Eve Online > NoobGarten
L4 i co dalej?
Exth:
Witam,
gram w EvE już od jakiegoś czasu, ale moja wiedza nie wykracza poza misje i high sec, dlatego mam pytanie. Niedługo wsiądę na całkiem dobrych skillach w Nightmare'a, żeby łatwiej farmić iski na L4, tyle ze chciałbym w niedalekiej przyszłości przenieść się do 0.0 i nie wiem, co dalej z tym charem zrobić. Nie znam się za bardzo na możliwościach zarobku w null.
1. Czy warto zostawiać jump clone'a z NM w high secu i przeskakiwać na niego, żeby pofarmić iski? Nie będę miał problemów ze spadkami sec statusu podczas pvp?
2. Czy jednak przed przeprowadzka sprzedać NM i zarabiać w jakiś sposób w 0.0?
3. A może stworzyć alta na nowym koncie, wyskillować go do latania NM i wtedy przerzucić na Main Acc?
Piszcie też, jeśli macie inne pomysły. Jestem otwarty na sugestie.
Ranshe:
--- Cytat: Zar w Maj 24, 2011, 19:03:58 ---1. Czy warto zostawiać jump clone'a z NM w high secu i przeskakiwać na niego, żeby pofarmić iski? Nie będę miał problemów ze spadkami sec statusu podczas pvp?
--- Koniec cytatu ---
W 0.0 sec statusu nie tracisz za nic, tylko w lowseku.
Zostawiać Nightmare żeby farmić w high... To zależy od miejsca, w którym wylądujesz. Gdzieniegdzie (jak np. w Esoterii), Nightmare radzi sobie bardzo dobrze z ratami, a kasa z anomalek jest raczej większa niż na misjach - mój nie do końca dobrze wyskillowany Nightmare robi jak się przyłożę (albo robię w parze z kimś) tak z 60-70kk na godzinę (czystego bounty, nie licząc lootu/salvagu/bounty za true sanshe/frakcyjnego lootu/eskalacji, bo to wszystko podniesie wynik). 40-50kk wychodzi zazwyczaj, jak mi się nie chce i samemu na spokojnie latam.
--- Cytuj ---2. Czy jednak przed przeprowadzka sprzedać NM i zarabiać w jakiś sposób w 0.0?
--- Koniec cytatu ---
Zależy od miejsca przeprowadzki. Na sanshe/blood raiderów Nightmare będzie spoko, na np angelów lepiej chyba by było go sprzedać i kupić co innego.