Eve Online > Dyskusje ogólne

Dready - pomysł?

<< < (5/20) > >>

Doom:

--- Cytat: SokoleOko w Luty 17, 2011, 14:09:54 ---No i właśnie proponuję  w tej zmianie, żeby można było albo zdalnie naprawiać dready w siege'u (wtedy siege dawałby bonusy do resów, a nie wydajności repek lokalnych), albo móc pompować im zdalnie capa (wtedy mógłbyś mieć fit z 3 repkami localnymi).

Nie wiem, która opcja jest lepsza - pierwsza się skaluje, druga nie i pewnie nawet 3-4 supercarriery byłyby w stanie złamać taki lokalny tank zanim by się siege skończył.

--- Koniec cytatu ---
Calą ideą siga jest to ze jest mega bost w dps i tanku, ale za kare jest brak ruchu, trafialność w małe cele i brak rr. To co proponujesz jest jednostronym bostem (bonusy up, kary w dół) przez co modół robi sie z deka overpowered. ten kierunek zmiany nie jest dobry imo.

--- Cytat: Dark Flonoe w Luty 17, 2011, 14:19:02 ---A jak jest z bronia short range dredow czy ktokolwiek z nich korzysta? Ja wszelkie fity jakie widzialem to byly zawsze na long range.


--- Koniec cytatu ---
Ostatnio widziałem covenowegoe erbusa z blasterami :P, do tego do niedawna caldari mieli wybor miedzy torpedami i torpedami ;)

sc0rp:

--- Cytat: Doom w Luty 17, 2011, 14:21:48 ---Calą ideą siga jest to ze jest mega bost w dps i tanku, ale za kare jest brak ruchu, trafialność w małe cele i brak rr. To co proponujesz jest jednostronym bostem (bonusy up, kary w dół) przez co moduł robi sie z deka overpowered. ten kierunek zmiany nie jest dobry imo.

--- Koniec cytatu ---
problem w tym ze w obecnych realiach bloby sc/tytkow imo kara pozbawia sensu wlaczania siege jesli jest chociaz minimalne ryzyko hotdropa bo dred jest bezbronny. i ten mnodul przez to jest underpowered, wiec sokoleoko proponuje jakies rozwiazania dla mnie siege/triage nie powinny miec cyklu 10/5 min ni9czym tytan ktory wywali salwe DD. DD odpowiednio uzyte daje w walce ogromna przewage i jest to zrozumiale, siege i triage tego nie oferuja. Ponadto matki nie maja tego typu kar wiec staly sie jednoczenise najbardziej mobilne wsrod capitali co chyba nie do konca bylo zamierzeniem ccp.

SokoleOko:

--- Cytat: Dormio w Luty 17, 2011, 14:17:38 ---Równie dobrze można zrobić plate dla dredków.

--- Koniec cytatu ---

Można, ale to się skończy jak z subcapitalami - do gangu wyłącznie bufor. To mi się nie podoba.


--- Cytat: Dark Flonoe w Luty 17, 2011, 14:19:02 ---A jak jest z bronia short range dredow czy ktokolwiek z nich korzysta? Ja wszelkie fity jakie widzialem to byly zawsze na long range.

--- Koniec cytatu ---

Nie może być inaczej, jeśli musisz stać w miejscu, żeby efektywnie strzelać (siege). Dodatkowo, do niedawna blastery nie sięgały large szpilki spoza shielda.

Moja propozycja daje pewien margines różnorodności w fitach - można albo snajpić, albo próbować wejść przeciwnikowi na ryj (przez rewarp).


--- Cytat: Doom w Luty 17, 2011, 14:21:48 ---Calą ideą siga jest to ze jest mega bost w dps i tanku, ale za kare jest brak ruchu, trafialność w małe cele i brak rr. To co proponujesz jest jednostronym bostem (bonusy up, kary w dół) przez co modół robi sie z deka overpowered. ten kierunek zmiany nie jest dobry imo

--- Koniec cytatu ---

Tyle, że efektywnie boost w tanku wart jest tyle, co bonusy do aktywnego tanka na niektórych shipach - i tak nie wytankujesz tym żadnego gangu. Siege bardziej pomaga niż przeszkadza obecnie.

Ale OK - co powiesz na to, żeby siege nie dawało żadnego bonusa do tanku, a tylko i wyłącznie do DPS (kosztem zerowego trackingu tak, by nadawało się tylko i wyłącznie do walenia w struktury)? Oczywiście, przy braku bonusa do tanku, dać możliwość bycia zdalnie naprawianym w siege'u.

Doom:
Zawsze to jakiś pomysl

sc0rp:
Hmmm tak wlasnie sie zastanawialem skoro:
- Tytan aby uzyc "main weapon" musi sie unieruchomic na 10min
- Carrier aby efektywnie naprawiac musi sie unieruchomic na 5min
- Dread aby efektywnie strzelac musi sie unieruchomic na 10min

To powinno powstac takie cos dla matek. Jako base to obnizenie damage fighterow i fb na matkach o 84%. Ale mozliwosc zainstalowania "Tactical Module":
- +625% damage for fighters and fighter bombers
- reszta statsow taka jaka siege module

Efektywny dps w walce matek nie ulegnie zmianie, za to mobilnosc zostanie zabita

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej