Eve Online > Dyskusje ogólne
O co walczyc w EVE?
Tloluvin:
Cos mi nie idzie to cytowanie ;)
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---W sensie, żebyś mógł takie coś zostawić parę systemów obok i niech sobie kopie, a ty np. idziesz spać? To rano się obudzisz i nie będziesz już tego miał, o ile ktoś nie będzie tego pilnował.
--- Koniec cytatu ---
Generalnie o to mi chodzilo zeby stacja byla czyms w rodzaju usankcjowanego bota
Dlaczego?
Glownie dlatego, ze kopanie w EVE dla zdecydowanej wiekszosci graczy jest nudne, no i przede wszystkim jest generalnie malo dochodowe w porownaniu z czym innym, podczas gdy to ono powinno napedzac gospodarke.
Zauwaz tez co piszesz - "rano się obudzisz i nie będziesz już tego miał, o ile ktoś nie będzie tego pilnował."
To tez jest imo istotne. Obecnie wielu mordulcow (chociazby na tym forum) narzeka, ze kerbiry ciagle chowaja sie przed nimi zamiast walczyc. No to teraz by kerbiry mialy o co walczyc, a jak nie to mordulce mialyby chociaz co im rozwalic na zachete na przyszlosc. Poza tym wyladowanie z czegos takiego urobku potrzebowaloby mase kursow indykami/transportami, kilku JFem, albo jednego frachtem. Czyli sila rzeczy w systemie na gravi pojawiloby sie wiecej tych jednostek ktore mozna by zlapac i ubic. Czyli mordulce powinni sie z tego cieszyc.
IMO dzieki czemus takiemu powstaloby pole pod wojny maly (kilkunastoosobowych) gangow, czego obecnie w EVE brakuje w 0.0
Poza tym cos takiego umozliwiloby CCP zajecie sie problemem botow bez obaw, ze to rozwali gospodarke.
Odnosnie zniesienia wymagan na ilosc JB i sov
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Fajną byście mieli jb-stradę na północy (reszty raczej nie było by na to stać), prosto z undocku Jita 4-4 i moona naprzeciwko do dowolnego systemu.
--- Koniec cytatu ---
Osobiscie mam w 4. literach JB-strade. Latam JFem wiec do jita mam kilka skokow z czego 1 w low, a reszta po hi secu.
Pominales natomiast inna kwestia. Po wprowadzeniu czegos takiego chcac zaatakowac czyjs teraz tez moglbys zrobic sobie JB-strade do niego lacznie z postawieniem JB w systemie ktory chcesz zaatakowac.
No i nie zapominajmy, ze JB-strada wymaga jednak sporo paliwa, wiec jakby ktos chcial postawic sobie po 10 JB na system to ciagle musialby organizowac mopy i ciagle by po regionie musialo kursowac zaopatrzenie tych POSow, czyli wiecej celow dla wroga.
Zawsze mozna tez pokampic JB (na polnocy nawet nie ryzykuje sie przy tym ostrzelania przez POS). No a nawet jakby wszyscy latali JB to IMO jest to i tak lepsze od sytuacji gdy ludzie nie ruszaja tylka z systemu gdzie siedza a tam kursuja tylko na drodze anomalka - POS.
No i nie zapominajmy o tym, ze bylyby stacje kopiace ktore mozna by zaatakowac dzieki czemu predzej czy pozniej przylecieliby na pasek chetni do bitki
Cynogeneratory w 0.5
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---A po co? Dla jump frachtów? Zaraz obok lowsec, nauczyć się stawiać cyno na stacji nie problem, nauczyć się, że ma się po wydoku niezniszczalność też nie problem. Lowsec nie ma stacji? Zaraz obok są 3 inne ze stacjami...
--- Koniec cytatu ---
Dla wszystkiego co moze z tego korzystac.
Po co?
Dla mnie wystarczajacy powodem jest to ze wtedy lecac z jednego konca hi seca na drugi nie trzeba bylo siedziec godzine przy kompie patrzac na lecacy w warpie statek i ten czas mozna by poswiecic na cos bardziej aktywnego. Chociazby pvp ;)
Poza tym nie rozumiem czemu komplikowac na sile cos takiego jak transpor.
Bo samobojcy stoja na bramach i trzeba dac im mozliwosc ustrzelenia JFa w hi secu?
Przeniosa sie na cynogenerator i beda ich miec cala mase do wyboru i tyle
Bo JFy nie beda musialy wskakiwac do low wracajac z 0.0?
Gdzies tak od roku woze rzeczy JFem z 0.0 do hi seca i spowrotem wiec wiem, ze aby stracic JFa w low graniczacym z hi seciem trzeba byc albo totalnym debilem, albo miec ogromnego pecha. Wiec to tez nie jest powod.
Zakladam tez, ze nie jest problemem to, ze czesc pilotow JF zrezygnuje z dodatkowych kont gdzie maja cynoalty.
Tak wiec nie rozumiem dlaczego cynogenerator dostepny dla wszystkich w 0.5 jest zly
Produkcja posowa w hi secu
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Po co produkować tytany w hiseku bez możliwości skakania nimi po tym hiseku? Ano po to, żeby twój przeciwnik nie wskoczył ci stadem supercapitali i ci tego tytana nia rozwalił, ot po co. I bliżej do Jity, nie trzeba się pieprzyć z JFami tylko zwykłym frachtem można przewieźć minerały.
A że wojnę ci ktoś wypowie? I co ci z tą wojną zrobią, przyprowadzą do hisekowego systemu kilka setek bsów? To niech sobie prują tego posa, ktoś z niego przed reinforcem wyjmie wartościowe rzeczy i warpnie się na stację z nimi, bo przecież baniek w hiseku nie ma.
--- Koniec cytatu ---
Zacznijmy od tego, ze POSy to nie tylko produkcja tytanow.
Co do pytania kto wypowie wojne. Zauwaz ze do ubicia tych frachtow wozacych mineraly z jita nie potrzeba setek BSow, wiec chetnych moze byc calkiem sporo. Oleja POSa i beda sie czaic na frachty z minsami z jita, a moze postawia sobie wlasnego, wyprodukuja pare carriery i nimi pojada tego POSa
Poza tym dzieki takiemu rozwiazaniu mniejsze corpy moze by zaczely walczyc w hi secu chociazby o ksiezyce do kopania
Industrialisci w 0.0
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---No niby jak, skoro teraz dla industrialistów w 0.0 to praktycznie tylko CSAA stoją, a po takiej zmianie wszystkie stały by w Jicie, ew. jakimś innym pobliskim systemie 1.0.
--- Koniec cytatu ---
Za to mialyby zajecie osoby zajmujace sie wydobywaniem mineralow i transportem ich na stacje. Wieksza ilosc mineralow wydobywanych na miejscu moglaby byc tez zacheta dla producentow, do produkowania na miejscu
Frachty do ustrzelenia
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Niby gdzie te frachty, skoro jb-strady by były wszędzie. Już teraz można teoretycznie frachty trafić, część upgrade'ów do ihuba się nie mieści w jf bo nie - szczególnie po ostatnich i nadchodzących zmianach ograniczających jump bridge.
--- Koniec cytatu ---
Zacznijmy od tego, ze wiecej ich musialoby latac po systemach i musialyby to robic regularnie, a tylko jednorazowo zeby dowiezc upgrade ktory nie miesci sie w JFa.
Nie znam sie na strzelaniu do frachtow, ale chyba latwiej ustrzelic frachta przy JB niz na stacji.
No i zawsze pozostawalyby frachty na paskach zbierajace urobek stacji kopiacych
Obrona stacji kopiacej
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Obrońcy, hah. "I ch.. 200kk w plecy, zadokujmy na godzinę, to im się znudzi i sobie polecą" - a czym to się różni od tego co jest teraz?
--- Koniec cytatu ---
Czemu 200kk? Myslisz ze w systemie bylaby tylko 1-2?
Zreszta nawet jezeli tak to do ceny stacji zawsze doszlaby wartosc tego co wykopala.
No a co by sie zmienilo?
Obecnie wyglada to tak.
Przylatuje wrogi gang, kerbiry leca na stacje/POSa. Gang pokreci sie troche, poklnie na localu ze nikt nie chce walczyc i poleci dalej szukac kogos kto nie czyta intela.
Jak by bylo w wersji dla cierpliwych
Roam wlatuje do systemu. Skoki na paski gdzie jest szansa zlapania indykow/transportow/frachtow rozstawiajacych/pakujacych stacje lub zbierajacych ich urobek.
Nie udalo sie? Stacja kopiaca do odstrzalu. Brak chetnych do bitki? Nastepna i nastepna.
Zmiana systemu.
Skoki na paski gdzie jest szansa zlapania indykow/transportow/frachtow rozstawiajacych/pakujacych stacje lub zbierajacych ich urobek.
Nie udalo sie? Stacja kopiaca do odstrzalu. Brak chetnych do bitki? Nastepna i nastepna.
Predzej czy pozniej udaloby sie zlapac cos na pasku przy takiej stacji kopiacej. Podobnie jak predzej czy pozniej znalezliby sie chetni do bitki w ich obronie. Na a nawet jezeli nie to zawsze byloby cos na KB.
Nie zapominajmy tez o tym, ze im wiecej takich przelotow tym chetnych do bitki byloby wiecej i szybciej by sie zbierali.
Zawsze tez by pozostawalo to co obecnie.
Czy to duza zmiana? Nie wiem. IMO jednak byloby to lepsze od tego co jest obecnie
Hulk
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Wystarczyłby dramiel z 2 punktami i trochę więcej amunicji, ot co. Też mi filozofia, ubić hulka z wcsami. :)
--- Koniec cytatu ---
Czyli ludzie mordujacy hulki przez podmienianie im puszek nie powinni narzekac. Kopiacy hulkami tez nie. Wiec znow wszyscy zadowoleni
Tak wiec z uwagi na wszystko powyzsze nie rozumiem czemu uznales moj pomysl za "do dupy"
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---Co imho lepiej niż produkowanie tytanów w Jicie:
--- Koniec cytatu ---
Sie przyczepiles do tych tytanow w jita ;)
--- Cytat: Ranshe w Maj 21, 2011, 22:52:47 ---1. Pomieszać znowu w moonach i/lub produkcji komponentów do T2, tylko nie failując jak ostatnim razem. Mogą się na przykład wyczerpywać te minerały po jakimś czasie, a można by też wykorzystać do tego mechanikę PI. Można też dodać więcej reakcji do alchemii.
2. Zdjąć jump bridge z posów i ustawiać je na planetach tak jak ihuby, wywalić w cholerę hasło (działanie tylko po standach), dodać je do overview tak jak bramy (edit: każdemu, niezależnie od standingu), mogą być nawet 2 na system wtedy. Ograniczenie dla capsów zostawić, ew. dać możliwość skakania przez nie jfami - po prostu nie możesz skakać przez zwykłą bramę, to i przez jb nie przeskoczysz.
3. O wiele więcej slotów produkcyjnych i researchowych w outpostach w 0.0. Tak np. x10 to co jest teraz na każdym.
5. Wywalić rogue drones w cholerę albo prawie - po jakimś czasie zagrożenie zostało wyeliminowane, plexy niech zostaną i jakieś nieliczne misje, a do dronkowa niech przylecą np. Angele i Guristasi się napierdzielać.
--- Koniec cytatu ---
Samo mieszanie w moonach nic nie zmieni
Reszta przynajmniej mi odpowiada i moglabyc doskonalym rozwinieciem projektu "do dupy" :P
Lt Rook:
--- Cytat: Tloluvin w Maj 27, 2011, 10:54:33 ---http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE
--- Koniec cytatu ---
JEZUS MARIA PRZENAJSWIETSZA.... Dajcie sobie spokoj, to jest GRA!
Tloluvin:
--- Cytat: ltrook w Maj 27, 2011, 11:21:12 ---JEZUS MARIA PRZENAJSWIETSZA.... Dajcie sobie spokoj, to jest GRA!
--- Koniec cytatu ---
Nieprawda. To jest forum dyskusyjne o grze, a skoro tak to wlasnie jest po to by o niej dyskutowac. Mowienie zatem na forum o grze zeby dac sobie spokoj z dyskusjami o grze znaczy ze wg danej osoby forum jest zbedne ;)
Czy zatem mamy rozumiec iz postulujesz zamkniecie centrali? >:D
PS
W EVE chyba JEZUS MARIA PRZENAJSWIETSZA nie wystepuje :P
Lt Rook:
--- Cytat: Tloluvin w Maj 27, 2011, 11:51:36 ---Czy zatem mamy rozumiec iz postulujesz zamkniecie centrali? >:D
--- Koniec cytatu ---
Ależ nie! Postuluję aby piątek był wolnym dniem od pracy, bo człowiek zamiast robić coś pożytecznego, nudzi się i wypisuje bzdury po forach :P
//troll on
Wracając do EVE, ten wątek _był_ na temat "o co walczyć w EVE" i zszedł na skałki... WTF ? Walczyć o skałki? Czy może wymyślać sposoby łatwiejszego orania skałek, nie rozumiem.
Widziałem gdzieś wątek w którym ludzie opisywali swoje mokre sny, czyli jak by chcieli aby EVE wyglądało, 0.0 Fix czy coś ;)
//troll off
Wybaczcie mi, ale ten temat jest tak nudny, jak nudne jest rozważanie o co walczyć w życiu, oczywiste jest że niema jasnej, jednej odpowiedzi.
Może z tym życiem to przesadzam, ale sens jest ten sam. Każdy ma inne priorytety, i każdy coś tam robi a czegoś innego nie. TO JEST GRA. Należy robić to co sprawia przyjemność w tej grze.
W przeciwnym przypadku wygląda to jak by kogoś dłoń swędziała, po amputacji całej ręki, tzw. "kończyny fantomowe".
Rozumiem że ktoś może tak bardzo kochać grę, być do niej przyzwyczajony albo uzależniony, że na siłę czuje to swędzenie w dłoni której już dawno niema.
Ranshe:
--- Cytat: Tloluvin w Maj 27, 2011, 10:54:33 ---Generalnie o to mi chodzilo zeby stacja byla czyms w rodzaju usankcjowanego bota
Dlaczego?
Glownie dlatego, ze kopanie w EVE dla zdecydowanej wiekszosci graczy jest nudne, no i przede wszystkim jest generalnie malo dochodowe w porownaniu z czym innym, podczas gdy to ono powinno napedzac gospodarke.
--- Koniec cytatu ---
Okej, ale imho lepiej to rozwiązać poprzez jakąś zmianę mechaniki kopania, tak żeby było mniej nudne, niż przez oficjalne boty, bo botów ta gra ma wystarczającą ilość i bez nowych, oficjalnych. Zdecydowanie bym wolał, żeby na paskach siedzieli ludzie, nie automaty.
Na to niestety nie mam żadnego pomysłu, głównie dlatego że się tym w ogóle nie zajmuję. :)
--- Cytuj ---Poza tym cos takiego umozliwiloby CCP zajecie sie problemem botow bez obaw, ze to rozwali gospodarke.
--- Koniec cytatu ---
To jest właśnie w tym pomyśle nielogiczne. Walka z botami poprzez wprowadzenie własnego bota? Coś chyba jednak nie bardzo.
--- Cytuj ---Zauwaz tez co piszesz - "rano się obudzisz i nie będziesz już tego miał, o ile ktoś nie będzie tego pilnował."
To tez jest imo istotne. Obecnie wielu mordulcow (chociazby na tym forum) narzeka, ze kerbiry ciagle chowaja sie przed nimi zamiast walczyc.
--- Koniec cytatu ---
Owszem, ale to by w ogóle tego nie zmieniło.
--- Cytuj ---No to teraz by kerbiry mialy o co walczyc, a jak nie to mordulce mialyby chociaz co im rozwalic na zachete na przyszlosc.
--- Koniec cytatu ---
Teraz można im na zachętę rozwalić raciarkę. Efekt? Banda kerbirów siedzących w stacji albo wielki blob home defense. Z rzadka noobspawn kerbirów, który gang jest w stanie pojechać.
Dlaczego miało by się to zmienić? Bota proponujesz tańszego niż większość raciarek i praktycznie skazanego na spadnięcie...
--- Cytuj ---Poza tym wyladowanie z czegos takiego urobku potrzebowaloby mase kursow indykami/transportami, kilku JFem, albo jednego frachtem. Czyli sila rzeczy w systemie na gravi pojawiloby sie wiecej tych jednostek ktore mozna by zlapac i ubic. Czyli mordulce powinni sie z tego cieszyc.
--- Koniec cytatu ---
Ale po cholerę mi więcej killi indyków? Indyk to żadne wyzwanie, stacjonarna struktura na pasku jeszcze mniejsze, a za to bardziej nudne, bo nie ucieka. A bitki z tego nie będzie, bo prościej i lepiej dla kerbira jest taki gang przeczekać na stacji - jak nie dostaną bitki raz to sobie polecą, jak nie dostaną bitki kilka razy, to już więcej nie wrócą.
--- Cytuj ---IMO dzieki czemus takiemu powstaloby pole pod wojny maly (kilkunastoosobowych) gangow, czego obecnie w EVE brakuje w 0.0
--- Koniec cytatu ---
Brakuje, tylko czy małe gangi na pewno chcą walczyć ze strukturami i indykami?
--- Cytuj ---(cut)
Tak wiec nie rozumiem dlaczego cynogenerator dostepny dla wszystkich w 0.5 jest zly
--- Koniec cytatu ---
No powiedzmy że to by uszło, chociaż chyba nie jest trywialne do rozwiązania technicznie. ;)
--- Cytuj ---Zacznijmy od tego, ze POSy to nie tylko produkcja tytanow.
--- Koniec cytatu ---
No i co z tego? Wszystko inne możesz z powodzeniem wyprodukować na stacji - slotów więcej, może i trzeba poczekać albo znaleźć stację parę jumpów dalej, ale nikt nie będzie w stanie tego rozwalić no i nie musisz w ogóle przejmować się paliwem, które trzeba kupić, przewieźć, zatankować...
--- Cytuj ---Poza tym dzieki takiemu rozwiazaniu mniejsze corpy moze by zaczely walczyc w hi secu chociazby o ksiezyce do kopania
--- Koniec cytatu ---
Wszystkie opłacalne moony do kopania w hiseku zostały by szybciutko zajęte przez powerbloki, nie miej złudzeń, że jakieś by zostały dla mniejszych korpów.
--- Cytuj ---Roam wlatuje do systemu. Skoki na paski gdzie jest szansa zlapania indykow/transportow/frachtow rozstawiajacych/pakujacych stacje lub zbierajacych ich urobek.
Nie udalo sie? Stacja kopiaca do odstrzalu. Brak chetnych do bitki? Nastepna i nastepna.
--- Koniec cytatu ---
Ale po co? Kerbiry nie chcą się bić i tak, stacja kopiąca która nie ucieka, nie oddaje ani nie bluzga na ciebie na localu, to nie jest żaden fajny cel, nawet pochwalić się nią nie można - uuu, zabiłeś statyczną strukturę, fajny jesteś! ;)
--- Cytuj ---Nie zapominajmy tez o tym, ze im wiecej takich przelotow tym chetnych do bitki byloby wiecej i szybciej by sie zbierali.
Zawsze tez by pozostawalo to co obecnie.
--- Koniec cytatu ---
Im więcej takich przelotów, tym większy blob będzie na mnie i mój gang czekał.
Sobie jedno wytłumaczmy. Gang vs wielki blob = not fun. Gang vs kerbiry w stacji = not fun. Gang vs 1 kerbir = ostatecznie niech będzie. Gang vs noobspawn kerbirów (wylatują ze stacji byle czym) = ok. Gang vs inny gang = fun.
Być może to nie jest dokładnie popularne podejście, ale nie wrzucaj do jednego worka wszystkich, bo mnie na przykład płacze kerbirów ni zieją, ni grzębią.
--- Cytuj ---Samo mieszanie w moonach nic nie zmieni
--- Koniec cytatu ---
Ależ zmieni. Gdyby moony w omist były tak samo wartościowe jak technetium w venal, jest praktycznie pewne, że omist zaczęło by nagle być całkiem interesującym miejscem, zamiast zadupiem którego nikt nie chce.
Nie produkuję statków T2, więc nie jestem w stanie dokładnie zaproponować czym pomieszać, ale czymś by się przydało.
@ltrook - temat zszedł na co zszedł, nie podoba się, to nie czytaj, przymusu nie ma.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej