Eve Online > Dyskusje ogólne
Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
Colonel:
czy opisalem te wizje z zatykaniem kazdej dziury?
no raczej nie, bo to zlozone...
trzeba zaprogramowac okreslone warunki, ktore musza byc spelnione do nabicia punktow
tak jak masz robota indexujacego przegladarki, tak moglby istniec algorytm czytajacy logi statku (musieliby dac je zapisywac w data szicie jakims w kargo)
i wykrywajacy takie przekombinowania...
dzieki temu mozna by utrudnic majstrowanie..
nie sadze zeby komus chcialo sie zakladac nowe konta i skilowac na nich minimum kruza zeby zlapac maly punkcik na drodze do reserczu
te same osoby wkolko tez moglyby byc wykluczane...
jednak z drugiej strony co by mi przeszkadzalo jesli ktos by kombinowal i wytwarzal takie modulki...
ich ceny bylyby zbyt wysokie, to pewne...
i takim tworcom szybko znudzic by sie moglo kombinowanie z zabezpieczeniami...
jednak jesli ktos sam sobie by wychodowal taki modulek w pocie czola, modulek ktory ociekalby krwia przeciwnikow
bylby pewnie szczesliwym posiadaczem wychodowanego przez siebie modulku ociekajacego krwia przeciwnikow...
i jego trudy uwienczylby wzrost optimala takiego disraptora o 1km czy spadek zurzycia energii zwiekszajacy zywotnosc capa
ja tam chcialbym miec mozliwosc zabrania moich zurzytych w walce modulow czy statku i poddania ich reserczowi czy moze nie da sie czegos podkrecic :)
Pol Kent:
--- Cytat: Colonel w Październik 02, 2010, 21:39:21 ---jednak jesli ktos sam sobie by wychodowal taki modulek w pocie czola, modulek ktory ociekalby krwia przeciwnikow
bylby pewnie szczesliwym posiadaczem wychodowanego przez siebie modulku ociekajacego krwia przeciwnikow...
--- Koniec cytatu ---
Fajna byłaby "historia modułku" pozwalająca poczytać np. kiedy i co ten modułem robił, w sensie np. działko liczba i daty shipów do których to działko strzelało, Scramble - shipy które scramblował, itd. Oczywiście tylko shipy żywych przeciwników nie NPC :D Ciekawe ile byłoby historii jak to jeden moduł zmieniając właścicieli działał by po jednej a potem po drugiej stronie barykady :D
sc0rp:
tia, jakbysmy nie mieli odsc problemow z lagiem to co sie dzieje po 1.1 to totalna porazka, a wy jeszcze chcecie zapisywac do bazy kolejne rzeczy/ pomysl ciekawy ale nie sadze aby kiedykolwiek wprowadzili log shipu/modulu powod podany powyzej.
wodzmuerte:
ano panowie PvP-rowcy, wezcie pod uwage jedna rzecz. Nikt nie lubi w grze, za ktora w koncu placi po to, zeby mu dawala przyjemnosc, ciagle dostawac w dupe.
W Eve graja rozne rodzaje ludzi. Jedni chca strzelac do innych, inni wola sobie cos produkowac, jeszcze inni lubia robic misje, zeby na tych misjach zbierac na lepsze statki... misyjne. Nie mozna zmuszac kogos, kto gra dlatego, ze MOZE w tej grze zajac sie produkcja do tego, zeby stal sie celem dla graczy, ktorzy chca sobie postrzelac. Bo taki czlowiek po prostu przestanie grac. Nie zrobicie z Kerbira PvP-rowca na sile.
zaznaczam tutaj od razu, ze ja sam zamierzam w Eve byc glownie PvP-rowcem i problem z PvP bardzo mnie interesuje.
Zamiast sciagac do 0.0 biednych Kerbirow, zeby ich mozna ku chwale mordowac, nalezaloby raczej zmusic PvP-rowcow do tego, zeby chcieli ze soba walczyc. Bo oni [my..] to lubia. i to jest dla nich sens gry.
A tak po prawdzie, to kazdy z PvP-rowcow codziennie, przez jakas polowe czasu gry jest wlasnie Kerbirem! Tyle ze jego kerbirowanie polega na strzelaniu codziennie do krzyzykow na anomalkach po to, zeby miec kase na statki. Kazda strata statku zmusza czlowieka do dluzszego robienia tego, czego nie lubi, czyli do wlasnie kerbirzenia anomalek i strzelania bezmyslnego do krzyzykow.
czyli wlasciwie macie u siebie w 0.0 wystarczajaca ilosc Kerbirow do ubijania... WAS samych :)
Paradoksalnie najwiekszym wrogiem PvP jest to, co sprawia, ze Eve jest unikalna.... KASA. Koszty statkow sa tak wysokie, ze zniechecaja do luznej, swobodnej walki dla samej walki. Dlaczego? Bo trzeba wlasnie na kazdy statek zarabiac robiac to, czego sie nie lubi. Jakby statki PvP byly tanie, to ludzie chetniej by latali i walczyli nie tylko w bandach po 25 napadajacych na 5, dla bezpieczenstwa. A i to z obawa, czy gdzies zza winkla nie wyskoczy zaraz 10 capitali.
Inna rzecz, ktora rowniez zabija swobodne PvP w 0.0 i wywoluje chec sciagniecia tam biednych Kerbirow do mordowania jest... sov terytorialny. Ktos wczesniej pisal, jakie to niebezpieczenstwa czyhaja na trzepiacego krzyzyki PvP-ra w systemie 15 skokow od granicy aliansu? zadne. nikt nie przyleci mu oklepac miski. I w zwiazku z tym nie ma kogo bic. Zniesc sov-a! wtedy 0.0 bedzie wygladalo tak, jak powinno wygladac. I bedzie masa Karbirow w postaci robiacych anomalki PvP-row do napadania.
I trzecia rzecz.. beznadziejnosc walczacych flot. czy ktos w ogole lata frytkami do walki, poza scoutami i interceptorami? Jakby tak wprowadzic ograniczenia we flotach, zeby te floty wygladaly tak, jak powinny wygladac. Np. na 5 frytek 1 cruiser, na 5 cruiserow 1 BS we flocie. Wtedy bitwy bylyby bardziej podobne do bitew znanych nam z filmow s-f, a nie spotkanie typu 70 BSow przeciwko 120 BC.
to wszystko sa moje prywatne przemyslenia z punktu widzenia GRACZA, nie zadnego pro fightera. Gracza, ktory zaczal grac w Eve w nadziei, ze bedzie mogl w tej jedynej w swoim rodzaju grze porobic wiele ciekawych rzeczy. Przede wszystkim powalczyc przeciwko ludziom i z innymi ludzmi, ale tez czasem cos wyprodukowac, czasem cos przemycic. Ale najchetniej powalczyc, a juz idealem bylaby mozliwosc walki w malych grupach porownywalnych pod wzgledem sily. Taka walka, nawet przegrana, przynosi mi najwiecej zadowolenia. Zaklepanie w 15 misyjnego BSa na anomalce - nie, bycie samotnie zaklepanym przez 15-osobowa kampe na bramie - rowniez nie.
pozdrowienia dla wszystkich
Vaderhammer
sc0rp:
--- Cytat: wodzmuerte w Październik 08, 2010, 14:17:29 ---Zamiast sciagac do 0.0 biednych Kerbirow, zeby ich mozna ku chwale mordowac, nalezaloby raczej zmusic PvP-rowcow do tego, zeby chcieli ze soba walczyc. Bo oni [my..] to lubia. i to jest dla nich sens gry.
--- Koniec cytatu ---
Ale wtedy korporacje "pvp" nie beda mialy tak ladnych killboardow - a chodzi wlasnie oto aby w 10 zestrzelic 1 - najlepiej na frakcyjnym/ded ficie i mowic jaki to maja piekny isk eff. A juz jak sie niektore korpy chwala ze ubili kerbira w fail ficie to mi sie smiac chce bo bezwzgledu na to jaki mialby fit nawet oficerski to 1 ship nie ma szans z 10cioma.
--- Cytuj ---Ktos wczesniej pisal, jakie to niebezpieczenstwa czyhaja na trzepiacego krzyzyki PvP-ra w systemie 15 skokow od granicy aliansu? zadne. nikt nie przyleci mu oklepac miski.
--- Koniec cytatu ---
eee? ciekawie prawisz ale to jest totalnie bzdura ile to juz flot sie przewinelo przez sam srodek naplandu ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej