Eve Online > Wsparcie techniczne

podanie do CCP

<< < (5/8) > >>

Starakopara:

--- Cytat: Doom w Październik 13, 2010, 15:19:07 ---No to masz argument w łapce. W tym momencie poza logiem z konta z którym masz problem musiałoby wciąc jeszcze log z konta na którym wystawiłeś kontrakt

--- Koniec cytatu ---

konto z którego wystawiłem kontrakt jest aktywne, jak wydostać tego loga? coby dorzucić go do petycji?

Doom:
Historia kontraktów? Sprawdz czy tamten kontrakt wciąz tam jest. Jak dasz im namiary sami powinni znaleźć co trzeba

Starakopara:
Dzieki Doom   :)

Starakopara:
CCP zadziwiło mnie po raz kolejny ( i pewnie nie ostatni )

przeprosili za pomyłkę ( błąd w bazie danych ), konto już działa z uwzględnieniem PLEX-a aktywowanego ( teraz juz ) 3 dni temu, nie musiałem wyciągać logów z konta kontraktującego owego nieszczęsnego PLEX-a  :)

PS
przepraszał sam Senior GM Nythanos  ( o kurcze ale mnie zaszczyt kopnął   ;D )

Colonel:
pisze podania od soboty, codziennie jedno [chcialem alta aktywowac]
i nic...
dostalem nawet maila wczoraj ze dyskusja bedzie pod linkiem: xxxxxxxxxxxxxx
jednak jak wiadomo jesli konto nie aktywne to linka nie da sie odpalic...

wiec chyba az tak sprawnie to nie przebiega...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej