Eve Online > Incarna

Incarna, patchnoty.

<< < (44/69) > >>

Doom:
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=23
Nie widze tam nic co np sprawiłoby że gra po wyłączeniu tego gówna które wprowadzili przestanie obciążać komp w takim samym stopniu jak z włączonym... ;/

Pol Kent:
Incarna 1.0.1
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=231

Kara Mon:
Moze po prostu nie wylacza tylko wstawia screen a incarna "swoje robi" dalej. W sumie mam rupiecia (E4600 , 2 gb , gt240) i jakies tam wielkiej tragedii nie ma nawet na 2 konta , jedynie jak kiedys wspomnialem to zauwazylem spadek fps-ow jak jest burdel na ekranie z okolic 120 na 60 ale dalej da sie zyc. Mnie jedynie zlosci czas ladowania sie tej izolatki , mass effect 2 laduje level doslownie w kilka chwil a zadokowanie do CQ jadac na 2 konta wyglada tak ze ja klikam dock i moge pojsc na papierosa  >:D jak wroce to moge cos podzialac w stacji.

Co gorsza te drzwi wywoluja u mnie straszna depreche i juz chetniej bym popatrzyl na to CQ gdyby nie ten kompletny brak optymalizacji  ;D

p.s. 1 klient z grafa "full" w stacji grafika grzeje do 60 stopni , 3 klienty eve w kosmosie z taka sama grafika 50 stopni ...............mass effect 2 40 stopni  :o

R@F:
Doom dałeś złego linka ten prowadzi do jakiegoś patcha z 2004 roku :)

Chupacabra:
a może oni podpinają nasze kompy pod jakieś obliczenia :) wynajęli część serwerów a teraz sięgnęli po nasze moce obliczeniowe ? :)

Na AT promowali jakąś kartę, pamiętacie, no to wiecie co zrobić żeby było dobrze:) a że grafika się grzeje, to jest celowe szybciej się spali, a Ty już będziesz wiedział co kupić, w końcu oglądałeś Alliace Tournament :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej