Eve Online > Patche i dodatki

DevBlog: learning skills are going away

<< < (28/50) > >>

Kareem:

--- Cytat: Mona X w Listopad 26, 2010, 16:46:23 ---Pierwszy atrybut:
5 bazy + 10 z remapa + 12 nowych + 5 z impli
Drugi:
5 bazy + 4 z remapa + 12 nowych + 5 z impli

--- Koniec cytatu ---

Z drugiej strony mogliby jakoś zresetować te atrybuty i zmienić wzór na szybkość skillowania, bo jak widać żaden atrybut nie będzie mógł spaść poniżej 17, więc możnaby przyjąć, że 17=0. Taka kosmetyka mała.

Ranshe:
@Dormio

Ciekawa taktyka - jak się nie ma argumentów i odpowiedzi na zadawane pytania, to się powtarza w kółko to samo, a nuż dyskutant się znudzi i sobie pójdzie.

I znowu się zaczyna - "zaraz się zacznie narzekanie na remapy", "a po co w ogóle atrybuty"... Póki co to tylko ty tutaj narzekasz, że ci grę ogłupiają i wymyślasz jakieś niestworzone historie, na które trudno nawet na poważnie odpowiedzieć, bo się człowiek zastanawia czy ma się śmiać, czy płakać.

Jak ci odpowiem, że miejsce na atrybuty jest, bo skille się różnią atrybutami, to pewnie byś odpowiedział, że to w takim razie po co skille, też je skasujmy, będzie prościej. Ot, bzdurna pesymistyczna gadka o precedensach i upraszczaniu - bez żadnych podstaw ani logiki.


@Herezja

Według mnie to bardziej zmiany na nową grę, nie na Eve. Zbyt dużo problemów z aktualnymi postaciami, żeby się opłacało takie cuda wprowadzać po paru latach życia gry.

Co byś na przykład zrobił z faktem, że ludzie mają już wyskillowane amarrskie fregaty jako matarzy? Olał i tylko tym, którzy jeszcze tego nie mają utrudnił życie, żeby tak szybko nie wyskillowali, jak chcieli mieć łatwiej, to mogli wyskillować rok temu, loserzy? Trochę chyba jednak bez sensu.

Ad 4. Ta profesja powiązana ściśle z remapem? Czyli jako że latam na pvp, to musiałbym już na zawsze zostać na perc/will, żeby mieć bonusa x% do damage? To nie.

Jeśli osobno, to jeszcze by można, ale powinno być tego sporo do wyboru, i to też powinny mieć też wady jakieś, nie same bonusy. Edit: a czym by to się wtedy różniło od implantów? ;)


--- Cytat: Kareem w Listopad 26, 2010, 17:34:14 ---Z drugiej strony mogliby jakoś zresetować te atrybuty i zmienić wzór na szybkość skillowania, bo jak widać żaden atrybut nie będzie mógł spaść poniżej 17, więc możnaby przyjąć, że 17=0. Taka kosmetyka mała.

--- Koniec cytatu ---

"Omujborze nie dość, że wywalają learningi, to jeszcze wszyscy będziemy mieli mniej atrybutów!!!11"

Więc raczej by nie mogli. ;)

Szakal:
A ja chce zeby rakiety znow byly imba  8) ab mwd i 4 siege na frytce i bedzie zajebiscie  :D

[VIDE] Herezja:
Co do wzmianki o remapie to ... miałbyś do wyboru nie tylko zmianę współczynników ale i profesji na dany rok (powiązane ze sobą jak by nie było są te aspekty).
A co do zmian. Ranshe ... linie krwi już istniały czyli takie ala profesje więc czemu nie można było by do nich wrócić przy małych modyfikacjach? Mogli je skasować i czas pokazał, że to spłaszczyło grę więc skoro kod w grze jest przewidujący takie a nie inne rozwiązania nic chyba nie stoi na przeszkodzie aby wróciły do gry.
Mylę się?

Tloluvin:

--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 16:32:18 ---Ja gdybam że eveboard jest do celów dyskusji wystarczającym źródłem. I pokazuje, że przeważająca większość kont tam wbitych (razem coś 51 tys, niezła próbka akurat) jednak te learningi ma. Ale przecież to miał być wybór! I dziwnym trafem 90% wybrało to samo?

--- Koniec cytatu ---
Wybacz ale to, ze ilestam osob cos wybralo to w kontekscie learningow argument bez znaczenia. Bo skoro learningi mozna usunac bo wybralo to 90% ludzi to tak samo mozna usunac electronics czy engineering ktore wybralo jeszcze wiecej ludzi. No bo przeciez tak jak learningi te skille przeciez nic nie daja.
Zwolnia sie SP i ludzie zamiast tych skilli wezma cos innego i w ten sposob dojdziemy do sytuacji, ze powinno usunac sie wszystkie skille, bo je wszyscy maja.
A jak juz znikna wszystkie skille to zrobic jak na SISI, ze na kazdej stacji wszystko mozna kupic za pare isk. Do tego dodac, ze iski zarabia sie za zestrzelnia gracza.
No i mamy gre gdzie kazdy moze latac wszystkim i od razu i strzelac wszedzie do kazdego  ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej