Eve Online > NoobGarten
Research material and time
sc0rp:
@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.
Aczkolwiek podlacze sie ze swoim pytaniem:
Czy ktos wie gdzie mozna (czyt. z kim gadac) znalesc dostawcow w ilosciach hurtowych minsow (od trita do morphite), moon and planet goo. Ewentualnie jesli na centrali sa tacy dostawcy to PM.
eloelo:
--- Cytat: Doom w Październik 13, 2011, 14:20:50 ---Właśnie zanim napisałem poprzedniego posta upewniłem się co do paru rzeczy. Moduły produkują się krócej niż amunicja (mówimy o wyinwentowanych max run bpc), ale i tak jest to liczone w dniach. Pos skraca proces składania modułu o około 16-18%. A żeby tak produkować nalerzy mieć skile które sie odpowiednio długo robią, kasę na materiały i dostęp do posa lub kase na posa i jego utrzymanie.
--- Koniec cytatu ---
To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
Skile między produkcja na stacji a posem różnią sie tylko o anchoring lvl 3 chyba [ do postawienia posa]
nie wiedziałem ze sie skilują " odpowiedzio długo " pewnie jakieś 9 h razem
Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna przy produkcji na stacji ..
Ja tam nie wiem wiele ale :
--- Cytat: Doom w Październik 13, 2011, 08:25:15 ---Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
--- Koniec cytatu ---
Jak można to ja jeszcze bym dodał że naciagasz nowych graczy na niepotrzebne skilowanie i wykręcasz fakty aby ich zniechęcić
Jeśli źle zrozumiałeś moje intencje to spieszę wyjasnić że go namawiam na znalezienie itemu rzadkiego którego nie tłucze setki starych wyg co wszystko wiedza i na chama próbują go zmusić do 10 % marży
A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
--- Cytat: Doom w Październik 13, 2011, 14:20:50 ---Hmmm
członkostwo dużego sujuszu z null...
kasa do inwestowania w towar z jita
organizacja, lub samodzielny transport odporny na kampy i tp
przeciwnik uprzejmy podejmować walkę oraz fc dający walke i ponoszący straty...
Faktycznie dostęp do tego ma każdy początkujący gracz...
--- Koniec cytatu ---
A co ma piernik do wiatraka ? Wjebałeś sie miedzy wódke a zakąskę jak pokazywałem Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
--- Cytat: Doom w Październik 13, 2011, 14:20:50 ---Ostatnie ostrzeżenie z mojej strony, potem do niechęci z mojej strony dojdzie Ci na głowę jeszcze zazdrość kilku weteranów tego forum za to ze to tobie poświęcam całą uwagę a ich przestałem ganiać...
--- Koniec cytatu ---
Bo co ? zbanujesz mnie i pokasujesz posty? bo wykazuje ze nie masz pojęcia o produkcji i nie zgadzam sie z tobą?
Do Dormio :P
Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
--- Cytat: Dormio w Październik 13, 2011, 14:50:09 ---Po co ? Każdy rozsądny zrozumie, co mu się bardziej opłaca, czy zarobić mniej per jednostka, ale nie kisić kapitału, czy zarobić więcej jednostkowo, ale czekać dłużej na zwrot z inwestycji. Polecam zapoznać się z pojęciami ROI i cashflow.
--- Koniec cytatu ---
No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie...
--- Cytat: Dormio w Październik 13, 2011, 14:50:09 ---Handel to niekoniecznie potrzeba produkcji.
--- Koniec cytatu ---
Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .
Cześć Dark :P
--- Cytat: Dark Flonoe w Październik 13, 2011, 16:46:23 ---@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.
--- Koniec cytatu ---
1 cieszę się ze się ze mną w koncu zgadzasz i da sie osiagnąć 50% marży .
Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
2 żeby wykazać wam takie zyski z produkcja musiałbym wam podać taki item a to jest malo realne dopóki mi sie gra nie znudzi wiec pozwalam dalej bić pianę .. może kiedyś ja napisze jakiś poradnik
sc0rp:
@eloelo Zgadzam sie z Toba ze mozna tyle zarobic, ale to skille z zakladki trade sa potrzebne, a nie industry. Ponadto nowicjusz w market pvp sie nie pobawi, bo a) nie stac go b) nie ma pojecia co ma zejscie a co nie.
Napisales "nie zly obrot" - trade huby wszelkie po za Jita jak np. amarr czy rens to wiejskie stragany, ze o stagging systemach nie wspomne. Owszem mozna wyciagnac marze nawet kilkaset %, problem w tym ze obrot jest jakies 1000 razy mniejszy niz na jita co skutkuje tym ze ja wole na jita te 2-3% zarabiac.
staxu:
No albo jesteś jak tesco albo jak pewex
Dormio:
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
--- Koniec cytatu ---
To postaw sobie to assembly bez POSa,
A co do skracania, to nie generalizuj:
--- Cytuj ---ADVANCED LARGE SHIP ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where elite large ships such as Black Ops, Marauder class battleships as well as Jump Freighters can be manufactured.
Base time multiplier: 0.75
Base material multiplier: 1.1
--- Koniec cytatu ---
--- Cytuj ---RAPID EQUIPMENT ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where modules can be manufactured quickly but at increased mineral cost due to waste.
5 Manufacturing slots
Base time multiplier: 0.65
Base material multiplier: 1.2
--- Koniec cytatu ---
--- Cytuj ---SUBSYSTEM ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where advanced subsystems and hulls of strategic cruisers can be manufactured
3 manufacturing slots:
Base time multiplier: 1.0
Base material multiplier: 1.0
--- Koniec cytatu ---
--- Cytuj ---MOBILE LABORATORY
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.
This structure has:
1 copy slot (0.75 job time bonus)
3 ME slots (0.75 job time bonus)
3 PE slots (0.75 job time bonus)
5 Invention slots (0.5 job time bonus)
--- Koniec cytatu ---
--- Cytuj ---ADVANCED MOBILE LABORATORY
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.
This structure has:
3 copy slots (0.65 job time bonus)
2 ME slots (0.75 job time bonus)
2 Invention slots (0.5 job time bonus)
--- Koniec cytatu ---
Niekoniecznie produkując coś szybciej zyskujesz, szczególnie przy T2, które ma ujemne ME :P
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna przy produkcji na stacji ..
--- Koniec cytatu ---
Nie licząc potencjalnej straty na ujemnym ME (w końcu możesz chcieć/potrzebować produkować T1), to do produkcji na POSie dochodzą koszty utrzymania (PALIWO), a te są znacznie większe od kosztów użycia publicznych slotów na stacji.
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
--- Koniec cytatu ---
Górny ? W handlu ? Ciekawe, ciekawe...
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
--- Koniec cytatu ---
Można mieć marże jeszcze wyższe (sam miewam narzuty rzędku kilkuset %), ale sztuką jest z wyjątków zrobić ZASADĘ i REGUŁĘ.
Wiem, że dla Ciebie to zbyt trudne do zrozumienia i nie oczekuję tego, ale naprawdę nie próbuj przekonać wszystkich dookoła, że jesteś super wyjadaczem w handlu, bo z Twoich postów wynika jedno: na podstawie kilku (niech będzie, że masz szczęście i kilkudziesięciu w Twoim wypadku) udanych transakcji budujesz teorię jak funkcjonuje handel w EVE. A prawda jest taka, że handel w EVE funkcjonuje na DOKŁADNIE tych samych zasadach co handel w RL.
Ciekaw jestem co powiesz o zarobkach scamerów... jakie wg Ciebie oni mają marże.
No i jeszcze jedno... wiedzieć, że można coś zrobić to jedno, a gdzie to drugie. Na razie wszędzie próbujesz wszystkich przekonać, że można ale informacji gdzie... jakoś tak nie widać, bo ciężko za miarodajne uznać stwierdzenie typu:
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 14:03:29 ---Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują :P
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
--- Koniec cytatu ---
A jak się nie laliście ? I na tych trimarkach miałeś 50% marży ? Podane przez Ciebie ceny sprzedaży zaledwie się zbliżają do 42% narzutu, a co dopiero mówić o marży.
Rozumiem, że jesteś tym wyjątkiem, który PRODUKUJE implanty, a cała reszta może jedynie nimi handlować. Pomijam fakt, że przy stosunku 6/11 masz marżę 45%, a przy 7/11 36%, co oznacza, że marża 50% nie jest REGUŁĄ.
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
--- Koniec cytatu ---
A po co mi znać ceny w Jita ? Wiesz, że jest coś takiego jak EVE-Central ? Dziwne, że taki doświadczony handlowiec jak Ty musi bazować na cenach tylko w Jita...
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie... Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .
--- Koniec cytatu ---
Skoro jak Twierdzisz dla Ciebie NIE JEST problemem zarobić kilkaset mln ISK w dobę:
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 00:36:40 ---Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
--- Koniec cytatu ---
To co za problem zainwestować kilkanaście mld (bln to wg naszej miary nieco inny rząd wielkości), kilka dni takiego zarabiania i masz na BPO T2, czyż nie tak ? No chyba, że Twoje kilkaset mln ISK dziennie to najlepsze transakcje jakie się udało zrobić i raczej wyjątki, a średnie zarobki są takie jak u innych - kilka, max kilkanaście mln/dobę, a i to mając WYMAXOWANE skille w TRADE.
--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30 ---Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
--- Koniec cytatu ---
Nie muszę wierzyć.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej