Eve Online > Dyskusje ogólne
Kolejny wątek o lagu
Pelloth:
Kazdy i tak bedzie mial swoja wersje, kto wygral kto przegral kto ssie gaue a kto nie. Ostatecznie rozchodzi sie o to, ze gdyby Eve doszlo do takiego momentu iz 1000-2000-3000 graczy w jednym systemie moze sie napieprzac swobodnie bez zadnych problemow z lagiem modulami, ladowaniem grida, black screenami itp to ta gra zyskala by zupelnie nowe znaczenie, moge sie zalozyc ze odrazu przelozylo by sie to na wymiernie korzysci w postaci kilku (dziesieciu ) tysiecy nowych subskrypcji, nie wspominajac juz nawet o epickich bitwach, w ktorych to co teraz robi sie w 5 godzin, bedzie mozna zrobic w 15minut :]. Szkoda bo przed Dominion 1600 local dzialal bez zadnego problemu.
CoeathalVega:
Need for Speed, eh.....
Goomich:
--- Cytat: Pelloth w Grudzień 14, 2010, 12:43:20 ---Ostatecznie rozchodzi sie o to, ze gdyby Eve doszlo do takiego momentu iz 1000-2000-3000 graczy w jednym systemie moze sie napieprzac swobodnie bez zadnych problemow z lagiem modulami, ladowaniem grida, black screenami itp to ta gra zyskala by zupelnie nowe znaczenie,
--- Koniec cytatu ---
Nie, wtedy do systemu wpieprzy się 5000 ludzi.
Khobba:
--- Cytat: Mona X w Grudzień 14, 2010, 13:06:16 ---Nie, wtedy do systemu wpieprzy się 5000 ludzi.
--- Koniec cytatu ---
niekoniecznie. wydaje mi się, że nigdy aż tak się evka nie nasyci, żeby mogło po 2-3k być po każdej stronie. Ale może mało wiem...
Xarthias:
Parę lat temu mówiło się, że nie ma szans, żeby zebrało się 1000 osób na jedną bitkę 8)
Generalnie w 2005 (średnia 5k osób na serwerze) były problemy przy 100 osobach na lokalu: ludzie narzekali.
W 2008 (średnia 15-20k osób na serwerze) były problemy przy 500-600 osobach - ludzie narzekali.
Dzisiaj (średnia 40-50k osób na serwerze) są problemy przy 1000+ osobach - ludzie nadal narzekają.
Widzicie prawidłowość? :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej