Eve Online > NoobGarten

Statki i ich broń

<< < (10/15) > >>

lkasprzak:
kase przelalem rano w wallecie masz info ;) do UA zawsze oplaca sie dolaczyc a przedluzenie konta mozesz kupic za ISKI. Ja pierwsze konto kupilem za euracze, 2 nastepne juz za iski ale wiecej nie planuje - zarabiac kase by moc grac to bez sensu :p szip ma byc w SMA gotowy do klepania :p

Pomysl o pobawieniu sie w skanowanie sygnatur w low.  2 tyg intensywnego skanowania radarow i mozesz wyciagnac na plexa spokojnie (moj rekord 600 mln w 2 tyg)

Mrowqa:
Mówiąc intensywnego skanowania domyślam się, że chodzi o wiele godzin dziennie ... nie mam tyle czasu ;( Po za tym dużo grać, by móc grać dalej jest po prostu bez sensu ... Tracę duuuuużo czasu by zarobić ISK, które wydaje na przedłużenie konta - i znów tracę czas na przedłużenie ... Tylko bym się nudził ... Tak po za tym nie znam się na tym skanowaniu ;) Oddam Wam kase, to co mi daliście ( bo szkoda, żeby tkwiła na zablokowanym koncie ... ). Jak będę zarabiać to wtedy wrócę do gry ;) Ale dzięki za pomoc ...
Istnieje jednak inna możliwość ( ale wątpie, że jest realna ):
Mógłbym załatwić sobie dobrą korporację ( np. 400+ dobrych graczy ) i poprosić szefa o wprowadzenie podatku ( 1mln/miech - bardzo mało dla tych lepszych :D ). Wtedy spokojnie by opłacili mi konto :) Ale to mało realne ...

Pozdrawiam,
Mrowqa

Zgudi:
Jeśli mogę się wtrącić.
Ile kosztuje plex? 360 mln isk?

Gracz grający pól roku zarobi(do tego czasu radziłbym zakupić GTC):

1. Na misjach l4 w empire 20-30mln isk na godzinę. Dajmy na to średnio 25. Grając po 4 godziny dziennie zarobi 100mln isk na dzień.  Plex ma w 4 dni.
2. Na anomalkach w 0.0 30-50 mln isk na godzinę. Dajmy średnią 40. Grając j.w. zarobi 160mln isk/dzień. Plex ma w 3 dni.
3. Na najlepszych anomalkach/dobrych plexach i innych tego tymu, zarobi więcej jak 50mln isk na godzinę. Ma plex w 2 dni.
4. Na misjach milicyjnych bomberem zarobi 70-110 mln isk na godzinę. Dajmy 360mln/dzień. Plex ma w 1 dzień.