Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tloluvin

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22
106
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Luty 02, 2019, 11:49:10 »
Jako odskocznia dla c0venowego trola:

https://www.youtube.com/watch?v=qjy-bVGURPE&feature=youtu.be

Jak ktoś ma ochotę urozmaicić swoją osobą nasze skromne flotki, link do discorda w stopce.

Tak z ciekawości zapytam. Po co tam ta grafika?

107
Czyli rozumiem, że wnioski na temat C0ven wyciągasz na podstawie wpisów z centrali?
Gratuluję.
Nie.
Wnioski wyciągam na podstawie własnych doświadczeń i przemyśleń. W przypadku Covenu wieloletnich. Ten wątek, łącznie z Twoją odpowiedzią to tylko kolejne z wielu potwierdzeń i tyle, za co dziękuję.

Zabawne jest przy tym to, że nie napisałem nic złego na Coven. Nie wiesz też jakie wnioski wyciągnąłem, a mimo to atakujesz mnie personalnie i chyba przy okazji próbujesz obrazić.

108
Dziękuję za przypomnienie dlaczego Coven nie był nawet w części tak popularny jak mógł być i uświadomienie, że na realizację pomysłu Polskiego sojuszu jest o kilka lat za wcześnie

109
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Styczeń 19, 2019, 16:57:33 »
Aż tak krótkiego streszczenia to się jednak nie spodziewałem  ;)
Można ciut szerzej

110
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Styczeń 19, 2019, 11:20:37 »
W grudniu 2016 zrobiłem sobie miesięczną przerwę od EVE i teraz zastanawiam się nad powrotem. Mógłby mi ktoś krótko streścić co się w tym czasie zmieniło w EVE?

111
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 07:11:05 »
W dzisiejszych czasach masa gier określanych jest jako sandbox w efekcie słowo to obecnie nie ma znaczenia. Coś jak z prawicą i lewicą  ;)
Jak dla mnie w EVE jest coraz mniej sandbox w sandboxie i IMO CCP powinno zrezygnować z całej masy sztucznych ograniczeń poczynając od hi seca bo to tam zaczyna nowy gracz, ale przed tym wypadałoby żeby sobie tam odpowiedzieli na parę pytań o grę o czym chyba już pisałem. Np czy ich celem jest to by w EVE grało jak najwięcej ludzi czy chcą aby była to gra dla hardcorowej elyty. Czy ma być to sandbox gdzie grę kształtują gracze czy strzelanka, e-sport itp. W tej chwili bowiem próbują wszystkiego po trochu w efekcie czego liczba aktywnie grających osób ciągle spada. Póki co nie jest to może aż tak widoczne, bo ci co zostają mają coraz więcej altów, ale jak to nawet tu nie raz było pisane jest coraz więcej miejsc gdzie nie widząc żywego aktywnego gracza. Co najwyżej albo afk, albo boty, albo kręcąc się bez nadzoru raciarki.
Jasne, możemy uznać, że jest super i tak miało być, ale ten temat sugeruje raczej, że są osoby, które uważają, że nie tylko nie jest super, ale jest źle i to tak źle, że zaraz może być koniec.
No i tym optymistycznym akcentem kończę ten wywód. Czas zbierać się na zajęcia  :(

112
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 15, 2018, 18:36:20 »

taaaa?

to ja ci inny przypomne:

"Industraliści – gracze którzy przesiedli się bezpośrednio z Transport Tycoona lub Capitalismu II i nikt im nie powiedział że Eve to tak naprawdę gra pvp. Uważają że robienie pieniędzy dla samego ich posiadania ma w tej grze sens"
Pamiętam to. Jest to tak samo prawdziwe jak to z mojego cytatu. No może trochę mniej. Dlaczego mniej. Chociażby dlatego, że nieraz słyszałem/widziałem dyskusję pvperów o jakiejś bitwie, które sprowadzały się do isków. Jak na podsumowaniu na kB było widać, że statki jakie grupa straciła były mniej warte niż te, jakie stracił przeciwnik to było wielkie zwycięstwo, a jak więcej to tylko zwycięstwo moralne. Nie chce mi się przeszukiwać tego forum, ale pewnie tu też są takie dywagacje.
EVE o ile wiem stworzona została jako otwarty świat w którym ludzie mieli żyć. Taka trochę alternatywna rzeczywistość w stosunku do naszej i dlatego trzeba tu walczyć jak i zajmować się tak przyziemnymi rzeczami jak pozyskiwanie surowców czy produkcja, handel albo transport. Widzę, że się tu ze mną nie zgodzicie, ale jakby EVE miało być strzelanką to tych elementów by nie było. Każdy wtedy w każdym miejscu universum mógłby w dowolnej ilości wziąć sobie dowolny statek i dowolny fit i nim latać. Coś jak na serwie testowym tylko nie tak drogo. Nie byłoby też tyłu systemów bo do strzelanki to niepotrzebne.
Z mojego więc punktu widzenia twórcy gry jakiś czas temu zapomnieli o tym czym gra miała być i skupili się na jednym z jej aspektów pomijając inne równie ważne. Co więcej nawet ten aspekt potraktowali tak sobie, bo o ile systematycznie dodawali narzędzia do bicia się to zapomnieli o powodach do walki. Jasne. Wesołe gromadki ludzi łażących ze sztachetami i szukających kogoś komu można by spuścić łomot unikając przy tym podobnych wesołych gromadek od których można by łomot zebrać powodu nie potrzebuje. Tyle, że EVE to nie strzelanka. Specyfika EVE spowodowała, że powstały w niej społeczności ludzi zainteresowanych czymś innym niż łażeniem że sztachetą w poszukiwaniu ludzi bez sztachety. No i jak w RL ludzie zaczęli się zabezpieczać. Skoro nie mogli wesołej gromadce dorównać w wyszkoleniu postawili na masy i  zaczęli szukać innych wesołych gromadek ze sztachetami, które godziły się na układ. Zamiast spuszczać nam łomot przy każdej okazji zadowolicie się rekompensatą w postaci kasy i łomot będziecie spuszczać innym wesołym gromadkom ze sztachetami, które zapuszczą się w te okolice. No i tak doszliśmy do renta, blobów i spuszczanie stada carrierów na pojedynczego 'pvpra', który zapuścił się w daną okolicę. Z mojego punktu widzenia jest to naturalna kolej rzeczy w tego typu pozycji jak EVE i nikogo nie powinna dziwić.
Bawi mnie za to zestawienie tego zdziwienia i narzekania na obecny stan rzeczy z często słyszanym z ust pvperów tekstem - adopt or die.
Tak odpowiadając na poprzedni post. IMO EVE nie jest grą ekonomiczną, a polityczną czego efektem jest to, że ekonomia jest istotna. W końcu jak powiedział Napoleon, do prowadzenia wojny potrzeba trzech rzeczy  ;)
A tak trochę poza tematem to IMO prawdziwe pvp i prawdziwa akcja ma miejsce na stacjach, a to co jest poza nimi jest takie trochę nudnawe  :P Ma to też odniesienie w Twoim cytacie łączącym pvp z industrialistami właśnie.
Dlatego też wciąż mogę powtórzyć to co kilka lat temu. EVE najbardziej potrzebuje tego aby CCP w końcu zdecydowało się jak EVE ma wyglądać i do kogo jest adresowana. Jeżeli ma to być strzelanką sprowadzająca się do wesołego naparzania się po pysiach to niech będzie tylko niech wtedy CCP nie udaje, że EVE jest czymś więcej. Jeżeli ma być czymś więcej to niech w końcu nadrobić zapóźnienia w innych aspektach, a zwłaszcza przestaną łamać wewnętrzną spójność świata. Tyle tylko, że takie coś jest znacznie trudniejsze i mniej widowiskowe niż dodanie kolejnego ładnego narzędzia do mordowania, którym można pochwalić się w filmiku promocyjnym dla inwestorów.
No ale co ja tam mogę wiedzieć. Jestem tylko zwykłym kerbirem. Do tego kiepskim. W końcu po tylu latach gry nawet nie jestem w stanie zgromadzić dość kasy żeby tytka sobie kupić.

Widzę, że wyszło mi trochę dużo tekstu więc tu, dla ogólnego dobra skończę swoje wywody.

113
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 17:23:15 »
Mam dziwne wrażenie, że trzeba przypomnieć kawałek starego opisu EVE.

"PvP-erzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż SZTACHETY"

Zaryzykuję twierdzenie, że duża część problemów trapiących EVE wynika z tego, że sporo graczy i pod ich wpływem CCP zapomniało o tym

114
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 20:57:04 »
Dlaczego injectory i rury?

115
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 17:10:49 »
Przede wszystkim trzeba rozpakować  ;)

116
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 11:38:10 »
Zawsze jak widzę takie teksty to się zastanawiam się dlaczego rzeźnicy dziwią się, że ludzie zamiast cieszyć się, że mogą pójść im pod nóż kombinują jak tego uniknąć

117
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 06:23:24 »
Lecisz, wyciągasz z safety, a potem wystawiasz kontrakt kurierski dla PushX/RedFrog, za kilka dni odbierasz w Jita. Szkoda czasu i nerwów na wożenie tego samemu, lepiej oddać to w ręce pro.
Jak tylko uda mi się zalogować do eve to zerknę gdzie sprzęt wylądował żeby z ciekawości sprawdzić ile coś takiego by kosztowało, chociaż słabo to widzę

118
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 21:50:29 »
Czyli najbezpieczniej uznać to za zniszczone  ;)
Jest to zarówno tańsze jak i zdecydowanie mniej problematyczne niż szarpanie się z wyciąganiem tego z jakiegoś zadupia

119
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 20:14:40 »
Czyli jednym słowem najbezpieczniej uznać to co wylądowało w tych assetsach za zniszczone

120
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 06:43:37 »
Tak się zacząłem zastanawiać ile z tych zalogowanych to boty i afk  ;)

121
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 10, 2018, 21:30:36 »
Nie wierzę w żadne radykalne zmiany mechaniki eve i nie uważam, żeby były potrzebne.
Tak sobie patrzę na to
http://www.eve-offline.net/?server=tranquility
Spadek od szczytu o połowę. Już samo to IMO pokazuje, że EVE potrzebuje zmian. Do tego mam wrażenie, że ilość kont na osobę w ostatnich latach sporo wzrosła, a jeżeli tak to znaczy, że EVE tym bardziej potrzebuje zmian, które z jednej strony przyciągną nowych graczy, a z drugiej zmniejszą ich odpływ.

122
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 10, 2018, 15:09:08 »
Są gdzieś publikowane statystyki ilości aktywnych graczy? Ale ludzi, a nie altów

123
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 09, 2018, 19:46:56 »
Co rozumiesz przez żadnych stacji?

124
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Wrzesień 09, 2018, 15:00:54 »
Trochę jestem nie w temacie, ale może w końcu dzięki temu ktoś zrobi porządek w hi secu, który stanie się bezpieczniejszy (nie całkiem bezpieczny, bo przecież są wojny) dla osób nie zainteresowanych pvp, które chcą sobie czasem na luzie postrzelać do krzyżyków dzięki czemu może wrócić sporo osób co IMO byłoby pozytywną rzeczą

125
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 09, 2018, 12:59:10 »
I pewnie w chwili odpakowania mieć górę isk na opłatę?  ;)
No i pewnie tego nierozpakowanego pojemnika nie da się przewieźć? Bo on chyba ma 1m3 więc można by go było nawet cepem przewieźć  :P

126
NoobGarten / Odp: Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 08, 2018, 16:04:42 »
Tam jak dobrze rozumiem jest opisane gdzie rzeczy trafią.
Mam 40j dalej Asset Safety Wrap o wielkości 1m3 i zastanawiam się co z tym dalej

127
NoobGarten / Asset Safety Wrap
« dnia: Wrzesień 08, 2018, 14:55:24 »
Mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić jak to działa?

128
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 10, 2017, 10:43:28 »
Co to za gupi pomysł z full loot!
Oh, wait...
Jak czytam Twoje wypowiedzi ni w ząb nie mogę skumać co autor miał na myśli. Obecnie mam dylemat czy to kwestia komunikacji czy forma czepiania się (żeby nie użyć słowa na p) dla samego czepiania, bo jeżeli to drugie to szkoda moje czasu na czytanie tego.

Od ponad dekady wszystkim co zaczynają w EVE się pompuje do głów żeby nie latali czymś na co stratę ich nie stać, czemu z cytadelami miałoby być inaczej?  ;)
Dla mnie akurat to jest jedna z najgłupszych zasad jaką można wpoić graczowi EVE bo od razu ustawia młodych na patrzenie na EVE tylko i wyłącznie pod kątem ISKów. Osobiście nigdy się tym nie kierowałem dzięki czemu przez kilka miesięcy latałem JFem i paroma innymi statkami na których stratę nie było mnie stać  :P
Śmieszy mnie za to, że ludzie wpajający innym między innymi takie zasady później dziwią się, że taki delikwent skupia się na kerbirce  ;)

129
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 09, 2017, 07:27:01 »
Miło, że mnie cytujesz, ale do cytatu przydałby się jakiś komentarz. Miło by też było jakby cytat był kompletny, bo brak tych ostatnich dwóch znaczków (średnika i nawiasu) na końcu jednak trochę zmienia znaczenie wypowiedzi

130
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 08, 2017, 21:37:29 »
Jakby to na samym początku wprowadzili to pewnie nie miałbym teraz własnej cytadeli  ;) Próbuje sobie teraz przypomnieć jak to jest z POSami jak się rozwali wieże. Jakkolwiek by to jednak nie wyglądało przy cytadelach imo powinno być podobnie bo w końcu docelowo mają one zastąpić POSy.

Nie zastanawiałem się jakoś specjalnie nad tym jakie błędy są największe, ale jakbym miał typować to za nr 1 uznałbym jednak wieloletnie skupianie się na walce statków w przestrzeni, a za nr 2 wprowadzanie ograniczeń mechaniki z końca pleców sprzecznych z logiką świata. Ewentualnie odwrotnie  ;)

131
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 07, 2017, 21:15:43 »
Co do assetów to generalnie miło byłoby gdyby pozbyli się asset safety
Jakby to wprowadzili na samym początku to pewnie nie było by problemu, ale teraz 0 szans. Za dużo ludzi jest przyzwyczajonych do tego.

był z nich drop na normalnych zasadach, kwestia czy exclusive dla ekipy od final blowa to już temat do dyskusji.
IMO jakby miał być drop to na ogólnych zasadach, bo wszystko inne wprowadziłoby niespójność logiczną mechaniki. Niby w EVE jest ich tak dużo, że jedna w tą czy w tamtą nie robi różnicy, ale po co kolejne wprowadzać

Przez asset seavty rozumiem kasę za wykupienie gratów w low seku, bodajrze 10% wartości. Teraz to jest isk sink, a fajniej według mnie by było gdyby kasę za wykup trzeba było zapłacić graczom któży rozwalili cytadelę.

Tylko jak to logicznie uzasadnić  ;) No bo dlaczego ktoś może oddać coś za okup, ale nie może tego sobie zatrzymać?
Inna rzecz, że aby takie coś miało sens musiałyby zniknąć wszystkie stacje NPC. Ewentualnie zostać zamienione na cytadele. Pozostaje wtedy jednak kwestia hi/low seca.
Osobiście jednak tego bym nie ruszał bo wtedy każda dłuższa przerwa w grze będzie oznaczać wyprzedaż wszystkiego. Niby nie powinienem się tym martwić bo miałbym wtedy niezłe źródło zarobku, ale masa graczy by przez to odeszła, a do tego dużo mniej wracałoby do gry

132
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 07, 2017, 12:24:20 »
Co znaczy "Assety z cytadel dla sojuszu/corpa z final blowem". Miałyby teleportować się komuś na stację/cytadelę?
Poza tym jest naprawdę taka masa rzeczy które można by zrobić żeby ożywić EVE, że nie trzeba sięgać po takie atomówki jak przepadanie wszystkich rzeczy jakie ma się na cytadelach w momencie gdy zostanie ona unicestwiona. Inna rzecz, że wtedy każdy większy corp zacząłby spamować cytadelami w miejscach gdzie żyje tylko po to by w razie czego nie stracić wszystkich rzeczy na raz

133
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 31, 2017, 14:16:20 »
Zastanawiaj się dalej, nikt Ci nie zabrania :)
To niezwykłe uprzejme z Twojej strony, że pozwalasz mi zastanawiać się nad rzeczami, które mnie ciekawią co też dalej czynię

luźno rzucona sugestia na forum nie jest powodem to spinania pośladków, przynajmniej moim zdaniem.
Nie wiem gdzie tu widziałeś spinanie pośladków, ale że głodnemu chleb na myśli i te sprawy to wolę w to się nie wgłębiać. Zaznaczę tylko, że jednak wolałbym aby moje pośladki Cie nie interesowały (podobnie jak nikogo z tego forum). Nie ma w tym nic osobistego. Po prostu zainteresowanie nimi zarezerwowane jest tylko dla jednej konkretnej osoby.

Co do jednej postaci na głowę to całkiem dobry pomysł  ;)
Od wielu lat tak gram i nie narzekam więc jakby zrobili takie ograniczenie to bym osobiście się nie zmartwił. Inna rzecz, że pewnie wykończyłoby to EVE.
A wracając do luźnego wątku to wolałbym aby np. dokończyli kwestię cytadel aby zlecenia marketowe z cytadel były widoczne tak samo jak ze stacji, albo żeby poprawili personalizację ustawień postać/konto czy wzieli się za usuwanie masy głupich ograniczeń, które istnieją tylko po to by życie było bardziej upierdliwe

134
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 30, 2017, 19:57:43 »
Co do moonów, to faktycznie zamierzają przetasować surowce we WSZYSTKICH moonach w grze? Bo jeśli tak to może będzie to trzęsienie ziemi, którego EVE potrzebuje ;)
Żeby tylko nie było to trzęsienie po którym nikt w EVE nie zostanie jak się okaże, że wszystko T2 poszło w górę 100000% bo nikomu nie chce się kopać nowych surowców i/lub są tak rozproszone, że ciężko zebrać potrzebny do produkcji zestaw

Przydałby się jakiś limit cytadel na system w nullu, może z możliwością zwiększenia go poprzez system upgrades?
Zawsze jak czytam takie wypowiedzi zastanawiam się skąd w ludziach bierze się ta chęć ograniczania wszystkiego co im się nie podoba przez mechanikę. No a skoro już robić takie ograniczenia to może pójść na całość i zrobić 1 konto na osobę, a na koncie 1 postać?

135
Patche i dodatki / Odp: Zimowy dodatek
« dnia: Lipiec 25, 2017, 15:24:35 »
Myślisz, że to zmieni coś istotnego?

136
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 25, 2017, 13:08:46 »
Bardzo fajna gra, chociaż imo nie na dzisiejsze czasy ;) Jest to jedna z dwóch gier jakie imo zasługują na nazwanie MMO. W Polsce powinno jeszcze być kilka freeshardów UO.
Tak BTW to zapytam o jeszcze jedną rzecz bo nie wiem czy nic o tym nie było czy mi umknęło.

Jak w AO jest z produkcją. Czy potrzeba jak w EVE BPO czy po prostu wraz ze wzrostem skilla uzyskujesz możliwość produkowania nowych rzeczy?

137
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 25, 2017, 10:29:45 »
Wszystkie mmo jakie kojarzę miały taką opcję.
Jak grałem w Ultimę Online to tam craft wyglądał tak, że jak miałeś w plecaku materiały i odpowiednie narzędzia to klikałeś na narzędzia, potem z okienka jakie się pojawiało wybierałeś co chcesz wykonać i postać zaczynała to robić odpalając odpowiednią animację. W zależności od skilli i szczęścia przedmiot pojawiał się w plecaku albo nie. Jak chciałeś zrobić 10 przedmiotów to trzeba było proces odpalić 10x. Jak przedmioty były cięższe od materiałów i się nie pilnowało ilości można było zginąć z przeciążenia i dlatego zaciekawiło mnie jak wygląda to w AO

138
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 24, 2017, 11:55:56 »
Pyt. Tloluvina to był wg mnie słaby troll
Pytanie było jak najbardziej poważne i dotykające kluczowej kwestii dla kogoś takiego jak ja, a to że troll wszędzie trolle widzi to już nie moja wina  :P

139
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 23, 2017, 19:56:56 »
Tak z ciekawości zapytam jak wygląda tam tworzenie przedmiotów. Czy jak powiedzmy chciałbym zrobić 1000 mieczy to musiałbym tworzenie każdego odpalić po zakończeniu tworzenia poprzedniego czy np. mógłbym odpalić tworzenie wszystkich na raz i sobie pójść spać, a po zalogowaniu kiedyś tam miałbym je wytworzone

140
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 21, 2017, 14:26:56 »
Może zapomniałeś nakarmić i zdechł z głodu?  ;)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22