać wojny o surowce

@Veldsper
Chciałbym się w tej kwestii mylić.
Tak btw smuci mnie to, że dyskusja na oficjalnym forum została sprowadzona do kłótni o to jak łatwo powinno się znajdować ofiary by móc bezstresowo poderżnąć im gardła i że to się nazywa esencją pvp

91
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 13, 2019, 13:56:43 »
W zasadzie mi brak locala w 0.0 jakoś specjalnie nie przeszkadza. Nie kopie i prawie nie race. Przeszkadza mi bardziej to, że CCP idzie w kierunku ułatwienia życia rzeźnikom, a nie myśli nad rzeczami o które warto by było walczyć. Pozostaje mi mieć nadzieję, że blackout jest pierwszym, a nie ostatnim krokiem
Przyznam też, że zacząłem się zastanawiać po jakim okresie trwania blackoutu CCP zacznie sprzedawać SP, matsy, statki etc. za plexy.
Póki co ciekawi mnie jak będzie wyglądać online w sierpniu jak ludzie się trochę oswoją z brakiem locala i okaże się czy pewne zjawiska o których mówią kerbiry faktycznie zaistnieją.

PS
Jaka miałaby być korzyść z zakazu poruszania się JFów po hi secu?

92
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 13, 2019, 11:58:18 »
Na jęczących kerbirów boterów mam wyjebane i tak miałem z nich zero pożytku. Ani to nie wydokowało się bronić, ani jakiejkolwiek interakcji.
Jako kerbir (chociaż nie jęczący) z ciekawości zapytam, po co mam wchodzić z Tobą jako osobą przylatującą by zabić moją raciarkę w jakąkolwiek interakcję? Nic na tym nie zyskuję więc najlepsze co mogę zrobić to zadokować i zająć się czymś innym. Ma to ten dodatkowy plus, że psuję Ci zabawę tak samo jak Ty mi co jest max tym co mogę zyskać na spotkaniu.

Tak więc z mojej perspektywy super sprawa, jak to się obróci na finalną kondycję gry? nie wiem, nikt chyba nie wie.
Z mojej perspektywy (przy założeniu, że CCP zostawi to tak jak jest) spowoduje to wzrost cen wszystkiego, dalsze zmniejszanie populacji graczy, zmniejszenie okazji do małego pvp i pustoszenie 0.0 poza terenami największych sojuszy.
Boty dalej pozostaną w grze, a co najwyżej będą mniej dochodowe.
Zastanawiam się tylko ile czasu minie zanim osoby takie jak Ty zaczną dopominać się o przywrócenie locala w 0.0  >:D

93
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 12, 2019, 21:47:06 »
Ankieta?........Do zmian wprowadzanych w eve był, jest i będzie zawsze tylko jeden komentarz https://www.youtube.com/watch?v=eZDBMfe3iPE
Chyba nie rozumiem przekazu tego filmu

94
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 12, 2019, 20:56:56 »
W temacie chyba nie ma nic już do powiedzenia więc pomyślałem, że ankieta mogła by być czymś co pokaże jak ta zmiana jest postrzegana teraz przez społeczność tego forum i czymś do czego będzie można wrócić za jakiś czas gdy już będzie wiadomo czy zmiana pomogła grze czy rodzinom graczy by przekonać się czy tutejsza większość dąży do polepszenia EVE czy do jej zniszczenia co przy okazji rozstrzygneło by kilka starych dyskusji

95
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 12, 2019, 19:26:21 »
Zalogowałem się po przerwie i widzę, że local w 0.0 zgasł. Czyli chyba czas na ankietę kiedy ci co świętowali tą zmianę zaczną błagać CCP o przywrócenie locala i kiedy CCP się ugnie  ;)

96
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 10, 2019, 20:00:10 »
Te afk latające raciarki zabijają tą grę.

W jaki sposób?

97
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 07, 2019, 16:26:23 »
Teraz trzeba by mieć kogoś kto siedzi w statku wylogowany żeby nie stracić go gdyby się zdecydowało pojechać na 2tygodniowe wakacje a wojenka by zawitała w tym czasie do domu i KS by pękł.
Jak cytadela zostanie zniszczona, a Ty jesteś na niej wylogowany to po zalogowaniu wylądujesz w przestrzeni w statku w którym siedziałeś


Tak btw to im więcej czytam o wyłączeniu locala tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że problemem eve jest brak powodu do walki. Nawet w tej dyskusji widać, że problem jest sprowadzony do tego jak zmiana wpłynie na ubijanie statków nie nastawionych na walkę z innymi graczami przez osoby wyspecjalizowane w ubijaniu graczy będących w statkach do tego przeznaczonych

98
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 06, 2019, 21:38:27 »
Wydaje się, że skoro zależy im na kasie to powinno też na tym żeby grało jak najwięcej ludzi

99
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 06, 2019, 11:17:16 »
Zacząłem się zastanawiać czy celem tej zmiany nie jest przecięcie przepływu towarów 0.0 <> hi sec by wywołać w 0.0 wojny o surowce.
A z tym czy po wyłączeniu pospada więcej statków to można by polemizować (btw co to jest blinky ship?).
Stawiałbym raczej na to, że sojusze będą przenosić ruch bardziej na JB, a bramy będą obstawione baniami i pilnowane altami. Strażnik jak usłyszy dźwięk aktywacji bramy (bo chyba jeszcze jest) sprawdzi kto wleciał i zaraportuje na intelu żeby wszyscy wiedzieli i tyle. W efekcie tego przestrzeń dużych, zorganizowanych sojuszy będzie dużo bardziej bezpieczna, a przestrzeń poza nimi bardziej pusta.
Ciekawi mnie tylko co wtedy będą robić ludzie polujący na raciarki jak się okaże, że do najbliższej trzeba lecieć godzinę czy dwie przebijając się przez puste systemy

100
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 06, 2019, 09:57:24 »
jebać null, jebać płaczących gowniakow, jebać rentierów,,, jebać wszystkich : ]
Czyli zamykamy projekt EVE?

101
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 06, 2019, 09:42:57 »
Chyba mamy inne rozumienie sandboxa  ;)

No i z ogniem jest tak, że może albo wypalić chwasty robiąc miejsce innym, pożytecznym roślinom jeżeli ostrożnie się go użyje, albo spalić wszystko tak, że nic już tam nie wyrośnie i jak czytam wypowiedzi na oficjalnym forum odnoszę wrażenie, że jakiś piroman dorwał się do benzyny i podpalił las licząc na to, że ogień wypali mu drogę tak jak on chce, nie licząc się z możliwymi konsekwencjami

102
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Lipiec 06, 2019, 08:38:13 »
myślę że CCP nie stwierdziło tylko pear abbys im kazało.
czas zacząć zarabiać kasiorkę, a nie tracić szmal w stylu ccp.

Myślisz, że dzięki temu faktycznie zacznie zarabiać kasę? Bo jak czytam temat na oficjalnym forum to (o ile dobrze rozumiem co tam się wypisuje) ta decyzja ma większe szanse na zmniejszenie strumienia kasy dla CCP niż zwiększenie go.

Tak BTW to są jakieś przecieki na temat tego w jakim kierunku gra ma pójść? Bo zakładam, że likwidacja locala to tylko pierwszy krok

103
Od zabijania i obrażania jestem JA , btw pozdrów grażynę i dzieci też.

Jaką grażynę i dzieci?
Nie cytowałem całości Twojego posta bo to bez sensu. Zacząłem się za to zastanawiać co jest przyczyną tego, że jak napisałem, że Coven nie był nawet w części tak popularny jak mógł by być to już druga osoba się na mnie rzuca i obwinia za całe zło tego świata. I kolejny raz raz ktoś lepiej niż ja wie o czym myślę i dlaczego. To efekt jakiejś Waszej traumy? Czy może po prostu cecha wspólna osób związanych z Covenem? Pytam bo 2 osoby to za mało by samemu wyciągnąć wniosek o całości.
Zresztą tak na prawdę to bez znaczenia, a tu najwyraźniej zaraz się okaże, że to moja wina, że Covenu już nie ma.

Jakby kiedyś zainteresowało Was dlaczego uważam tak jak uważam to można by zastanowić się czy warto o tym porozmawiać. Jeżeli jednak chcecie kręcić kolejną gównoburzę to proszę o nie mieszanie mnie do tego i nie obwiniajce za wypowiedzi innych osób.

104
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Luty 02, 2019, 12:23:15 »
Na to nie wpadłem  :)
W takim razie tylko jak zwykle pomarudzę na muzykę, którą nie wiem po co wszyscy wrzucają w filmiki  ;)

105
Nie był popularny? Był jedeny. Nie było nic innego. Nie ma i nie było innego tworu polskiego, który można porównywać z C0venem.
Czy ja gdziekolwiek powiedziałem, że był jakiś inny twór Polski, który można by było porównywać z Covenem?
Powodzenia w szukaniu takiej wypowiedzi.
Nie powiedziałem też, że Coven nie był popularny. Powiedziałem tylko, że nie był tak popularny jak mógł by być.
Tak BTW to mam wrażenie, że próbujesz wmówić (tylko nie wiem komu i po co?), że myślę o Covenie to co wg Ciebie myślę


Czekacie aż odejdą trole i dziadki?
Czemu używasz w stosunku do mnie liczby mnogiej? Nie mam przecież rozdwojenia jaźni.

Czas działa na niekorzyść każdego, który myśli stworzyć coś podobnego.
Boisz się, że osoby, które mogą to zrealizować wypalą się zanim zostanie podjęta próba?

Nie da się grać 10 lat z jednakowym zaangażowaniem
Fakt. Chociaż w tym przypadku IMO bez znaczenia

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 22