Eve Online > Patche i dodatki

DevBlog: learning skills are going away

<< < (45/50) > >>

Ganiles:

--- Cytat: Mesaj w Grudzień 02, 2010, 11:28:39 ---Strata okretu generuje strate iskow - za jakas pule iskow/minsow ten okret musial byc zakupiony.

--- Koniec cytatu ---

Nie, strata okretu powoduje zmniejszenie ilosci zasobow w grze - ilosc ISK w systemie jest dodatkowo zwiekszona (naplyw isk z ubezpieczenia do systemu)

p.s. zmniejszenie ISK z ubezpieczenia bylo wedlug mnie proba powstrzymania inflacji ISK. Wprowadzenie buy orderow npc na loot sleepersowy czyms zupelnie odwrotnym, ale chyba nie przypuszczali ze az tak to sie rozwinie.

SokoleOko:

--- Cytat: Ganiles w Grudzień 02, 2010, 11:39:24 --- zmniejszenie ISK z ubezpieczenia bylo wedlug mnie proba powstrzymania inflacji ISK.

--- Koniec cytatu ---

Nie, kompletnie nie - chodziło o to, żeby nie opłacało się robić wałów typu budujesz ship i robisz self-destruct dla ubezpieczenia. To z kolei było konsekwencją faktu, że kalkulacje wypłat ubezpieczenia opierały się na cenach minerałów nie aktualizowanych od lat.

Znacznie więcej ISK "produkuje" bounty, ubezpieczenie ma marginalne znacznie.

Dodatkowo, w do Eve nie można wprost przenosić mechanizmów inflacyjnych realnej gospodarki, bo inaczej wygląda obieg pieniądza. W skrócie - w Eve duża część kasy "leży w skarpecie", a część z tego jest uziemiona na nieaktywnych kontach.

Gdyby Eve działała jak real life, to mielibyśmy tu Zimbabwe - popatrz ile bounty wypłacane jest każdego dnia.

Dormio:

--- Cytat: Ganiles w Grudzień 02, 2010, 11:39:24 ---Nie, strata okretu powoduje zmniejszenie ilosci zasobow w grze - ilosc ISK w systemie jest dodatkowo zwiekszona (naplyw isk z ubezpieczenia do systemu)

--- Koniec cytatu ---
Sugerujesz, że zasoby nie mają wartości którą dałoby się określić w ISK ?

SokoleOko:
Strata czegokolwiek w grze nie zmniejsza ilości ISK w systemie.

Dwa podstawowe pojęcia - "ISK faucet" (źródło NOWYCH ISK) i "ISK sink" (miejsce, gdzie ISK znikają). Mówimy o przybywaniu/ubywaniu ISK w systemie jako całości.

Pierwsze zostały omówione. ISK sinki to:

- LP store
- opłaty za sov
- wszystkie sell ordery NPC

Pewnie coś jeszcze, ale to tak na szybko.

sc0rp:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 02, 2010, 11:58:32 ---ISK sinki to:

- LP store
- opłaty za sov
- wszystkie sell ordery NPC

--- Koniec cytatu ---

koszty ubezpieczenia, wiem ze zawieraja sie w sell orderach npc ale mysle ze warto je wyszczegolnic skillbooki. no i sa jeszcze posrednie sinki:
- ammo
- paliwo do posa/capsli
- wszelkie akcje pvp

ktore nie wplywaja na globalna ilosc iskow, ale wplywaja na ekonomie zakladajac ze np. ammo by sie nie zuzywalo to nastepowala by dla odmiany deflacja iska a tak: gracz A wykopie minsy/moony, gracz b wyprodukuje rakiety, gracz C kupi te rakiety za iski ktore dostal np. z bounty i pozniej je wystrzela :) final: gracz a i b sie wzbogaci, gracz c zbiednieje bilans: wychodzi more or less znow na zero [oczywscie jesli gracz c wystrzela ammo na raty to tez sie wzbogaci i robi sie takie zamkniete kolo] :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej