Eve Online > NoobGarten

Początkowe rozdanie atrybutów

(1/3) > >>

Dagorian:
Witam mam takie pytanie:
 
Na starcie można 2 razy rozdać sobie atrybuty jak je ustawić pod postać do pvp/pve

-na początku ma się 20/20/19/20/20 a po zdjęciu dostaje się 14 punktów do rozdania i atrybuty 17/17/17/17/17, maksymalnie można umieścić 10 pkt w atrybucie czyli daje to 27 , zostają wtedy 4 punkty jeszcze do rozdania.

- czy opłaca się wpakować te 10 punktów w jeden atrybut ?
-w co zainwestować pod aby szybko osiągnąć dostęp do dobrych statków i wyposażenia do nich

SokoleOko:
Nawet tego nie ruszaj, dopóki bardzo dokładnie nie wiesz co robisz.

Młody char skilluje wszystko - remapy nie mają sensu.

Doom:
Kazdy skill ma atrybut primary i secondary, wiec jak dasz w jeden 10 a w drugi 4 to stracisz troche czasu który zyskałeś wartoscią 10 przez gorszy drugi atrybut.
Na początku radze zostawić Ci te atrybuty bez ruszania. Remap przy początkowych skilach to wartość pomijalna IMO, a i Ty maswz więcej czasu żeby to przemyśleć. Jak sobie podskilujesz w okolice cruzera  / bc to juz zaczną sie dłuzsze skile i tu już warto rozważyć remap. Na poczatek jest spora grupa skili z elektroniki, engineringu i mechaniki które przydają sie prawie na kazdej postaci może poza altem dozmieniania cen. Skile te maja wspolne atrybuty int i mem, więc mając jako tako czym latać mozesz wtedy spalić jeden remap na te atrybuty podciąnąć a częściowo wymaksowac skile z tych grup, a potem jak uznasz że dość zrobić drugi remap albo pod perc / will który przyśpieszy skilowanie broni i statków, ale da po dupie jak trzeba bedzie doskilować coś innego, lub drugim remapem mniej wiecej zrównoważyc skile moze z lekką przewagą tych atrybutów z których masz najwiecej skili w planie do następnego remapu (rok czasu)
Zaznaczam że to moja opinia na podstawie doświadczeń z mainem i altami dedykowanymi do poszczególnych zadań

Dagorian:
Dobrze , wstrzymam się na razie z podziałem atrybutów. Chciałem mieć szybko dostęp do lepszych statków ale na tym etapie to za wcześnie na takie decyzje.
A może podacie  przykładowy podział atrybutów jaki potrzebowałbym w przyszłości do latania i dobrego uzbrojenia amarrskich okrętów?

Doom:
Ja wkurzony po tym jak zrobiłem remap na jedną mańke a wrednne ccp po pół roku wprowadziło parez rzeczy które trzeba było wyskilować oc\zywiście na dokladnie porzeciwnych skilach jak odzyskałe zdolność remapu dalem minimum w charyzme i mniej więcej po równo w int/perc i mem/will (to pierwsze punkt czy dwa przewagi nad drugim) i jakoś nie czuję potrzeby tego ruszać

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej