Eve Online > NoobGarten

To tak na początek

<< < (2/3) > >>

Goomich:
Electronic i Engineering. To ciągniesz na 4 natychmiast i na 5 jak najszybciej. Potem skille do capacitora (energy system operation i energy management), tanka (shield operation, shield management, hull upgrades, mechanic - te skille dadzą ci hp na każdym statku, a jeśli będziesz latał na tanku shieldowym, to do tego jeszcze tactical shield manipulation 4 i shield upgrades 4). Bardzo ważna jest nawigacja, więc stamtąd wszystko co nie zaczyna się na "jump". do tego parę rzeczy z elektroniki: targeting, signature analysis, long range targeting i propulsion jamming. W międzyczasie skillujesz fregaty rasy, którą wybrałeś oraz ich małe bronie riftera oraz małe autocannony wraz ze skillami supportowymi do nich.

Dormio:
Na początek wszystkie skille rób na minimum lvl4 (chyba, że inny wymaga lvl5).
Te co Mona X zapodał to oczywiście dobry początek i na pewno nie będziesz żałować, że je zrobiłeś. Pamiętaj jednak żeby wkładać najpierw zdrowy rozsądek i nie wierzyć bezgranicznie w to co inni mówią/piszą (wliczając mnie), w stylu - jak radzą Ci lvl4, to nie znaczy, że koniecznie musisz ciurkiem zrobić skill do lvl4, a IMHO zalecane/wskazane jest żeby w kolejce skillowania przeplatać go z innymi niskich lvli. Szczególnie, że w dobie kolejkowania nie musisz być online by zmieniać/włączać co chwilę nowy skill. 24h "wymusza" konieczność logowania się, ale przecież na końcu kolejki możesz zawsze trzymać jakiś skill, który masz ustawiony na lvl5.

Ostatni poziom skilla to ten sam bonus co na pozostałych poziomach, ale okupiony długim okresem skillowania. Oczywiście w wartościach bezwzględnych różnica może się wydawać ogromna, ale koniec końców sprowadza się do poświęcenia iluś tam dni na jej uzyskanie, co szczególnie na początku grania w EVE jest wg mnie niepotrzebną stratą czasu. W EVE często podobny lub ten sam efekt można uzyskać na kilka sposobów, niekoniecznie skillując lvl5 (np. stosując okablowanie +3%)

Pamiętaj o tym, że to gra i ma w pierwszym rzędzie być rozrywką, a nie nudnym obowiązkiem. Tu nie ma czegoś takiego, że musisz bo ktoś Ci coś radzi (sławetne zalecanie learningów to już przeszłość, ale znam kilka osób, które dały się przekonać, że bez zrobienia ich nic innego nie powinni skillować ::) ). Dlatego jeśli jest coś w grze co chciałbyś spróbować to po prostu próbuj i pamiętaj, że rzadko kiedy porady dawane tu czy ingame są bezstronne (i.e. gallentyjskie statki wcale nie są takie złe jak to obecnie są przedstawiane, ale wymagają sporo SP zainwestowanego, a podobne efekty przy mniejszej ilości SP daje się uzyskać w statkach innych ras).

Ranshe:
No chyba że musisz, bo musisz, tak jak na przykład bez Recon V nie zafitujesz wszystkiego co byś chciał na cloakujące recony. ;) Ale to już na później. Natomiast na początku skill na IV jest jak najbardziej okej, chyba że kolejny wymaga na V (np. Assault Frigates).

SokoleOko:

--- Cytat: Ranshe w Kwiecień 08, 2011, 10:25:58 ---No chyba że musisz, bo musisz, tak jak na przykład bez Recon V nie zafitujesz wszystkiego co byś chciał na cloakujące recony. ;) Ale to już na później. Natomiast na początku skill na IV jest jak najbardziej okej, chyba że kolejny wymaga na V (np. Assault Frigates).

--- Koniec cytatu ---

Nie do końca.

Niektóre i dość niszowe fity nie działają na Force Reconach (Arazu, Rapier, Pilgrim, Falcon) bez Recon Ships na V, bo przy IV cloak jeszcze "bierze" CPU a przy V "bierze" 0 CPU.

Natomiast w porządnych gangach/flotach jeśli chcesz lecieć Reconem lub Logistykiem, musisz mieć odpowiednio Recon Ships lub Logistics na V. W przypadku Lachesisa/Huginna różnica w zasięgu tackle'a jest ogromna, z kolei Logistyki ze skillem na IV mają ogromne problemy z capem.

Dalej - wszystkie T3 do sensownego latania wymagają mniej więcej trzech z pięciu subsystemów na V (zwykle offensive/deffensive/engineering). Na szczęście są to skille rank 1 (z IV na V robisz 4-5 dni), no i sam skill "Strategic Cruiser" daje radę na III (bonus do overheata jedynie).

Ranshe:

--- Cytat: SokoleOko w Kwiecień 08, 2011, 10:45:11 ---Nie do końca.

Niektóre i dość niszowe fity nie działają na Force Reconach (Arazu, Rapier, Pilgrim, Falcon) bez Recon Ships na V, bo przy IV cloak jeszcze "bierze" CPU a przy V "bierze" 0 CPU.

--- Koniec cytatu ---

No nie jestem wcale pewien czy chęć założenia na Falcona cloaka oraz expanded probe launchera jednocześnie jest aż taka niszowa... ;)

Ale co do reszty masz jak najbardziej rację.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej