Autor Wątek: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna  (Przeczytany 25204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Incarna coraz bliżej.. dostaniemy latem własne 4-kąty :) Więcej szczegółów będzie na fanfescie.

looking ahead: captain's quarters and the road to incarna


[edit]
Cytuj
To fans of Aura we’ve got some good news. She will make a come-back after losing her voice in the Apocrypha expansion. We can rebuild her.
yupi!  :D ;D :)
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 10:49:17 wysłana przez Auenarel »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2011, 11:05:36 »
Więcej szczegółów będzie na fanfescie.

To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2011, 11:11:17 »
Powiem krótko it suks
[...]ccp i ich [...] priorytety

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2011, 11:12:16 »
Kolejny pomysł z cyklu "mydlem po oczach"
 4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa

Ludzie, do wideł!!
Pierdoly > potrzeby = CCP = mubarak

...Gdzie jest krzyż!
Gdzie jest krzyż!...

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 18, 2011, 11:17:51 »
No jakbym czytał SHC i tamto stado bittervetów.

W tym roku będzie dużo różnych fixów. Nie jest tak, że przez cały rok dostaniemy tylko CQ.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 18, 2011, 11:24:01 »
To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 18, 2011, 11:24:06 »
ONI mówią ze bedzie dużo fixów.
Jak to beda takie fixy jak to wyżej to ja wole jeden imienny pach z nowym statkiem raz na rok

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 18, 2011, 11:29:01 »
4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa

A banują za to ? Niemożliwe, bo na cynostradzie stoją przy posach puszki z Liquid Ozonem i nikt tego nie banuje.

Dla nie przepadających za Angielskim spolszczenie devbloga: http://lfn.eve-on.pl

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 18, 2011, 11:30:41 »
voodoo mają takiego pecha że zawsze jakiś pajac im w te puszki wleci zaplacze sie pos go zje a potem ten buc placze gm'om że oni specjalnie te puszki zostawili :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 18, 2011, 11:42:48 »
To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.
racja

Mówiąc o szczegółach na fanfeście miałem na myśli ten fragment:
Cytuj
We’ll be talking about design details and technical aspects in later dev blogs and Fanfest is where we’ll uncover what will happen after this feature.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 18, 2011, 11:49:54 »
Podoba mi się to, gra się rozwija w nowych kierunkach i to jest ok. Płaczki, które chciały by aby priorytety były takie aby wszyscy łącznie z projektantami i grafikami pracowali nad poprawianiem laga nie wiedzą co piszą i mówimy im stanowcze nie. Nie chcemy aby gra zatrzymała się w rozwoju.

Cytat: Colonel
4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa
Może tak ma być? Może takie jest założenie, że POS to nie stacja i nie oferuje tego co stacja?

Oxylan

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 18, 2011, 11:53:15 »
A niech wprowadzą tą incarnie gracze będą spostrzegani jak piloci i gracze, a nie jak niewolnicy statków co gorsza statki, kim jesteś w grze ? ja jestem Macharielem... Ja jestem Merlinem...
Na dobrą sprawe w eve człowiek utożsamia z jakimś statkiem którym lata, a nie z tym że jest wirtualnym pilotem, może nie dosłownie ale coś w tym jest, pod w eve to tylko smaczek który sprowadza się tylko do robienia na nim co jakiś czas upgarde sp.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 18, 2011, 11:55:16 »
Może tak ma być? Może takie jest założenie, że POS to nie stacja i nie oferuje tego co stacja?

Nie darmo mówi się o "mieszkaniu pod namiotem".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2011, 12:56:40 »
zajmują się pierdołami zamiast przywrócić stary efekt cyno.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 18, 2011, 13:00:05 »
zajmują się pierdołami zamiast przywrócić stary efekt cyno.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 18, 2011, 13:04:50 »
voodoo mają takiego pecha że zawsze jakiś pajac im w te puszki wleci zaplacze sie pos go zje a potem ten buc placze gm'om że oni specjalnie te puszki zostawili :P

Proponuje pisac petycje jak ktos puszke na bance wystawi... taki sam efekt tego jest.

Jonas

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 18, 2011, 13:59:04 »
Nad przywróceniem efektu cyno trwają prace, zgodnie z ostatnimi CSM Minutes. Ale chcą go zrobić jeszcze bardziej uber duper hiper wypaśny niż był, dlatego tyle to trwa.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 18, 2011, 14:03:15 »
Czyli znowu spie****

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 18, 2011, 16:03:28 »
Czyli znowu spie****

This  :D

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2011, 16:06:09 »
Nad przywróceniem efektu cyno trwają prace, zgodnie z ostatnimi CSM Minutes. Ale chcą go zrobić jeszcze bardziej uber duper hiper wypaśny niż był, dlatego tyle to trwa.

tyle trwa, bo zaczeli miesiąc temu.

Kara Mon

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2011, 16:22:26 »
Proponuje pisac petycje jak ktos puszke na bance wystawi... taki sam efekt tego jest.

I tu dochodzimy do senda glupiej sprawy. Po roku walki z  gm-ami usuwajacymi nam klamoty spod shielda posa doszlismy  do porozumienia ze puszka w bance to nic zlego  , nawet jesli sluzy do wybijania z cloaka dopoki osoba warpujaca w ta banke nie dostaje "laga". Problemem jest to ze nie idzie okreslic kiedy ten lag jest a kiedy go nie ma wiec zwykli gm-owie profilaktycznie reimbursuja statek i  usuwaja puszke/puszki lub czyszcza do zera posa z wszystkiego co nie jest anchorowane bo ktos podal magiczne zdanie "they are creating lag".


Sokole jest wiele aspektow w tej grze ktore wymagaja kompletnej rewizji, tak jak dredy tak i pos-y ktore dawno juz dostaly znaczaco ograniczona role i w w-space zycie na posie bez wlasnego magazynu w postaci orki/rurki/cariera przypomina dojazdy do pracy lokomotywa parowa, na poczatku moze i wesolo ale po paru tygodniach czlowieka krew zaczyna zalewac na glupoty, dziwaczne utrudnienia i wprost gigantyczne ryzyko kradziezy wszystkiego i/lub usuniecia klamotow z puszek przez gm-a bo ktos wie jak oni reaguja na polaczenie posa i "laga"

Ja bym wolal content zwiazany z gameplayem niz z grafika ale coz nie mozna miec wszystkiego  :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 18, 2011, 16:41:39 »
Ostatnią linijka strzeliłeś sobie w stope. Zaraz Cie opadnie chmara fanboyów incarny tłumacząc że przecież to jest gameplay

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 18, 2011, 17:11:17 »
Ja jestem czlowiekiem wychowanym na zmienianiu kaset w c64 i dla mnie jakosc grafiki lezy gdzies w polowie pierdyliarda wielu innych wazniejsyzch rzeczy jesli chodzi o gre  ;D .  Moga sobie wsadzic cala ta inkarne a grafike zmienic na ta z frontiera i dopoki gra bedzie ciekawa to bedzie to gra dobra  :P , a gra oparta na ladnej grafice nie dosc ze nudzi sie po 3 dniach to za 5 lat juz sie o niej nie pamieta.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 18, 2011, 17:23:58 »
Ja jestem czlowiekiem wychowanym na zmienianiu kaset w c64 i dla mnie jakosc grafiki lezy gdzies w polowie pierdyliarda wielu innych wazniejsyzch rzeczy jesli chodzi o gre  ;D .  Moga sobie wsadzic cala ta inkarne a grafike zmienic na ta z frontiera i dopoki gra bedzie ciekawa to bedzie to gra dobra  :P , a gra oparta na ladnej grafice nie dosc ze nudzi sie po 3 dniach to za 5 lat juz sie o niej nie pamieta.
+1 (tyle że ja bardziej juz dyskietki niż kasety :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 18, 2011, 17:26:37 »
Ale w Boulder Dash grałeś ? Albo Rick Dangerous, albo River Raid, Montezuma...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 18, 2011, 17:28:18 »
Pierwszy tytuł mi sie kołacze w pamieci, to z rzeczką również...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Blutbart

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 18, 2011, 23:13:20 »
Tak Dormio, grałem w te gry... plus Contra, Tanks itp. (cholera, ludzie to wciąż pamietają), ale i tak nie widzę powodu by wracać do Evki - szkoda, bo swego czasu bardzo lubiłem tą grę.

Edit:
Tak wróciłem do starego nicka - bo to jednak kawałek mojego zycia i nikomu go nie oddam.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 23:19:51 wysłana przez Lo K'Chen »

AreQ

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 20, 2011, 01:26:47 »
A niech wprowadzą tą incarnie gracze będą spostrzegani jak piloci i gracze, a nie jak niewolnicy statków co gorsza statki, kim jesteś w grze ? ja jestem Macharielem... Ja jestem Merlinem...
NIE. Nie latam tylko jednym statkiem i się z nim nie utożsamiam, utożsamiam się wyłącznie z moim pilotem mainem (nawet nie z altami). Osobiście ja, jestem przywiązany tylko do maina.
W sumie zmiana fajna, zawsze to jakiś bajerek będzie :-)
A że mogliby pieniądze zainwestowane w to (roboczogodziny itd) zainwestować w inne rzeczy? Cóż może jakby tak zrobili to mieliby ich coraz mniej właśnie (bo nowe się lepiej sprzedaje itp itd, bo w Star Trek Online chodzisz normalnie po stacji i masz takowe misje że ludzikiem i oficerami walczysz) na naprawianie tego, co byśmy chcieli żeby naprawiali/poprawiali.

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 20, 2011, 21:18:46 »
Gdyby najpierw poprawiali to co jest a potem pracowali nad nowymi rzeczami to dalej by poprawiali wyrzutnie torped na Kestrelach.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 21, 2011, 09:30:30 »
a ja bym sie nie pogniewal jak by do lazenia po stacjach doszlo pvp czy chocby pve w stylu mass efect :D w grze jak dotychczas nie przeszkodzi a bylo by fajnie czasem wyjsc ze statku i cos rozstrzelac z shotguna.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 21, 2011, 09:39:47 »
PvP na stacjach? Myslimy o takim na tulipany i barowe meble? ;D ;D ;D Z rok temu już powiedzieli że niet >:(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 21, 2011, 10:08:26 »
I jakieś nowe skile typu "chuck's knockout" :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Gregorius

  • Gość
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 21, 2011, 10:13:20 »
Ale w Boulder Dash grałeś ? Albo Rick Dangerous, albo River Raid, Montezuma...

Henry's House Forevah!!

Skoro już zaczynamy etap simsów w EvE, to ja chcę mieć możliwość kupna różnych mebelków  >:D >:D (i koniecznie basen, by utopić Papugę)

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 23, 2011, 17:11:00 »
PvP na stacjach? Myslimy o takim na tulipany i barowe meble? ;D ;D ;D Z rok temu już powiedzieli że niet >:(

Ale cos w rodzaju mordobicia mogli by wprowadzic.
Jakis rodzaj ringu/areny gdzie mozna by sie troche ponaparzac z kumplem lub wyzwac wroga, który dopiero co sie spodowal  ::)
Nie wymagalo by to zbyt duzej pracy programistycznej a jaka interakcja miedzy postaciami  :D

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 23, 2011, 17:49:53 »
Ale cos w rodzaju mordobicia mogli by wprowadzic.
Jakis rodzaj ringu/areny gdzie mozna by sie troche ponaparzac z kumplem lub wyzwac wroga, który dopiero co sie spodowal  ::)
Nie wymagalo by to zbyt duzej pracy programistycznej a jaka interakcja miedzy postaciami  :D

Narazie to o żadnej iterakcji nie ma mowy, nawet nie spotkasz nikogo innego na stacji. Mi najbardziej się podoba nowy widok na statek po zadokowaniu połączony z widokiem avatara. Bałem się, że po zadokowaniu widok pozostanie jak jest, a po przejściu do pełnego avatara nie będzie można zobaczyć statku.