Eve Online > Dyskusje ogólne
Jak nie fitować faction shipów (było: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy)
sc0rp:
--- Cytat: SokoleOko w Listopad 30, 2010, 23:54:16 ---Odruchowo myślałem, że chodzi o PvP.
Przydzielanie fighterów do shipow misyjnych wielkiej filozofii w fitowaniu nie wymaga, prawda?
--- Koniec cytatu ---
ano nie wymaga, ale wiesz nie daj boze wybumpuja mnie z posa albo zlapia na eskalacji roznie to moze byc stad moje pytanie i nadal nie uzyskalem na nie odpowiedzi
[VIDE] Herezja:
Nie sądziłem, że mój post może aż tak zaognić towarzystwo i nakłonić do tak zażartej polemiki ];) ale popieram bo być może jak to Doom ujął ktoś z narybku w Unseen Akademii czytając nasze wypociny coś konstruktywnego wywnioskuje i przełoży się to na jego dalszą grę.
Pozdrawiam i życzę dalszej równie ciekawej dyskusji.
Doom:
--- Cytat: Dark Flonoe w Listopad 30, 2010, 23:58:11 ---ano nie wymaga, ale wiesz nie daj boze wybumpuja mnie z posa albo zlapia na eskalacji roznie to moze byc stad moje pytanie i nadal nie uzyskalem na nie odpowiedzi
--- Koniec cytatu ---
Jakiś czas temu założyłem topic w którym poprosiłem o przedstawienie skili jakie powinnien mieć poważny pilot cariera, poszukaj :P
SokoleOko:
--- Cytat: Dark Flonoe w Listopad 30, 2010, 23:58:11 ---ano nie wymaga, ale wiesz nie daj boze wybumpuja mnie z posa albo zlapia na eskalacji roznie to moze byc stad moje pytanie i nadal nie uzyskalem na nie odpowiedzi
--- Koniec cytatu ---
Nie latałem jeszcze carrierem (alt wsiada na dniach), ale z doświadczenia "łapacza" -> jeśli jesteś w alignie na posa i patrzysz na local, to po prostu nie masz szansy dać się złapać. Carrier porusza się na tyle wolno, że trzymanie 3/4 prędkości w konkretnym kierunku w niczym nie przeszkadza. Jak tylko widzisz neuta na localu - warp out.
Dobry scout w interceptorze może wylądować na Sanctumie w ciągu mniej więcej 30-45 sekund od pojawienia się na localu. Jump in, d-scan, decloak, proby out, scan, ocena sytuacji (porównanie obu skanów), warp na wybraną anomalkę, "punkt na Thanatosie, jump and warp na mnie!".
Uwaga na logoff-trapy - nie wystarczy, że gang zniknął z localu, zobacz czy widać ich gdzieś indziej na intelu.
EDIT:
Co do skilli. Robią alta carrierowego (w perspektywie supercarrierowego) przyjąłem następującą kolejność:
Support skille na IV, potem BS na V i
1) Jump Drive (JDC IV)
2) Carrier na III
3) Tank
4) Drony
5) Fightery
6) JDC V
W założeniu - najpierw ma mieć możliwość przewożenia stuffu (nie będzie aggrował, wiec liczy się wyłącznie tank i zasięg skoku), potem ma móc robić niektóre misje jako tank, potem móc walczyć, a potem ciągniemy skille pod SC.
I jeszcze jedno - triage może uratować dupsko jeśli masz do czynienia z niewielkim gangiem, który Cię złapie.
sc0rp:
czyli co bez triage nie wsiadac? ;)
i czy triage znajduje sie w pkt.3 tank czy nie ujoles go na liscie?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej