Eve Online > Patche i dodatki
DevBlog: learning skills are going away
NeX:
Nie chodzi o matematyczną stratę, bo akurat ja stracę jakieś ułamki na percepcji, ale niby co mi zostało do skilowania na trzech charach po cirka 4 - 5 lat. Jak rozdzielę te 5mil na to co olewałem, to na tytexa będę kilka godzin dłużej czekał. Chrzanić to.
Cełe RP w EVE nie ma jakiegokolwiek znaczenia. Nieważne jaka masz rasę, profesję. Wybierasz raptem avatar, ale to już niedługo bo mordy 3D będą na podstawie tego co widziałem niemal identyczne i utracą swój charakterystyczny ryt chamowatych Khanidów czy Matarskich brudasów. Teraz słuszne będą tylko pedały w lakierowanych kurteczkach i podkoszulkach przyciętych nad pępkiem. Tfu!
Jak tak dalej pójdzie to będą tylko jedne słuszne statki o takich samych parametrach dla wszystkich.
CCP spłaszczając po raz drugi wybór ras nie dało nic w zamian tak samo jak poprzednio. Nie narzekam bo coś straciłem, bo w sumie nic. Nawet Achury nie miałem. Po prostu nie podoba mi się brak jakiegokolwiek wykorzystania ras i różnicowania graczy.
kamel:
--- Cytat: Anna Nietrzeba w Listopad 25, 2010, 17:57:19 ---Ale ja latam jako tako stilleto, bardzo go lubię i ciągle się uczę z tym, że latam na postaci z 70mil sp. A tak będę miał wyspecjalizowana postać bez implantow tylko i wyłącznie do tego cepa ( o ile tych sp starczy na to).
Może standardów hardcorowych Pink Bunnies nie spełniam ale mam to gdzieś, chodzi o fun ;D
--- Koniec cytatu ---
Nie o to dokładnie mi chodziło ale cóż ... :)
Tloluvin:
--- Cytat: NeX w Listopad 25, 2010, 18:06:52 ---Jak tak dalej pójdzie to będą tylko jedne słuszne statki o takich samych parametrach dla wszystkich.
--- Koniec cytatu ---
za to statki beda pieknie roznic sie wygladem i nie bedzie problemu ze cos trzeba znerfic czy dopakowac ;)
Ranshe:
E tam spłycanie, nie mówcie że te skile który robił KAŻDY bo MUSIAŁ (chyba że ktoś planował alta poniżej 1.6m sp na jakieś cyno czy suicide, a i tak się wtedy opłacało, sam przez to w tym tygodniu przeszedłem), dodawały do gry cokolwiek głębokiego.
F-YU:
szkoda że dopiero teraz...
prędkość skilowania powinna od początku zależeć - nie od jakiejś bzdurnej cierpliwości gracza - zwłaszcza młodego -
tylko od tego czy masz iski i jaja latać w implantach czy też nie i jak często je zdejmujesz zmieniając klona.
a brakujący punkt - wystarczy że wprowadzą implanty +6 a może nawet +7
risk vs reward.
kolejna modyfikacja powinna polegać na pompowaniu spkami statków(t1,t2,t3 bez capsów i super capsów) aby zyskiwały nowe ciekawe bonusy wraz ze wzrostem skili.
W wypadku zniszczenia takiego statku takie spki powinny przepadać. Niech to będą skile rank x0.5, x0.3 czy nawet x0.15 w zależności do klasy shipa ale niech ich będzie ze 40... i niech dają jakieś ciekawe bonusy
(np. tylko przy starciach pvp tak aby ktoś mógł być naprawdę mocny a nie jak teraz - wszystko się topi i rozpada w sekunde).
ps. pompowanie shipa. np. wchodzisz w harbringera A i wyświetla się lista skili ( i masz tam 1300sp) - wchodzisz w harbiego B - i tu masz 138k sp :).
a nie tak że jest to na sztywno ustalone dla każdego statku i cokolwiek stracisz to ci się resetuje.
można to by nazwać stopniem cybernetycznej synhronizacji ze statkiem i dorobić jakąś historyjkę...
i wtedy ta gra i pvp - nabrało by trochę nowego blasku - teraz jest nudno :-[
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej