Eve Online > Patche i dodatki

dust 514 coming to playstation 3 in 2012

<< < (7/12) > >>

Venzon 2003:
Imho na bank bedzie wersja PCtowa
Na konsolach ten produkt umrze po roku - nie sadze zeby CCP ryzykowalo niewydania DUST na PC - to jest zbyt duzy rynek lojalnych graczy, ktorzy sa w stanie oplacac abonament latami...
SONY moze liczyc na to, ze wlasciciele PC kupia specjalnie pod DUST konsole ale dla CCP to na pewno za malo...

Gaunt:
bardzo dobrze, że zastrajkowano. Nie można takiego ziazia robić dla pecetowców.
głupe monopolistyczne sony. Ja nie kupię w życiu ps3 żeby pociupać w dusta, ale pecetową wersje kupiłbym na 100%

Ranshe:
A wy jeszcze jakieś tam bzdury o kupowaniu powtarzacie, jak się ostatnio afair przyznali że gra jest za free z ps store a zarabiać chcą na microtranskacjach wewnątrz?

Na pc to by nie miało życia (albo jeszcze krótsze niż wy tu przewidujecie) z konkurencją w postaci tych wszystkich cod/cs/bf itp itd.

NeX:
  Nie czytałem bezpośrednio jak ma być opłacany Dust, ale wypełniając z tydzień temu ankietę od CCP odpowiadałem na sporo pytań dotyczących gier free to play, poziomu zainteresowania Dustem itp, więc zapewne masz rację co do formy sprzedaży, ale nie trafia mi do przekonania żaden powód dla, którego taka gra miałaby nie dać sobie rady na PC.

  Amerykańskie f2p z pierwszej ligi radzą sobie doskonale. D&DU, LOTRO są w czołówce zarobków gier online. Turbine vel Warner Bros właśnie wykupiło Europejskie serwery od Codemasters i sprawuje całkowitą kontrolę nad projektem. Koszty normalnej gry są zbliżone do taniego abonamentu, ale jak ktoś się upiera, to może farmić jak na PLEXy w EVE.

  Jak widać po zyskach większość grających ludzi chętnie płaci gdy nie ma upierdliwego, comiesięcznego przymusu. Zalogować mogą się zawsze, klepnąć jakiegoś questa i nie przejmować tym, że dni z abonamentu uciekają, bo akurat wolą dziś iść na plażę, a jutro do kina. To dobry system gdy ktoś lubi grać w różne gry, a jednocześnie większość firm upiera się robić gry online i na rynku rozrywki jest już tłoczno. Nikt nie będzie płacił abonamentu na każdym zakręcie. PC ma chyba większe doświadczenie w tej kwestii od PS3 stąd lekka konsternacja exclusivem dla SONY.

Ranshe:
@NeX - D&D i LOTRO nie są jednak competetive FPS, poza tym LOTRO miało swoją sporą bazę userów którzy wcześniej płacili normalny abonament (dopiero jakiś rok temu czy coś się zrobiło F2P), więc ja bym tu tego tak bezpośrednio nie porównywał. :) Dust na pewno mógłby bez problemu być na PC, tylko trzeba się zastanowić kto by w niego grał?

- Fanów FPSów pecetowych nie przeciągniesz, oni mają swoje CoD/Counterstrike/Battlefield/czy co tam, a dla tych co nie lubią to wychodzi takich gier masa.
- Graczy w EVE - no, prosta sprawa, ale a) nie każdy lubi strzelanki, b) wyobrażasz sobie jednocześnie biegać w Dusta i latać we flocie statkiem na jednym kompie? Bez sensu kompletnie. ;]

Tak więc według mnie wcale by się ilość graczy w jedno i drugie nie pokrywała. A tak mają szansę na złapanie zupełnie nowych graczy, którzy mają PS3 a może nie mają kompa do grania, o EVE może słyszeli, może grali, a może nie słyszeli albo może coś tam z jakiegoś serwisu z grami im się obiło... Poza tym udostępniając za darmo w PS Store grę jeszcze bardziej zachęcają posiadaczy PS3 do pobierania i spróbowania. A może im się spodoba? A może zostaną? Graczy PS3 wcale tak mało nie ma...

Poważnie mówiąc to czegoś takiego jak dust jeszcze chyba nie było, więc zarówno my tutaj jak i CCP sobie gdybamy (tylko oni, mam taką nadzieję przynajmniej, mają od tego gdybania jakichś ekspertów porządnych a nie kolesi z łapanki ;] ). Sony wbrew pozorom robiło już massive shootery - np. MAG, Warhawk, a dzięki PSN można mieć np. dedykowane serwery, co zdaje się np. na XBL nie jest takie proste (o wyjściu "na świat" nie wspominając), tak więc nie traci tu się nic na funkcjonalności.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej