Eve Online > Dyskusje ogólne

Nullsec revamp in 3...2...1...

<< < (7/14) > >>

sc0rp:

--- Cytat: Yogos w Sierpień 04, 2011, 16:11:24 ---Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?

--- Koniec cytatu ---
prawie, bo nigdy nie farmilem i nie zamierzam farmic carrierem, ale fakt utrudnia mi to przewalanie shipow.


--- Cytat: Doom w Sierpień 04, 2011, 16:20:41 ---No i da to efekt że wlasny teren nie do zdobycia bedzie bo nie bedzie okienek capsówych, dla wrogich capsów a bicie się z blobem SC subcapitalami to taki sredni pomysl

--- Koniec cytatu ---
no niezupelnie nie do zdobycia -> patrz wyciaganie sc przez PL z vfk.

Frankie:
Mi osobiście pomysły dotyczące szeroko pojętych posów i stacji podobają się, bo uważam, że w tej dziedzinie eve jest bardzo uboga. Tworzenie nowego świata oddzielonego WH też brzmi ciekawie, bo daje nowe ciekawe możliwości, a znacznie utrudnia logistykę.
Poruszony na tym forum wątek skrócenia zasięgu SC i tytków też nie wygląda właściwie źle. Są to wielkie statki to nie mogą skakać daleko, bądź skoki w zależności od odległości powinny kosztować znacznie więcej niż obecnie. Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci. Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna. Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.
Kolejnym rozwiązaniem problemu SC flot może być zajęcie się problemem Dreadów. Zrobić z Dreadów coś w rodzaju bata na SC. Nie powiększać im tanku (są dla SC łatwym celem bo szybko giną i są uziemione na 10m przez siege), ale drastycznie zwiększyć DPS przeciw dużym maszynom do 30-50K/s. Ciekawe ile allianców zaryzykowałoby starcie z Dreadami swoja flota SC kiedy mieliby szanse być przez nią zmasakrowani. Takie zmiany dawałyby szanse mniejszym corpom, które nie są w stanie zbudować floty SC, ale wystawienie kilkudziesięciu dreadów nie stanowiłoby problemu. Przez słabość w tanku i niemożliwość ruchu w siege SC nadal miałyby spore szanse na dość łatwe niszczenie dreadów, ale z drugiej strony możliwość staty SC w takiej akcji rosłaby drastycznie.

Yogos:
Frankie odnośnie dredów masz bardzo dużo racji.  Może tylko zastanowiłbym się nad DD tytków bo w tej chwili po wsadzeniu dmg modów kasują na strzał dreda.

Goomich:

--- Cytat: Frankie w Sierpień 04, 2011, 16:45:20 ---Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci.
--- Koniec cytatu ---

Doprowadzi tylko do większego skupiania się SC. :P


--- Cytat: Frankie w Sierpień 04, 2011, 16:45:20 ---Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna.
--- Koniec cytatu ---

A tytany trzeba zrobić tak drogie, że normalnie w Eve będzie ich dwa, no może w porywach trzy.


--- Cytat: Frankie w Sierpień 04, 2011, 16:45:20 ---Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.
--- Koniec cytatu ---

Tyle ile ally dałby mu na przelecenie.

SokoleOko:

--- Cytat: Dormio w Sierpień 04, 2011, 15:42:15 ---No popatrz... a ja pamiętam grę, w którą się dało grać, a:
- delay na local w null był włączony

--- Koniec cytatu ---

Ej, serio tak było?


--- Cytat: Dormio w Sierpień 04, 2011, 15:42:15 ---- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe

--- Koniec cytatu ---

Wtedy, gdy nie bylo jump drive? Możesz jakoś rozwinąć te dwa fragmenty?


--- Cytat: Dark Flonoe w Sierpień 04, 2011, 15:59:59 ---- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.

--- Koniec cytatu ---

A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej