Eve Online > Crucible

Time Dilation

<< < (14/15) > >>

Tloluvin:

--- Cytat: Jrkan w Luty 24, 2012, 11:40:45 ---Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.

--- Koniec cytatu ---
Filmika nie ogladalem, ale chcialbym zapytac o logike.
Najpierw mowisz, ze film zostal przyspieszony 10x, czyli wiesz, ze nie przedstawia on wydarzen tak jak faktycznie wygladaly.
Nastepnie wskazujesz na to, ze dziala ladnie sie wylaczaja i wnioskujesz na tej podstawie, ze lag na modulach praktycznie nie istnieje.
Ciekawi mnie skad Twoja pewnosc, ze to wylaczenie sie dzial zaraz po zakonczeniu cyklu nie jest efektem podobnej ingerencji do tej, ktorej ofiara padl Ojciec Czas?

Goomich:

--- Cytat: Villq w Luty 24, 2012, 11:00:21 --- Welp hurki nie mają kompletnie tanka. Tank jak u fregaty. Lepsze już tier 3 bc ale te z kolei jest trudno prowadzić i nie zawsze się sprawdzają

--- Koniec cytatu ---

Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.

Villq:

--- Cytat: Mona X w Luty 24, 2012, 12:01:53 ---Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.

--- Koniec cytatu ---
Jeden moduł - MWD. Zostają 2 moduły i niezależnie co tam włożysz + rigi które włożysz to będzie miało tank jak drejk bez żadnego fitu i z pewnością nie będzie miało stabilnego capa.

Coldim:

--- Cytat: Doom w Luty 23, 2012, 09:57:35 ---FYP

--- Koniec cytatu ---
eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...

GlassCutter:

--- Cytat: C0ldim w Luty 24, 2012, 12:14:09 ---eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...

--- Koniec cytatu ---
Dokładnie, teraz trzeba mieć jako takiego skilla, nie wystarczy wpierdzielić 1000+ drejków by lagiem załatwiły zwycięstwo :(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej