Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Wrzesień 26, 2007, 14:55:50
-
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=504
Interaktywna mapa w trybie łażenia po stacji.
Kolejny gadżet czy przydatna funkcja?
-
Jeśli zrobią to tak, jak sobie wyobrażam, czyli będzie pokazywało "nasze posy" / bridge itp i moderator będzie mógł nanosić kolejne info (np o wrogich posach, trasach itp) to będzie niesamowicie pomocne w planowaniu / zarządzaniu (przynajmniej w skali aliansu).
-
Jesli zwieksza czytelnosc mapy jakims sprytnym algorytmem splaszczania dajacym wyniki podobnie czytelne co Ombey, bedzie to rewelacyjna sprawa.
-
A dla mnie kolejna odsłona w grze - czym zamydlić oczy graczom... ;) 8)
Tak naprawdę - ciężko ocenić przydatność bez kapki większej ilości informacji czy screenów. W dodatku ponieważ ma być wspóldzielone między graczy należy się spodziewać LAGu. Poza tym na pewno będą ludzie którzy będą zachwyceni możliwościami i co ważniejsze będą umieli z nich korzystać.
-
"Bardzo wstępną wersję" takiej mapy było można zobaczyć w krótkim filmiku pokazującym Ambulation w akcji.
Gdzieś tu na centrali jest link.
-
Ej... a dlaczego nie zebrać listy takich życzeń i im nie wkleić w commentsach ?
W końcu wyraźnie napisali, że tego sobie życzą:
Right now, we’d like to ask what else you want to see on this Tactical Map. What other information should it show? We don´t want to limit ourselves to only combat functionality either, so if you have ideas that do not involve warfare, feel free to post that as well.
Jeśli zrobimy to jako Polish Community to może będzie to miało ręce i nogi ;)
-
-> smart 2D view to make it as readable as man-made 2D maps
-> automatic update of alliance intel info (like hostile count as reported by scouts)
-> alliance scout-submited BMs on map, like "enemy POS here"
Tyle ze mnie i Ireula
-
Influence map. ;D
-
Ej... a dlaczego nie zebrać listy takich życzeń i im nie wkleić w commentsach ?
W końcu wyraźnie napisali, że tego sobie życzą:
Right now, we’d like to ask what else you want to see on this Tactical Map. What other information should it show? We don´t want to limit ourselves to only combat functionality either, so if you have ideas that do not involve warfare, feel free to post that as well.
Jeśli zrobimy to jako Polish Community to może będzie to miało ręce i nogi ;)
To ja poproszę: okienko do zamawiania fastfoodów, mniej okablowaną a bardziej roznegliżowaną wersję Aury, miotacz obelg forumowych i maszynę do popcornu.
-
To ja poproszę: okienko do zamawiania fastfoodów, mniej okablowaną a bardziej roznegliżowaną wersję Aury, miotacz obelg forumowych i maszynę do popcornu.
To nogi i dupę już mamy, teraz pora na resztę ;) ;D
Szkoda, że sobie robisz jaja, bo np. Albi mocno lobbuje w kwestii zmian jakie mają być w dronkach...
BTW Albi... nie dopatrzyłem się (ale też nie chciało mi się całości dokładnie czytać) żeby ktoś się wypowiadał w kwestii "bandwidith" planowanej dla dronek - wiadomo już coś więcej ?
-
Nic nie wiadomo o bandwidth oprocz luznych domyslow.
Jest natomiast prawie pewne ze bedzie nowy, lepszy interfejs sterowania dronkami. Szykuje sie tez koncentracja ognia i poziomy agresji.
Sytuacja na features and ideas forum jest taka;
1.Ludzie masowo wala pomyslami. Niektorzy
2.Niektore pomysly sa podchwytywane przez spolecznosc jako piekne i madre, lub sa kontrowersyjne lub autor przyprawia je trolowaniem i powstaja dlugie glugie watki. CCP zwykle je totalnie ignoruje.
3.Goscie z CCP regularnie to czytaja ale sie prawie nie odzywaja, potrafia przez rok nic nie powiedziec w dlugim watku w ktorym setki graczy pisze "tak tak, zrobcie to koniecznie, chcemy chcemy!" a potrafia odpowiedzec na jakies pierdulki, czasem smieszne, czasem zupelnie z czapy (moje ulubiony watek z udzialem devow to 'in ambulation, can we get special gestures and emotes involviong avatars taking clothes off?')
4.z opoznieniem od 3 miesiecy do 3 lat, niektore pomysly z game development sa implementowane, zwykle w formie dalekiej od konkretnych wizji graczy i trzetworzonej przez burze mozgow u nich, w firmie. Bardzo zadko w dev blogu jest bezposrednie odniesienie do forum, wyjatkiem sa np khanidzkie statki.
-
Z LP store się jednak udało. Nie wiem czy pomysł był oryginalnie autorstwa Sheepa, ale ja w każdym razie od niego o nim pierwszy raz usłyszałem.
Nawet jeśli zmienią pomysł lub go przetworzą, to zsumowanie pewnych "ficzerów" może ich natchnąć i pod pewnym kątem może się okazać, że w rzeczywistości zyskamy to co chcemy (przynajmniej w jakiejś części).
OT
To może pognębmy temat bandwidith ? Jak na razie skalowanie w wydaniu CCP jest mocno liniowe, a dronki są tu miłym urozmaiceniem (dmg - liniowy, objętośc - nieliniowa), bandwidith - również mógłby być nieliniowy, liniowy prowadziłby do paradoksów typu - kończy się możliwość kontroli (5 dronek), a zostało od cholery przepustowości.
Bo nie sądzę, że CCP zgodzi się na to by Dominix latał w otoczeniu 20 light dronek (zakładając górny limit = 5 heavy).
-
Jest tu. Widac na nim wiecej niz na starych wywiadach o ambulation :)
http://www.tentonhammer.com/node/15713
-
Ciekawe..ciekawe. Oczywiście na pierwszy plan padły pytania typowe dla rodzaju ludzkiego "Czy można by tam kogoś rozjebać?" :laugh: Biedny Pan Olafsson.. w prawdzie podśmiechuje się pod nosem jak o tym opowiada lecz pewnie domyśla się co trzeba by zrobić, żeby kaska płyneła. Może w pierwszym rzucie będą to przytułki miłości, ja jednak nie wróżę wiecznego spokoju. 2:26, nie bardzo go rozumiem w tym momencie heheh:)
-
Czyli będzie to kolejny ficzer odciągający ludzi od latania. No i w Jita każda stacja musi mieć kilka poziomów przystosowanych do hodowli bydła, a następnie wyłożonych marmurem jeśli wszyscy mają się pomieścić :P.
-
Niech robia to durne ambulation. I wszyscy co siedza w stacji wypad na osobny serwer. Bedzie mnie laga dla tych co lataja.
-
Kilka poziomów?
Stacje mają rozmiary rzędu 20x20x40 km (16000km^3). Dla porównania, największe miasto Ziemii, Meksyk, ma około 15000 km kwadratowych, czyli objętość z grubsza 40x40x0.02=32km^3 (zakładając optymistycznie 20 metrowy budynek jako standard). Jak by nie kombinować, tage przeciętna stacja jest ze 500 razy większa niż 8-milionowe miasto na Ziemii, czyli gdyby upchać tam ludzi w podobnej gęstości mieściłaby 4 miliardy. Oczywiście większość tej przestrzeni to hangary i takie tam pierduły, ale i tak przy budowaniu takiej stacji, gdzieś błędzie statystycznym kosztów, postawić w dziurkach i szczelinach habitaty dla miliona czy choćby i 100 milionów ludzi.
Więc nawet 800 pilotów powinno się jakoś upchnąć :)
-
(...)Oczywiście większość tej przestrzeni to hangary i takie tam pierduły, ale i tak przy budowaniu takiej stacji, gdzieś błędzie statystycznym kosztów, postawić w dziurkach i szczelinach habitaty dla miliona czy choćby i 100 milionów ludzi.
Więc nawet 800 pilotów powinno się jakoś upchnąć :)
Żartowałem oczywiście. Po prostu przy dzisiejszych korkach w Black Hole Jita trudno uwierzyć, że ta cała szarańcza zmieści się na jednej stacji i jeszcze będzie się szukać nawzajem po pustych pomieszczeniach :).
-
Kilka poziomów?
Stacje mają rozmiary rzędu 20x20x40 km (16000km^3).
A co mają rozmiary stacji na poziomach "symulacyjnych", do rozmiarów komnat w FPP?
-
To, że jak CCP zrobi ze stacji klity, to bede ich bluzgac na forum game development ;)
-
:knuppel2:
-
Jesli ktos jeszcze nie widzial, ponizej link do wywiadu na temat chodzenia po stacjach:
http://www.rockpapershotgun.com/?p=1448#more-1448
-
ja osobiści jestem w 100% za !
jest to jeden z poważniejszych elementów których mi strasznie brakowało w eve
było by super jak w ramach własnego hangaru dało by się wynająć własne pomieszczenie mieszkalne w którym można by było trzymać swoje klony... te przyszłe i te zużyte :)
hmm może w końcu bezdomni, janitorzy , marinsi czy egzotyczne tancerki by się do czegoś przydały !
jakkolwiek jakiś czas temu ccp pokazało cos na styl latania w wysokich partiach atmosfer...
wyglądało to obłędnie :) szczególnie jak sobie wyobraże pościg cepem drugiego cepa :smitten:
ale temat coś usechł....bynajmniej nowych newsów nie widziałem - oby ambulacja nie uschła też :knuppel2:
-
Latanie w atmosferze to widzialem juz z 2 lata temu wiec pewnie z 3-4 lata ma :P Co do ambulation to bardzo fajnie sie to zapowiada:) najwazniejsze ze ten dodatek nic nie moze zepsuc bo dodaje tylko nowe mozliwosci nie wplywajace na mechanike tylko dajace graczom fun :)
-
Latanie w atmosferze to była tylko pokazówka. Nie ma szans żeby w najbliższym czasie uruchomili system wchodzenia w atmosfery planet. Należało by wprowadzić zupełnie inne obiekty. Ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, więc może mamy jakiegoś fachowca od 3d modelingu, który wyjaśni na czym polega różnica pomiędzy obiektami jakie stanowią planety aktualnie a obiektami które miały by pełnić funkcję i odwzorowanie planety z możliwością lądowania i latania w gazowej powłoce. Zawsze oczywiście można jakoś wybrnąć z problemu, jaki pojawił by się z wprowadzeniem do bazy danych tysięcy nowych obiektów. Nie wszystkie planety muszą mieć atmosferę przecież.
Jednak obiekty pozostaną obiektami i tego nie sposób wyeliminować. Obecnie ta sprawa jest miernie rozwiązana, natomiast zaskoczeniem dla mnie są parametry jakie podaje CCP. Możliwe, że przy projektowaniu ogrywały jakąś rolę, możliwe że na ich bazie będą wprowadzane modyfikacje.
Jest różnica jeżeli chodzi o stacje, po wejściu Trinity, gabaryty i szczegóły konstrukcyjne są o wiele bardziej odczuwalne. Sama idea jest nieziemska: chodzenie po stacjach, planety do zasiedlenia (pościgi, walki w atmosferze ?
fajnie, ale co z G ? i znowu Newtone dostaje poda) Może ktoś by mi wytłumaczył, bo serio mnie to ciekawi - jak taka ilość danych miała by się do istniejącego laga? bo ja widzę przekrój druta i wielki korek zero-jedynkowy :crazy2:
-
Ambulation będzie chodziło na osobnych serwerach. W sumie przeszkadza to tylko dwom rodzajom osób - ludziom którzy sie boją że nuda nie będzie wyganiać celów z campowanych przez nich stacji i ludzi którym wydaje się że jakby CCP przeniosło trochę grafików i projektantów wnętrz do działu programistycznego, to dodatkowa siła ludzka zmniejszyłaby laga.
Ten projekt nie bardzo ma jak upaść bo jest w istocie produktem ubocznym World of Darkness Online a nie małą fanaberią CCP. Musiałby więc upaść cały gruby projekt CCP i White Wolfa, a leży w nim taki potencjał kasowy że CCP raczej nie pozwoli sobie na wyrzucenie tego do kosza.
Ile obiektów ma mieć planeta nie da się ocenić bo to zależy jak kto ją zrobi. Miasto może być 5000 wymodelowanych budynków albo szarym kwadratem na powierzchni. Od jednego do paru miliardów. Aktualnie jest to jeden obiekt (kulka) z badziewną teksturą.
Zrobienie dużej ilości planet na które da się polecieć i które z bliska są dość szczegółowe to poważne wyzwanie technologiczne. Ambitny amator z projektu Infinity zrobił to za pomocą proceduralnego generowania terenu w locie i jest to naprawdę imponujące (technologicznie i estetycznie). Aż szkoda że człowiek wydaje się nie mieć talentu do kierowania ludźmi, zdobywania funduszy i prowadzenia projektu, bo tak sam to dojdzie od technologii do gry gdzieś w 2050-tym. Tak czy siak jego osiągnięcia wskazują, że CCP wystarczyłby jeden genialny programista i kilku normalnych żeby równolegle rozwinąć nie mniej fajny projekt planetarny. No ale genialnych programistów jest ograniczona ilość.
-
Leciałem kiedyś cepem w stronę planety i gwiazdy. To nie są statyczne bryły, tylko tekstura naciągnięta na sferę. Robiłem takie rzeczy kiedyś kiedyś jak bawiłem sie 3d studio. Następnie jest tylko imitacja perspektywy pomiędzy nami a planetą i jest to potraktowane jako parametr z uwagi na założenie, że jej wielkość, położenie itp w odniesieniu do naszej perspektywy jest const. Obecne planety nie wnoszą nic poza tym, że widnieją jako x,y,z na mappingu. Podobno można jakoś w nią wlecieć i zrobić bookmarka :coolsmiley: Wyobraź sobie waprujesz na 50km na planetę, waprujesz na 0km na planetę.. czy to jest jakaś różnica? :crazy2: Lecisz w jej stronę z prędkością 10km/s- ogromna bryła zmienia perspektywę, dostajesz się w objęcia atmosfery i w zasadzie przechodzisz na plan powierzchni która zajmuje tysiące km2. A jak do tego dojdą budynki, ma to wyglądać co najmniej jak miasta ze StarWars. Szare Kwadraciki nie przyciągną oka głodnego efekciarkiej grafy. Wg mnie, bedzie to wyglądało tak jak dokowanie- warp na planetę, relog i już jesteś na innej teksturze, gdzie właśnie generowane będą nowe obiekty. Sama faza przejścia z przestrzeni w atmosferę była by cholernie trudna do zrealizowania, wręcz niemożliwa na obecne warunki.
-
http://video.google.com/videoplay?docid=8426566575107987989
http://video.google.com/videoplay?docid=-3744650885934024232
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-3002060340670538896
Jeśli chodzi o planety, gość jest bogiem. Zanim to zobaczyłem, też uważałem że jest to praktycznie nie do zrobienia.
-
W teorii to nie jest takie trudne do zrobienia w praktyce zwala cię z nóg ilość danych jakie musisz mieć, przechowywać i przetwarzać. EVE nie jest taka banalna jak Infinity która przynajmniej na razie jest zgrabna animacją wykorzystującą ciekawe i oryginalne pomysły programistyczne. Nasza galaktyka to cholernie wielkie miejsce jeśli dodasz do tego jeszcze interakcje z planetami to.... wątpie żeby ta wersja EVE udźwigneła taki świat.
Na pewno od strony wizualnej CCP mogłoby ubogacić wszechświat w grze i to praktycznie bez kosztów w wymaganiach sprzętowych zarówno po ich stronie jak i po stronie klienta. Prosty przykład jak można podejść do sprawy:
http://www.shatters.net/celestia/
To taki mały programik - wirtualne obserwatorium, wirtualna symulacja wszechświata, przynajmniej tego nam najbliższego. Co ważne jest to rzecz bardzo łatwa w rozbudowie poprzez dodawanie własnych dodatków z których większość można nadpisywać w zwykłym notatniku. Jeśli skusicie się na zabawę z celestią pamiętajcie że ilość danych w tym programie jest jednak znacznie większa niż ilość danych jakie opisuję wszechświat EVE, więc byłoby to bez szkody dla wydajności.
Miłej zabawy
Po edicie:
grałem w infinity choć projekt bardzo ciekawy to jednak ma zwalony system walki zbyt bardzo realistyczny jak na mój gust a co za tym idzie dla mnie za trudny, dlatego nie ma szans
-
Latanie w atmosferze to była tylko pokazówka. Nie ma szans żeby w najbliższym czasie uruchomili system wchodzenia w atmosfery planet. Należało by wprowadzić zupełnie inne obiekty. Ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, więc może mamy jakiegoś fachowca od 3d modelingu, który wyjaśni na czym polega różnica pomiędzy obiektami jakie stanowią planety aktualnie a obiektami które miały by pełnić funkcję i odwzorowanie planety z możliwością lądowania i latania w gazowej powłoce. Zawsze oczywiście można jakoś wybrnąć z problemu, jaki pojawił by się z wprowadzeniem do bazy danych tysięcy nowych obiektów. Nie wszystkie planety muszą mieć atmosferę przecież.
Jednak obiekty pozostaną obiektami i tego nie sposób wyeliminować. Obecnie ta sprawa jest miernie rozwiązana, natomiast zaskoczeniem dla mnie są parametry jakie podaje CCP. Możliwe, że przy projektowaniu ogrywały jakąś rolę, możliwe że na ich bazie będą wprowadzane modyfikacje.
Jest różnica jeżeli chodzi o stacje, po wejściu Trinity, gabaryty i szczegóły konstrukcyjne są o wiele bardziej odczuwalne. Sama idea jest nieziemska: chodzenie po stacjach, planety do zasiedlenia (pościgi, walki w atmosferze ?
fajnie, ale co z G ? i znowu Newtone dostaje poda) Może ktoś by mi wytłumaczył, bo serio mnie to ciekawi - jak taka ilość danych miała by się do istniejącego laga? bo ja widzę przekrój druta i wielki korek zero-jedynkowy :crazy2:
przeciez to co pokazalo ccp to ni byly modele... to byly procedury - bez jaj... chyba niemysleliscie ze da sie wyladowac- wysiasc z cepa, wziasc wedke i na rybki ?
-
W teorii to nie jest takie trudne do zrobienia w praktyce zwala cię z nóg ilość danych jakie musisz mieć, przechowywać i przetwarzać.
Jak zwala jak nie zwala. Przy generowaniu planetki z randoma co gosc od Infinity nazywa "proceduralnym", przechowywac potrzebujesz tylko seeda, np 8 bajtów na planetę.
grałem w infinity choć projekt bardzo ciekawy to jednak ma zwalony system walki zbyt bardzo realistyczny jak na mój gust a co za tym idzie dla mnie za trudny, dlatego nie ma szans
Skad mozna sciagnac infinity wydawalo mi sie ze jeszcze nie ma alfy, nie moge jej znalezc na ich stronach,
-
Ja tam sobie jakos nie wyobrazam problemow nie do przeskoczenia w robieniu planet;o
Nie czaje jakie 'dane" by tam mialy byc zeby laga mialy powodowac;d Laga to moga powodowac dane client-client a client-serwer sobie w wiekszosci przypadkow normalnie poradzi.
Latanie w atmosferze to nie ladowanie na planecie i jakby to wprowadzili to pewnie nie bedzie sie dalo podleciec do powiezchni blizej niz na X km. I co to dla nich za problem zrobic sfere do ktorej nie da sie zblizyc ?! Kazda stacja tak jest czyms w tym stylu. Mgla chmury czy cokolwiek jak pyl w misjach niektorych i gotowe ...
Tylko oni pewnie zadali sobie poytanie "po chu... to robic?". Lepiej zrobic lazenie po stacjach bo to cos da a nie zmienic tlo do pvp z kosmosu na gory czy morze;d
-
Skad mozna sciagnac infinity wydawalo mi sie ze jeszcze nie ma alfy, nie moge jej znalezc na ich stronach,
Jest tylko combat prototype
http://www.infinity-universe.com/Infinity/infinity_combat_proto.php
-
Wracając do tematu.
Kilka słów na temat ambulation:
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/14/feature/1908
Plus jedno zdanie odnoście WoD MMO:
deny that they are working on a World of Darkness MMO while wearing shirts with ‘World of Darkness Dev Team’ written on their backs
:)
-
http://www.tentonhammer.com/node/47959
-
http://www.enn-blog.com/2008/11/first-looks-at-ambulation/
Enjoy ;)
-
No powoli zaczyna to jakos wygladac =)
Zakampia cie na stacji to skoczysz sobie do baru albo burdelu a oni beda czekac i gnic na undocku
-
To nie są pierwsze przecieki, o tym się od lat mówi. Ciągle faza (Soon ™) i tylko dodajemy nowe filmiki lub screeny.
A pomysł qwa na ch... przydatny w sytuacji, jak z lagiem znowu ***.
PS Sorry za język, ale CCP ciągle ucieka do przodu, zamiast się zająć tym, co teraz źle działa.
O, pardon, troszkę się zajmują - a jak się uda, to z powrotem spartolą.
-
nie no bez przesady :) ccp ladnie sie stara. zmniejszaja lag na miare mozliwosci wprowadzajac te nowe serwery dzieki ktorym jita jakos dziala... grupowanie gunow tez ponoc pomaga w zwalczaniu laga (pomijajac ze jest milutkie samo w sobie).
btw - w tym ambulation na stacji bedzie komus mozna w morde dac? :)
-
Ta, statki które robią się od czasu niewidzialne od czasu do czasu i zgrupowane bronie które cały czas mrugają tak jakby były przeładowywane lub czekały na cel ( wczoraj ubiłem neuta bo nie wiedziałem czy w końcu mam włączone czy wyłączone wyrzutnie a targetowanie było w toku :P) i okienka overwiev skaczące po ekranie po (un)docku nawet kiedy są "przypięte" to jeden z wielu przykładów na to jak CCP się stara :)
Oczywiście o tym wycieku pamięci i zamulaniu nasilającym się z każdym jumpem już wspominać nie muszę.
-
Eee, nie jest tak źle :laugh:
Snapowanie okien można już całkiem wyłączyć. Jest nowa opcja po patchu QR.
-
Lagi zmniejszyły się przed pojawieniem Quantum Rise. Tak to prawda i było to odczuwalne (zresztą na eve-o ktoś pochwalił CCP że w walce 500 osób na localu lag na modułach był kilkusekundowy jedynie). Gorzej, że po wprowadzeniu QR znowu lagi się pojawiły, częste desynchro (wczoraj pierdolca dostawałem jak próbowałem rata na pasku zalokować przez 5 minut, bo za każdym razem miałem failed to lock), do tego po skoku do systemu od czasu do czasu znikający statek (napisałem do CCP petycję 5 dni temu i wciąż nie mam odpowiedzi), do tego liczyć wspomniany powyżej migające bronie po ich zgrupowaniu i to zarówno jak są aktywne jak i niekatywne co może wprowadzić niemały zamęt.
-
Niuzasadnione miganie nieużywanej broni, to jest trochę starszy błąd niż QR, pojawia się często gdy najpierw aktywuje się broń, a potem namierza cel. Połączenie broni jednak go uwydatnia. Dodatkowo teraz, często statek znika przy próbie aktywacji modułów przed decoackiem i trzeba do ubicia celu latać takim niby niewidzialnym pudłem. :buck2:
Lagowanie gry jest dość mocno zależne od opcji cache. Ja ustawiłem na low i wydaje się zachowywać spokojniej. Wyłączyłem też logowanie czatów. Cóż sporo poprawek będzie :tickedoff:
-
Czytając relacje z walk z goonsami, widzę, że jednak CCP spieprzyło.
- w lagu broń nie strzela. idzie 1 salwa, a potem długo nic nic nic i kolejna salwa. ludzie tłukli czasem bsami długie minuty dany cel, a potem mieli 500-700 dmg na killmailu
- w trakcie większych starć klient się sypie - dostaje czkawki freezowej (1 klatka na 1-2 minuty)i na dobrą sprawę nie wiadomo jeszcze, co za to odpowiada. RAM nie zawsze pomaga, karta graficzna też nie, czy to kto ma super sprzęt, czy dziadowski - freezy go dopadną prędzej czy później.
Na petycje CCP odpowiada nieco z dupy, sugerując, że to gracz jest winny - każą grać na low ustawieniach, cache minimalizować, czy tam maksymalizować etc etc.
Tak więc Azbuga nie masz racji - nie jest dobrze. Po osiągnięciu pewnego zauważalnego postępu przed QR teraz znów im się popsuło.
W końcu pewnie naprawią, ale serwowanie w takim momencie filmików o Ambulation jest głęboko nie w porządku.
-
ale... to chyba mial byc watek o ambulation :D
-
???
Cały czas piszę w kontekście Ambulation.
Przydaje się czasem czytanie wyżej niż tylko ostatni post ::)
-
W końcu pewnie naprawią, ale serwowanie w takim momencie filmików o Ambulation jest głęboko nie w porządku.
Skeer malkontencie. Co ma piernik do wiatraka? Ambulationem zajmuje się zupełnie inny zespół (ćwiczący podobno przed WoD-o), a nad bugami etc inny. Graficy mają się kufa lagiem zajmować? To ja dziękuję...
QR wszedł w miarę bezproblemowo, ma kilka bugów, ale kurde za młody jesteś, żeby narzekać... Cold War to było coś :2funny:
Mi tam ambulation, jako zwolennikowi rpgowania, się bardzo podoba i żałuję, że nie wejdzie w tym marcowym dodatku...
-
QR wszedł w miarę bezproblemowo, ma kilka bugów, ale kurde za młody jesteś, żeby narzekać... Cold War to było coś :2funny:
No sorry, ale tym tekstem mnie totalnie rozbawiłeś z rana. Możesz mi łopatologicznie wyjaśnić dlaczego "młodość" w EVE uniemożliwia narzekanie na ewidentne bugi i niedoróbki?
-
A widzisz tą emotę na końcu? :P
Ogólnie chodzi o to, że kiedyś było z tym wszystkim znacznie gorzej i stare dupy pamiętające tamte czasy i tamte bugi widzą poprawę sytuacji i nie narzekają za mocno :P
-
MI tam ambulation, i panzer general w wersji "stolikowej" (uwielbiałem te gry, jak wszystkie strategie planszowe) bardzo pasuje - fajne urozmaicenie - ja i tak bede 90% czasu latał PVP ale wzrośnie atrakcyność gry i taki "feeling" świata EVE.
-
To że problem jest mniejszy niż kiedyś nie oznacza że problem ten znikł całkowicie. I w tym kontekście przerzucanie się stażem i wynikającym z tego "prawem do narzekania" wydaje mi się cokolwiek śmieszne i małostkowe.
-
Małostkowym to mogę co najwyżej uznać Twój brak poczucia humoru.
Trudno. Kajam się. Narzekajcie sobie ile wlezie... I tak będziecie grać dalej :2funny:
-
O a mi sie podoba pomysł Ambulation (chyba sie powtarzam :p) juz się nei mogę doczekać zobaczyć swoją łysą pałę w realu znaczy w eve realu :p
-
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.
-
To jak wejdzie Ambulation to teraz się więcej będzie "chodziło" po stacjach niż latało :)
-
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.
joke?
gesh... niema to jak leciec na kase. bad CCP! baaad!
-
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.
joke?
gesh... niema to jak leciec na kase. bad CCP! baaad!
Jeśli mnie pamięc nie myli to chodzi tu o to, ze po wejśiu ambulation kazdy bdzie musiał od zera "odtworzyć" wygląd
swojej postaci, a nie o tworzenie zupełnie nowej postacji na tym samym/innym koncie. Więc spokojnie ccp nie jest takie złe :P
-
poprostu oiba enging generowania mordki sa na tyle rozne, ze stworzenie onwentera im z drogo wyszlo
-
Co?
-
poprostu oiba enging generowania mordki sa na tyle rozne, ze stworzenie onwentera im z drogo wyszlo
Alkohol detected O0
-
Tak 1.5 promila :D A po użyciu systemu dekodującego skradzionego WSI: Rika chciała powiedzieć że systemy tworzenia postaci graficznej (clasic/abmulation) są tak różne że program konwertujący byłby za drogi ;)
Pozdrafffffiaammmm *HEK*
-
Hmmm, ale konwerter z Rikowego na polski będzie tańszy. :)
-
To że problem jest mniejszy niż kiedyś nie oznacza że problem ten znikł całkowicie. I w tym kontekście przerzucanie się stażem i wynikającym z tego "prawem do narzekania" wydaje mi się cokolwiek śmieszne i małostkowe.
Nie chodzi o przerzucanie sie starzem, tylko o to ze kiedys 200 osob w systemie generowalo 10 minutowego laga, a teraz da sie zrobic walke floty na 1000 osob i jak sie grid laskawie zaladuje to da sie postrzelac spokojnie.
Wiec takie piepszenie ze CCP nic z lagiem nie robi jest najdelikadniej idiotyczne. Lag zawsze byl, jest i bedzie. A to dlatego ze cokolwiek CCP by nie zmienilo to po prostu zamiast 100 osob przyleci 1000, zamiast 1000 przyleci 2000 i tak dalej.
Jeszcze nie tak dawno temu slychac bylo narzekania ze nie da sie wskonczyc do systemu bo za duzo osob w nim siedzi, albo ze zalogowanie sie do Jita zajmuje pol godziny kiedy na localu bylo 300 osob.
Zastanow sie co piszesz a potem uprawiajcie typowo polskie narzekanie na wszystko co tylko mozliwe.
-
http://www.eurogamer.net/articles/eve-walking-in-stations-before-dust-514 (http://www.eurogamer.net/articles/eve-walking-in-stations-before-dust-514)
Tylko kiedy bedzie to "before"... :-\
-
Incarna teaser trailer z fanfest 2009
http://www.youtube.com/watch?v=2KQtCg6fSEI#ws-hd (http://www.youtube.com/watch?v=2KQtCg6fSEI#ws-hd)