Eve Online > Wsparcie techniczne
podanie do CCP
Starakopara:
--- Cytat: Doom w Październik 13, 2010, 15:19:07 ---No to masz argument w łapce. W tym momencie poza logiem z konta z którym masz problem musiałoby wciąc jeszcze log z konta na którym wystawiłeś kontrakt
--- Koniec cytatu ---
konto z którego wystawiłem kontrakt jest aktywne, jak wydostać tego loga? coby dorzucić go do petycji?
Doom:
Historia kontraktów? Sprawdz czy tamten kontrakt wciąz tam jest. Jak dasz im namiary sami powinni znaleźć co trzeba
Starakopara:
Dzieki Doom :)
Starakopara:
CCP zadziwiło mnie po raz kolejny ( i pewnie nie ostatni )
przeprosili za pomyłkę ( błąd w bazie danych ), konto już działa z uwzględnieniem PLEX-a aktywowanego ( teraz juz ) 3 dni temu, nie musiałem wyciągać logów z konta kontraktującego owego nieszczęsnego PLEX-a :)
PS
przepraszał sam Senior GM Nythanos ( o kurcze ale mnie zaszczyt kopnął ;D )
Colonel:
pisze podania od soboty, codziennie jedno [chcialem alta aktywowac]
i nic...
dostalem nawet maila wczoraj ze dyskusja bedzie pod linkiem: xxxxxxxxxxxxxx
jednak jak wiadomo jesli konto nie aktywne to linka nie da sie odpalic...
wiec chyba az tak sprawnie to nie przebiega...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej