Eve Online > Dyskusje ogólne

Boty

<< < (12/28) > >>

SokoleOko:
Dark, czy Ty kiedyś dowodziłeś choć kilkuosobowym gangiem?

sc0rp:

--- Cytat: ltrook w Październik 13, 2010, 15:05:42 ---Problem polega na tym że taki uber-bot do uber-flot, musiał by umieć opanować cały grid, alby przynajmniej jego część, prędkości, transwersale, kierunek manewrów: wroga i własnych.
Jest ogromna ilość rzeczy które my, ludzie, robimy intuicyjnie, i bardzo ciężko będzie zaimplementować taką logikę w dynamicznych bitwach, gdzie trzeba, trzymać odległość, kierunek, pilnować innych rzeczy.
Co innego gdyby taka flota kontrolowana przez bota miała by strzelać do celów jak do kaczek...

--- Koniec cytatu ---

Te rzeczy czesciowo mozesz zniwelowac przez stosowanie okreslonych shipow np. drejki maja w nosie transwersale ;)



--- Cytat: SokoleOko w Październik 13, 2010, 15:08:47 ---Dark, czy Ty kiedyś dowodziłeś choć kilkuosobowym gangiem?

--- Koniec cytatu ---

Jasne. Dokładnie raz, ale za to z sukcesem http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=5988729 ;)
Za to uczestniczylem wielokrotnie szczegolnie w blobach i wiem jakie padaja "rozkazy" w zwiazu z tym probuje sobie wyobrazic jakie rozkazy powinien wydawac bot innym botom :) Proces decyzyjny wynikajacy z doswiadczenia FC pewnie jest do odtworzenia, ale z pewnoscia nie jest to proste ani latwe. SokoleOko tak sobie tylko teoretyzujemy, czy cos da sie zapisac w kodzie czy nie :)

Lt Rook:
 :o SokoleOko zapewne miał na myśli regularną bitkę a nie dorwanie raciarza na pasku/anomalii.

NINJA EDIT:
Wracając do tematu,
imho na chwile obecną i stan mojej wiedzy:
- flota kontrolowana przez bota vs inny gang nierealne,
- flota kontrolowana przez bota vs samotny ship na bramie, pasku/anomalii, poniekąd realne,

EDIT2:
Ja bym się skłaniał w stronę, CZŁOWIEK jako dowodzący flotą a reszta to boty, zgodnie z zamysłem w moim małym projekcie.

Ellaine:

--- Cytat: Okropniak w Październik 13, 2010, 12:51:28 ---Dodam ze kompy teraz, przy ich wielowątkowości i mocy każdego core są wydajne wystarczająco by implementować też proste sieci neuronowe działające w real-time - nawet proste zmiany interfejsu w grze nie "ruszą" takich botów to same się dostosują w trackie.
--- Koniec cytatu ---
Zasadniczo Atari XT też :)



Współczesne komputery są tak mocne, że mogą zrobić to co ośmiobitowiec z lat 80-tych i dodatkowo zmarnować 99.999% mocy na idiotyczne pierdoły :)

...

Co do botów pvp - w pełni wystarczyłby taki, który siedzi w cloaku, skanuje za anomalkami i jak znajdzie rattera na sanctumie / heavenie to wysyła SMSa. W pełni realne.

sc0rp:

--- Cytat: ltrook w Październik 13, 2010, 15:41:09 --- :o SokoleOko zapewne miał na myśli regularną bitkę a nie dorwanie raciarza na pasku/anomalii.

--- Koniec cytatu ---
Ja wogole nie rozwazam procesu decyzyjnego zrzucam to na algorytmy AI zasilone wiedza doswiadczonych FC. Taka siec neuronowa jak zostanie zasilona przez kilka tysiecy przypadkow sadze, ze juz by umiala podjac decyzje "pseudo" rozsadne ktore nie do konca byly by tragiczne ;)


--- Cytuj ---NINJA EDIT:
Wracając do tematu,
imho na chwile obecną i stan mojej wiedzy:
- flota kontrolowana przez bota vs inny gang nierealne,
- flota kontrolowana przez bota vs samotny ship na bramie, pasku/anomalii, poniekąd realne,

--- Koniec cytatu ---

calkowicie sie zgadzam - teoretycznie mozliwe, praktycznie nierealne

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej