Eve Online > NoobGarten

Research material and time

<< < (6/11) > >>

eloelo:
Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
Na innych charach niestety jest dużo mniej bo właśnie chłonność rynku jest ograniczona
Standardowo żeby zarobić 200mln trzeba opchnąć 2 bln towaru - zazwyczaj jest 10% zysku z takich operacji
Itemy kosztują tyle co powinny są tańsze i droższe ... Produkcja 100 szt [ składanie modułu T2 ] Trwa okolo doby [kilka do 40h ] na 10 slotach [ POS] - Jest to mało opłacalne ale ciągnę to bo mam do tego słabość i mile wspominam czasy za nooba :P
Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie
Jeśli to sa bajki to ja je opowiadam - byłem z kolegą na misjach milicyjnych i też to widziałem na własne oczy jak trzepie iski
Wydaje mi sie że gracze ze starszym stażem weszli już w jakis schemat i nie wyobrażaja sobie możliwości zarobku takiej kasy bo nie szukają nowych możliwości ..
Ta gra dlatego jest tak zajebista ze najczęstszym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia - tu można robić wszystko .Gra promuje graczy aktywnych i pomysłowych - wy to powinniście zrozumieć na przykładzie pvp
Ktoś może długo grac [ znać sie na pvp chyba ze tylko latał w blobach ] i nagle da sie zrobić w ciula młodszemu charowi bo ten mial gorsze skile ale lepszy pomysł  i wykonanie
Wielu nie uwierzy ale to juz ich problem , zazwyczaj zawsze czas pokazuje kto miał rację .

Doom:
Hmm pomyliłem moduły z amunicją w czasie skladania, ale i tak standard dla modułów large z pe -4 to około 3 dni, zakładając najwyższe koszta i najmniejszy zysk. Masz z konta 100 sztuk modułów co 3 dni. Jak chcesz na tym zrobić obrut jak pisałeś pod 2 miliardy isków dzienie pojęcia nie mam.
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Chyba czas przychylić ucha do kilku raportów i próśb odnośnie Ciebie....

Dormio:
EVE znam wystarczająco długo i równie wystarczająco długo zajmuję się w EVE produkcją i handlem by powiedzieć, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 00:36:40 ---Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]

--- Koniec cytatu ---
Na handlu, misji ? 200mln Zarobić w 1 dzień to żaden problem, ale tak jak już napisał Mando:

--- Cytat: Doom w Październik 13, 2011, 08:25:15 ---(...) niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.

--- Koniec cytatu ---
Do tego dodam doświadczenie.


--- Cytat: eloelo w Październik 13, 2011, 00:36:40 ---Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie

--- Koniec cytatu ---
Marża 10% oznacza około 11% zysku za każdy zainwestowany ISK, marża 50% oznacza zysk równy poniesionym KOSZTOM (100%) !
Zapewniam Cię, że poza pewnymi wyjątkami marża na poziomie 50% jest praktycznie w tej chwili nieosiągalna. Przyczyn jest kilka, ale główna leży w tym, że ilość pośredników wzrosła (a każdy z nich chce zarobić parę %), oraz wprowadzono inwencję. Największa zmiana jest właśnie przez inwencję, bo jeśli w jakimś zakresie zaczyna zarobek rosnąć poza kilkanaście % to ludzie się na to "rzucają", w efekcie konkurencja powoduje spadek zarobku.
Teraz by na produkcji zarabiać sensownie trzeba mieć sieć sprzedawców, bo samemu latanie z produkcją po regionach powoduje, że tracisz sporo czasu zamiast przeznaczać go na PVP, albo na inne formy zarabiania.

Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.

Doom:

--- Cytuj ---Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.
--- Koniec cytatu ---
Np salvagery t2, były za chorą kase przez pierwszy tydzień od wprowadzenia. Póxniej na tyle duzo producentów zakonczyło produkcję że cena spadła na pysk tak że wręcz nagle produkcja tego okazala się stratna

Dormio:
Posiadanie BPO na T2 nie gwarantuje marży na poziomie 50%, ułatwia dążenie do tego celu (odpadają koszty inwencji i ujemnego ME), ale nie gwarantuje  >:D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej