Eve Online > Dyskusje ogólne
Dready - pomysł?
Dormio:
A jakby zmienić w ogóle koncepcję klas ?
W tej chwili capsy i BO mają możliwość jumpowania. A jakby tak dać taką możliwość mniejszym shipom, a jednocześnie przeskalować mniejsze shipy ? Przykładowo... frytki, deski i kruzy dalej wymagają bram, albo nosiciela (ship hangar), ale większe okręty już mają wbudowany jump drive (BC i BS), ale o mizernym zasięgu (1-2 ly). Przy przeskalowaniu BC miałby rozmiar 25% dreada, BS 30-40%. Oczywiście można przy okazji podnieść im hp żeby wydłużyć walki (dps zostawiłbym na obecnym poziomie). W ten sposób dredziki zyskałyby na realizmie.
Mona zasugerował żeby poprawić tracking i rofa oraz zmniejszyć alfę. Jednak lepszy tracking dredom chyba nie jest potrzebny do zwalczania supercapsów, ale alphę mogliby podnieść (szczególnie w siege) tak żeby to zabolało supercapsa jak go trafi.
Goomich:
Lepszy tracking oznacza lepsze trafienia, a bonus do dawałby lepszy dps, gdyby nie to, że tylko Moros takiego nie ma. :) ups
Tak to jest jak się nie sprawdzi źródeł wcześniej.
A teraz na poważnie. Dread został stworzony do jednego celu: do atakowania POSów, jako struktur dających sova. POSy już nie służą do tego, tak więc specjalistyczne narzędzie do ich usuwania równiez nie jest potrzebne.
SokoleOko:
--- Cytat: Dormio w Luty 17, 2011, 13:25:00 ---A jakby zmienić w ogóle koncepcję klas ?
W tej chwili capsy i BO mają możliwość jumpowania. A jakby tak dać taką możliwość mniejszym shipom, a jednocześnie przeskalować mniejsze shipy ? Przykładowo... frytki, deski i kruzy dalej wymagają bram, albo nosiciela (ship hangar), ale większe okręty już mają wbudowany jump drive (BC i BS), ale o mizernym zasięgu (1-2 ly). Przy przeskalowaniu BC miałby rozmiar 25% dreada, BS 30-40%. Oczywiście można przy okazji podnieść im hp żeby wydłużyć walki (dps zostawiłbym na obecnym poziomie). W ten sposób dredziki zyskałyby na realizmie.
--- Koniec cytatu ---
Co spowodowałoby, że we flotach dominowałyby ahace, jako jedyne zdolne do szybkiego poruszania się po mapie.
sc0rp:
--- Cytat: SokoleOko w Luty 17, 2011, 12:59:52 ---Ciekawe, że nie widzę jakiegoś otwartego sprzeciwu, a w sumie przecież w dreadzie czy triage-carriererze nigdy nawet nie siedziałem :)
--- Koniec cytatu ---
Bo twoj pomysl jest ciekawy byc moze nawet dobry (latanie dredem znam tylko z opowiesci i wszystkie opinie jakie uslyszalem mozna znormalizowac do "to stracone sp" wiec nie mi oceniac czy jest on dobry). Imo dready wymagaja odswiezenia, bo jedyne w czym sa lepsze od innych shipow to burzenie posow, ale co z tego jako potrzebuja do tego flote subcapsli do ochrony - wiec rownie dobrze mozna uzyc floty subcapsli a dready zostawic w domu - mobilnosc wieksza, zagrozenie hotdropa mniejsze a ze troche dluzej bedzie sie bilo posa coz tbh no diff w 200+ drejkow idzie wystarczajaco szybko aby nie umrzec z nudow.
--- Cytat: Jaina Silverblade w Luty 17, 2011, 12:45:41 ---A nie mogli by wprowdzić T2 carrierów i dredów gdzie bonus z T2 był by redukcją dmg z DD i FB tak aby taki ship mógłby
bez większego problemu tankować kilka DD lub 10 matek.
--- Koniec cytatu ---
Capitale T2 juz są dread -> tytan, carrier -> matka nawet stosunek cen jest mniej wiecej zachowany w stosunku do subcapsli
Z moich koncepcji jak "ulepszyc" stare caple to byc moze Siege Module/Triage Module (no i Industrial Core) powinny dzialac tak jak cloak tzn active/deactive on request to by zwiekszylo mobilnosc capitali T1 i wlaczenie tych modulow nie oznaczalo by praktycznie smierci w przypadku hotdropa.
Generalnie to jak przeanalizujemy historie od czego zaczela sie rewolucja w caps fight to pierwsza zmiana byla zmiana DD z "IWIN button" vs subscap na "IWIN button" vs caps. Jak tytki zaczely oneshotowac matki to matki dostaly boost. PRoblem w tym ze ten boost byl ok vs DD ale byl przesadzony vs capsle (dredy). I tak jak dred ma ~4k+ dps w siegu tak matka wyciaga ponad 10k. Wiec cos jest "nie halo" bo matka dpsem dorownuje tytkom( wliczajac strzelanie DD). Ok tytki maja piekny "burst dmg" ktory daje przewage, ale imo i tak matki sa przegiete bo ship ktory jest o 60%+ tanszy dysponuje podobnym dpsem (tyle ze bez "burst dmg") i tankiem pozwalajacym przetrwac more or less nawalnice DD. Jedyna wada matek jest to ze nie sa w stanie efektywnie mordowawc posow, za to sa w stanie efektywnie mordowac zarowno carriery, dredy jak i bsy. Wiec dopoki matki nie dostana nerfa np. na dpsie do poziomu miedzy carrierami a dreadami to nei da rady naprawic dreadow.
--- Cytat: SokoleOko w Luty 17, 2011, 13:10:53 --- większość dyskusji o tym kończy się okrzykami "dread's are fine, it's supers that are overpowered".
--- Koniec cytatu ---
bo to czesciowo jest prawda, ale prawda tez ze flota subcapsli > flota dredow do niszczenia posow wlasnie ze wzgledu na mobilnosc a raczej brak mobilnosci tych drugich.
[VIDE] Herezja:
Myślę, że dobrym pomysłem było by połączenie kilku pomysłów jakie ludzie już w tym wątku podali. Dodam, że sam nie latałem Dredem i także tylko o nich słyszałem z opowieści starszych kolegów
Wystarczy dredowi umożliwić wyłączanie i włączenie Siege podobnie jak jest z cloakiem z jakimś małym rzędu minuty czy 2 opóźnieniem ponownego wejścia w siege, zmniejszyć ilość paliwa potrzebnego do wejścia a także zmniejszyć odrobinę alfe a poprawić traking. W ten sposób dred nie byłby tak osłabiony jak jest obecnie, stałby się odporniejszy na hotdropa i mógłby efektywniej walczyć z suportem przeciwnika.
I co najważniejsze. Na moje oko te zmiany nie wymagały by wielkiej ingerencji w silnik gry a co za tym idzie CCP nie powinno marudzić, że to kupę roboty.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej