Eve Online > Incarna

Incarna, patchnoty.

<< < (30/69) > >>

Goomich:
20 godzin później:

http://failheap-challenge.com/viewtopic.php?f=5&t=2431

shadd:

--- Cytat: Mona X w Czerwiec 22, 2011, 22:21:24 ---20 godzin później:

http://failheap-challenge.com/viewtopic.php?f=5&t=2431

--- Koniec cytatu ---

Przez chwile jak to zobaczyłem miałem nadzieje, że da sie odblokować normalny hangar. A to tylko screen  :(

SokoleOko:
Gorzej, że newsy są przeterminowane - na pasku przed momentem widziałem "AT IX finals tomorrow".

Info o zmianie sova z 19 czerwca.

Pynio:
Myślałem, że tylko u nas w firmie co aktualizacja wpuszczają większy bug... A ja głupol za wzór podawałem tych durnych Islandczyków  :-\

Schwartz:
Beznadziejny ten update. Kwatery wylaczylem po 5 minutach [10 fpsow na stacji na dobrym kompie - wtf], teraz stacja wyglada gorzej niz wczesniej, drzwi tworza klaustrofobiczny klimat, a ja co chwila probuje nimi krecic. Nowy skin mallera jest fajny, ale nie pasuje do pozostalych (omen, arbi), zrobiony w zupelnie innym - 'nowoczesnym' - stylu. Fajnie popatrzec na rozniace sie od siebie dzialka z nowymi animacjami strzalu, ale ich ikony wygladaja tak *******, ze wolalbym poprzednie bez tych wszystkich animacji. Niektore autocannony w wersjach T1 i T2 wcale sie od siebie nie roznia (220mm),  wygladaja jak podwojne (200mm), a mega lazory sa jakies takie pedalskie. Nie wiem co oni chcieli ta aktualizacja osiagnac : wiekszosci obecnych graczy to sie nie podoba (jak widac na forach), a nastolatki i tak sie z simsow na eve nie przeniosa. Jest jeszcze sklep z ciuchami za prawdziwa kase, ale poki nie daja zadnej przewagi w grze to niech sobie bedzie.
Fuuuuuuuuu CCP

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej