Eve Online > NoobGarten

Research material and time

<< < (2/11) > >>

Minna Hinata:
Pardon, zapomniałem o modułach które są w pełnym bpc w więcej niż jednej sztuce, mea culpa  :P

Doom:

--- Cytuj ---No ale inventowanie bpc modulow z niepelnego bpc to glupota, bo nie przynosi zadnych korzysci, ani taniej ani szybciej ani o lepszych parametrach a koszt invencji taki sam
--- Koniec cytatu ---
Dla nas to oczywiste, dla kogoś kto dopiero zaczyna się w to bawić nie i dlatego należy o takich rzeczach pamiętać udzielając odpowiedzi 8)

sc0rp:
W sumie racja :)

staxu:
Witam

Dzięki za odpowiedzi i postawę kolegi Doom'a, noob garden to noob garden.
Rezygnuję więc z Productivity lvl i jade samo Meterial lvl, przyda sie przy produkcji wyrobu bazowego do invencji, zawsze lepiej wypłodzić samemu Stabbera niż kupować, czas jest bo skille do inwencji.......
Tutaj nasuwa mi się kolejne pytanie. Do inwencji np Matarskich shipów potrzebne są

Mechanical Enginering
Minmatar starship Enginering
Minmatar Ecryption Methods

to jest minimum byle zacząć tracić kase (jeśli ma sie te skille lvl1-2), ale.....są też skille podrzędne (czyli te które są potrzebne do wyskillowania np Minmatar Encryption Methods) np

Hacking lvl2
Electronic Upgrade lvl3

Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność i prawdopodobieństwo inwencji?? Czy też "system" bierze pod uwagę tylko te podstawowe??
ME
MSE
MEM

Pozdrawiam
Staxu

Goomich:

--- Cytat: staxu w Październik 03, 2011, 18:16:03 ---Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność

--- Koniec cytatu ---

Nie.

http://www.eve-guides.com/invention/decryptors.php

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej