Eve Online > Patche i dodatki

Nowy ship w prezencie od CCP Echelon

<< < (4/12) > >>

[VIDE] Herezja:

--- Cytat: Khobba w Grudzień 09, 2010, 22:10:28 ---... ale w większych dalej niezbędny jest personel pomocniczy. ...

--- Koniec cytatu ---

Personel, którego tak naprawdę nie ma.
takie dyskusje miały by sens w momencie gdy np istnieje możliwość zabordażowania statku a tak to gdybanie (może cpu w jaju pozwala na analizę i modyfikowanie parametrów statku na bieżąco, bez różnicy czy to cep czy bs a tym bardziej matka czy tytek).

ps. Jak myślicie czy kiedyś w EVE będzie istniała możliwość abordażu statków (np tytana czy matki) bo po co to rozwalać lepier po obijać a później przejąć tak jak stacje choćby?

Ellaine:
Nie ma mechaniki załogi bo pomysły graczy związane z załogą mówiły głównie o zdobywaniu przez nią doświadczenia a to byłoby niedobre dla Eve - ludzie po pierwsze bardziej baliby się latać na pvp bo traci się wyszkoloną załogę, a po drugie każdy gracz by był praktycznie zmuszony do wyszkolenia załogi na max na każdym statku zanim w ogóle zacznie latać - inaczej nie będzie konkurencyjny (to tak jakby teraz latać bez rigów albo z pustymi modułkami). A to oznacza grind i time sink w stylu klasycznym MMO (dla expa nie dla kasy) - czego CCP unika. Więc zamiast załogi (w czasach kiedy załogi były dyskutowane) dali rigi które robią to samo (tzn - dają jakieś tam bonusy) bez grinda i time sinka.

Załogi są i będą tylko w backgroundzie.

[VIDE] Herezja:
Zawsze także można było by handlować załogantami (kolejna forma dochodu). Inna sprawa, że mogli by Dust-a podłączyć do EVE i w ten sposób rozpropagować Go (jak by był niezły i na PC-ta) to mogło by to uatrakcyjnić rozgrywkę (jakieś klany w eve miały by swój odpowiednik w Duście).

SokoleOko:

--- Cytat: Ranshe w Grudzień 09, 2010, 19:53:31 ---Stateczek fajnie wygląda, szkoda trochę, że tak jak Primae będzie mało albo wcale używany. Jedyna nadzieja w tym, że CCP postąpi jak z Primae -> Noctis i zrobią z niego science frigate jakąś, bonusy do skanowania, trochę więcej slotów i nawet użyteczne coś by mogło z tego wyjść. Może drone bay jakiś niewielki też.

--- Koniec cytatu ---

Ponoć ma mieć aż jeden medslot i ten będzie zajęty przez specjalny codebreaker. Biorąc pod uwagę, że grzebanie w puszkach powoduje czasem spawn ratów, to całkowicie przekreśla sensowność takiego statku. Jedyna nadzieja w tym, co Ranshe powyżej napisał.

Z ciekawości patrzyłem na ceny poprzednich wynalazków (skupowałem to kiedyś za grosze, już jestem do przodu, liczę że ceny kiedyś jeszcze wzrosną) - Zefirki chodzą po 10+ mil na kontraktach, Primae po 5+, przy czym wydawałoby się, że Primae się do czegoś nadaje (jakoś można fitować i jest obejściem ograniczenia z indykami dla triali). Ogólnie, strata czasu i jak "scena" słusznie zauważyła, więcej radości byłoby z przemodelowania efektu cyno-jumpu na stary styl czy przywrócenia "engine trails".

VonBeerpuszken:

--- Cytat: Rabbitofdoom w Grudzień 09, 2010, 21:25:40 ---Ehh dali by raz cos do pew pew.

--- Koniec cytatu ---

Nom...bo oprócz kruzów , battlecruiserów , battleshipów , lotnisk, superlotnisk, tytanów, HACy, reconów, logistów, kruzów t3, commandów, fregat, assault shipów, interceptorów (być może coś pominąłem) dla superdupertruepurepropvperów nie ma w grze nic  :(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej