Eve Online > Wsparcie techniczne

podanie do CCP

<< < (3/8) > >>

KilerZorg:
Petycja poszła mam nr podania i moge ją nadzorować tylko gdzie?

yaakuza:
Obserwuj maila, ktorego podales do kontaktu :) Ja czekalem niecale dwa dni na odpowiedz :)

KilerZorg:
Podjołem już pruby aktywowania konta, poszło całkiem sprawnie odezwali się po 3h. Ale mam jeszcze jedno pytani czy ta aktywacja jest automatyczna czyli, czy jak dostane wiadomość to konto mi odblakują czy może aktywuje to sam.

Kara Mon:
jesli ci odpowiedzialz e aktywowal toa ktywowal a ty masz sie lognac i uzyc plexa .

Starakopara:
dziś rano przed pójściem do pracy próbowałem się zalogować na jedno z moich kont, ku mojemu zdziwieniu otrzymałem komunikat że konto jest zawieszone ( ostatni login wg. info z okienka miał miejsce 10 lipca br.), co jest totalną bzdurą bo logowałem się 2 dni temu dodając skilla, a najlepsze jest to , że miałem zakontraktowanego plexa z innego konta , którego to plexa użyłem właśnie te 2 dni temu, a tu ZONK, że konto nie ma przedłużonej subskrypcji...

Czy ktoś z Was miał podobne przejścia z CCP??
napisałem petycję używająć strony web Evki, czekam na odpowiedź, i coś czuję, że ten plex poszedł w pi....łkę pograć  >:(
może to jakiś babol związany z patchem do patcha do patcha??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej