Eve Online > PVE

[PvE] Abaddon - MWD, lv 4 misje

<< < (4/7) > >>

Kira Korpii:
Mwd warto miec na misji zeby szybko bzykac do acceleration gate ale na pewno nie ma opcji uzywania go ciagle, nawet majac 2 cap boostery.
A tak swoja droga, jesli ktos sie uprze robic misje abaddonem (co jest malo madre ze wzg na problem z capem) rozwazylbym fity na 2 cap boostery zamiast masakrowac sie jakimis rigami ccc, czy cap rechargerami. Lepsze bylyby oszczedzaczki capacitora do strzelania na rigach i wlasnie baterie prawdopodobnie.

Ale i tak jesli to misje high secowe i chcesz latac amarrem to pomyslalbym nad geddonem navy o podobnym ukladzie slotow jak abas i brakiem problemow z capem wlasnie.

Duzo dobrych porad tu sie pojawilo, tylko zabawny jest ten argument o sygnaturze i czestszym trafianiu jednego z najwiekszych sigowo(bez mwd) bsow w grze 0.o
Ten statek jest tak wolny i tak duzy ze co ma go trafic to i tak trafia, a mwd praktycznie ma nic do tego.

NeX:

--- Cytat: Kira Korpii w Czerwiec 15, 2011, 12:35:25 ---
Duzo dobrych porad tu sie pojawilo, tylko zabawny jest ten argument o sygnaturze i czestszym trafianiu jednego z najwiekszych sigowo(bez mwd) bsow w grze 0.o
Ten statek jest tak wolny i tak duzy ze co ma go trafic to i tak trafia, a mwd praktycznie ma nic do tego.

--- Koniec cytatu ---

Nieprawda Kira.

  Większość parametrów NPC vs Gracz jest przeliczana procentowo według bardzo uproszczonych schematów. Włączenie MWD drastycznie zwiększa przyjmowany DPS. Nie wiem czy teraz można na Blokadę latać z MWD, ale właśnie na tej misji nie tylko ja sprawdzałem przydatność MWD i była zerowa ze względu na duże zwiększenie DPSa Sanshy.

Pisząc o misjach nie przenoś zasad z gry gracz vs gracz, bo się psu na budę nie zdadzą ani rady, ani fity.

Pomysł z Abba na bateriach i misji jest za to wręcz poroniony. Poniżej 20 minut nie wykonasz nim dużej misji, a baterii na ten czas nie załadujesz jeśli rezygnujesz z fitu typu CCC + Rechargery.


Nigdy natomiast nie miałem problemów z capacitorem na Abaddonie w typowym, bezpiecznym ficie 2xLAR + Pulsy + AB (lub 2x TC). EHP 49k, OMNIDEF 367, DPS 487 + 158 Drony, Cap stable 41%. Niczego więcej do zrobienia każdej misji mu nie potrzeba. Przeleci przez wszystko nietknięty nawet jak padnie połączenie  ;)

[Abaddon, Mission Runner 2 x LAR, 2xTC]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II

Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5


Jeżeli natomiast chce się robić szybciej i pilnować Abba na misji (DPS 746 + 158 drony). Praktycznie cap stable. Frakcyjne moduły są potrzebne o tyle o ile trzeba fit do powergrida wcisnąć.

[Abaddon, Mission Runner 2 x LAR, AB, 2xHS ]
Khanid Navy Large Armor Repairer
Khanid Navy Large Armor Repairer
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Khanid Navy Capacitor Power Relay
Khanid Navy Capacitor Power Relay
Khanid Navy Capacitor Power Relay

Thukker Modified 100MN Afterburner
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L

Large Energy Locus Coordinator I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5

Kira Korpii:

--- Cytat: NeX w Czerwiec 15, 2011, 14:32:52 ---Nieprawda Kira.

  Większość parametrów NPC vs Gracz jest przeliczana procentowo według bardzo uproszczonych schematów. Włączenie MWD drastycznie zwiększa przyjmowany DPS. Nie wiem czy teraz można na Blokadę latać z MWD, ale właśnie na tej misji nie tylko ja sprawdzałem przydatność MWD i była zerowa ze względu na duże zwiększenie DPSa Sanshy.

Pisząc o misjach nie przenoś zasad z gry gracz vs gracz, bo się psu na budę nie zdadzą ani rady, ani fity.


--- Koniec cytatu ---


npc vs gracz w tym momencie dziala dokladnie tak samo jak pvp, kazdy npc ma tracking, resolution dzialek, sig swoich rakiet

jedyna roznica pve a pvp byla do niedawna w ew, teraz jammy dzialaja juz jak w pvp, tylko dampy i td nadal maja stare podwojne dzialanie a ich wlaczenie podlega losowaniu u npc szansy

Pamietaj ze mowimy tu o BSie. Wiadomo ze jak wlaczysz mwd na cruiserze to drastycznie zwiekszy sie przyjmowany dmg, z wymienionych przeze mnie powodow.
Tu dziala zwyczajna mechanika walki.... Probujesz wcisnac ludziom ciemnote.

NeX:
Nie.

NPC nigdy nie wyliczały i nie działały z taką precyzją parametrów jak gracz i prawdopodobnie niewiele poza niektórymi EW się w tej kwestii zmieniło od czasu wypłynięcia starego kodu. W devblogach jet trochę paplania o kopiowaniu zasad i AI npc z wormholi do misji, ale w praktyce chyba niewiele z tego wdrożono do dziś.

NPC bezbłędnie zadają DPS po włączeniu MWD na BSie gracza, po wyłączeniu przestają trafiać ze 100% skutecznością. Zmiany są skokowe oparte na dużym procencie 10, 20, a nie dokładnych wyliczeniach optimala i falloffa i sygnatury. Broń npc nie działa dokładnie tak jak broń gracza. Taki jest stan faktyczny, a jak Ci się to Kira nie podoba, to z pretensjami do CCP.  W PVP zmiany są płynne i zależne od kompletu parametrów - w PVE NIE!.
Realizm parametrów npc wzrasta po osiągnięciu ustalonej dla nich odległości orbity. Nagle pojawia się porównywalny do gracza tracking, sig res dla ich broni itp.

Trudno też porównać misję do pvp statystycznie:
DPS w misji jest oszacowany na całe spawny, lub flotę vs 1 gracz; jest zadawany wedle własnych zasad NPC. Torpedy npc latają na 120km, broń jest niezależna od capacitora , defendery są skuteczne i niwelują kilkadziesiąt procent DPSa gracza używającego rakiet na Guristasach. Tracking disruptory Sanshy mają godny pozazdroszczenia zasięg i skuteczność i nic nie mający wspólnego z podobnymi modułami u gracza. Trudno to nazwać podobnymi zasadami. ECM na zwykłej misji jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jeśli już działa na inne npece niż Sleepy w wormholach, to alleluja - osiągnięcie na miarę powstania EVE :P

W takim tempie za 100 lat EVE osiągnie unifikację zasad gry PVP - PVE. Na dobry początek chętnie zobaczę przydatne scramblowanie na misjach (nie tylko gracza)  ;D

Kira Korpii:
Krzyzyk na droge. Szkoda czasu na nawracanie ze sciezki domyslow.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej