Eve Online > Patche i dodatki

DevBlog: learning skills are going away

<< < (38/50) > >>

sc0rp:

--- Cytat: MGGG w Grudzień 01, 2010, 01:03:56 ---wszystko jest kwestia nagrody  :P

--- Koniec cytatu ---

not really, bo tak jak w wow masz item level ktory co instancje dropuje lepszy ale i co instancje bossy mocniej bija tak w eve tego nie ma i jak raz wyczaisz jak zrobic dany plex to pozniej go bedziesz juz farmil tak jak w wow :> "nadmiarowy" loot w wow jest utylizowany przez funkcjonalnosc "binds on pickup" a w eve przez pvp.


--- Cytat: HammerSnake w Grudzień 01, 2010, 04:04:12 ---Spójrzcie na to z innej strony.
Jakby pve nie było nudne to by zachodni gracze je uprawiali . Wówczas znikają tysiące plexów na markecie. Ile ich schodzi miesięcznie  ? 50 tys ?
50 tysięcy kont jedzie na plexach , czyli na wyfarmionej kasie. Załóżmy ,że połowa zachodniego community zacznie się bawić w pve... ?
Już widzę ten płacz na forum "plex po 2 b! Nie da się grać "  "zniszczyli gre !"   :P...

--- Koniec cytatu ---

bardzo sluszna uwaga wystarczy spojdzec co zrobila z cenami plexow plotka o remapie za plexa wczesniej bywaly okresy ze plexy spadaly do 250kk a teraz 380kk.

F-YU:

--- Cytuj ---już sobie wyobrażam tę całą dzieciarnię z Silkroada, WoW-a i tym podobnych grinderów odstawiającą zbiorowy taniec w rytm przebojów Justina Biebera w Jita 4-4
--- Koniec cytatu ---

i sami będziemy w pewnym sensie odpowiadać za tą sytuację. / za wysyp nooba i drogie plexy /
kiedy ktoś z tu wypowiadających się zrobił jakiś suicide napad na nooba i poświęcił swój czas aby mu dokopać?

to się powinno robić raz w tygodniu przynajmniej
wtedy noob będzie kupował plexy
a ccp swoimi "rewelacjami informacyjnymi jak to będzie..." (w postaci remapu za plexe/ubranka za plexe itd) chciało/chce chyba tylko zamanipulować rynkiem. Drogie plexy, więcej nooba kupi bo się bardziej opłaca - będzie na więcej caracali ;)

MGGG:

--- Cytat: Dark Flonoe w Grudzień 01, 2010, 09:24:54 ---not really (...)

--- Koniec cytatu ---

Pisząc o nagrodzie miałem na myśli jest korelacje z poziomem trudności i poziomem ryzyka. Gdyby np. misje lv 4 trzeba było robić w grupie od np. 4 statków w górę, a ryzyko utraty statku byłoby na nich duże, to nagroda za ukończenie takiej misji musiałby być odpowiednio wyższa niż to ma miejsce obecnie.
A na poziomie konstrukcji pve w eve i innych mmo, to nie ma żadnej istotnej różnicy. W innych grach musisz mieć magiczną podpaskę i odpowiedni level farmera by wejść do konkretnego lochu. W EvE musisz mieć po prostu coraz lepszą raciarkę z coraz lepszym fitem, bo "bossy" bija coraz mocniej ;) I to i to dostajesz grindując pve.

ps. tak z ciekawości zapytam - ilu z was płaci za grę plexem, a ilu real $$$?


Starakopara:

--- Cytat: MGGG w Grudzień 01, 2010, 11:10:53 ---(...)

ps. tak z ciekawości zapytam - ilu z was płaci za grę plexem, a ilu real $$$?

--- Koniec cytatu ---

mam 3 konta, za jedno płacę real $, za dwa pozostałe plexami, na które farmię tym pierwszym ;)

sc0rp:
obecnie 3 konta i za wszystkie plexami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej