Eve Online > Dyskusje ogólne
Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
Xeovar:
CCP powinno przerobić staty wszystkich itemow na dynamiczne i wprowadzic research.
Przez dynamiczne staty rozumiem takie, ktore rosna wraz wydawania kasy na research, ale zachowane sa pewne poziomy - np jak ktos zresearchuje nowa wersje itemu t2, to przez jakis czas ma monopol na taka ulepszona wersje, ale potem droga innego researchu czy reverse engineeringu (jak komus taki ulepszony item dropnie) to trafia na rynek. Jak już taki modulek bedzie ogolnodostepny to automagicznie powinny byc korygowane wartosci atrybutow t1 i wszystkich meta zeby zachowac proporcje przewagi t2 nad t1 i frakcji/oficerskich nad t2.
Jeden minus jest taki, ze do tego trzeba by BAAARDZO przerobic system statow, gdyz wiele nie nadaje sie do dynamicznego systemu (wszystkie %...)
Ale taki system dawałby gigantyczny isk sink tam gdzie jest KUPA siana (najwieksze sojusze i organizacje oraz samodzielni kapitaliści), dodal dodatkowe plaszczyzny konkurencji - jak wymyslanie, budowanie i kontrolowanie dostepu do zaawansowanych modulkow, wykradanie ich, reverse engineering itp itd.
Ellaine:
Tak powinno być od początku. Teraz ciężko by to było wprowadzić.
Wada takiego rozwiązania jest taka że utrudnia handel - gdyby było 600 odmian rakiety różniących się o procencik, trzeba by było zupełnie inaczej skonstruować rynek.
Druga wada to więcej pól przegięć - developerom byłoby trudniej przewidzieć co wymyślą gracze w temacie fitów (i tak nie idzie im to za dobrze) i powstawałoby jeszcze więcej przegiętych win-win fitów które później byłyby potem nerfowane a gracze by się wkurzali.
Trzecia wada to ryzyko dojścia do optymalnych modyfikacji danego itemka czego jedynym efektem byłoby udupienie początkujących producentów. Np - jedyna słuszna wersja vagabonda to byłby vagabond z dopalonymi na maxa speedem i bonusem dla projectili. Na maksa maksa, tak że się już bardziej nie da. Ludzie opracowywali by BPO rok albo dwa a potem produkowali tylko optymalne vagabondy bo inne wersje byłyby nazywane "crap vaga" i nikt by ich nie kupował.
No i trzeba by wywalić aktualne T2 / frakcje etc i przepisać je na nowy system w którym masz item "rocket", jego wersje według graczy, według ratów, według NPCów itd. Odmiany dające różny damage, odmiany frakcyjne i T2 - to wszystko byłby jeden itemek z różnymi modami.
Zaleta jest taka że taka mechanika byłaby potencjalnie super fajna dla graczy z zacięciem przemysłowym, szczególnie gdyby była opcja wykradania i reversowania projektów.
Colonel:
odnosnie modyfikacji,
kiedys myslalem nad taka niby prosta wersja ulepszania modulkow
a wygladalo by to tak:
Col Cherryman lata sobie stateczkiem na ktorym ma disruptor ktory mozna modyfikowac ( powiedzmy od meta 5 w gore )
modyfikowac bedzie mozna od wyjsciowych wartosci w gore
zeby miec mozliwosc modyfikacji, disruptor musi zebrac odpowiednia ilosc punktow za swoje uzycie ( podobnie jak zbieranie punktow na kb )
musi byc caly czas zafitowany na tym samym statku zeby punkty nie przepadly.
Po zebraniu odpowiedniej liczby punktow rownej uzyciem disruptora przeciwko 50 statkom, mozemy sciagnac modulek i zawiesc do naukowcow.
Przeglad techniczny wykazuje mozliwosc zwiekszenia parametrow modulu, do wyboru dostajemy pare suwaczkow i podkrecamy wybrany parametr o jakis niewielki procent
modul o zmodyfikowanej wartosci mamy prawo nazwac :)
Col Cherryman's disruptor
podkrecalnosc powinna byc ograniczona...powiedzmy do 3 razy
dostep do podkrecalnosci z uzbieranych punktow, punkty moglyby leciec tylko za statki wieksze lub rowne naszemu
zeby ograniczyc kombinacje
mozliwosc poddawania reserczowi tylko modulkom sciaganym z kruzow lub wiekszych statkow
...
wiekszosc modulkow by spadala a ich punkty przepadaly razem z naszymi wtopami...
wiec pewnie nie liczni mogliby pochwalic sie fajnym modulkiem...
mozna by jeszcze dodac brak mozliwosci zbierania takich punktow w hajseku, i moze wogole uniemozliwic podkrecanie niektorych lub ze wzgledu na zbyt zmasowane uzycie naliczac wolniej punkty
przyklad - disruptor HDictora
Pol Kent:
--- Cytat: Colonel w Październik 02, 2010, 20:27:25 ---odnosnie modyfikacji,
kiedys myslalem nad taka niby prosta wersja ulepszania modulkow
a wygladalo by to tak:
Col Cherryman lata sobie stateczkiem na ktorym ma disruptor ktory mozna modyfikowac ( powiedzmy od meta 5 w gore )
modyfikowac bedzie mozna od wyjsciowych wartosci w gore
zeby miec mozliwosc modyfikacji, disruptor musi zebrac odpowiednia ilosc punktow za swoje uzycie ( podobnie jak zbieranie punktow na kb )
musi byc caly czas zafitowany na tym samym statku zeby punkty nie przepadly.
Po zebraniu odpowiedniej liczby punktow rownej uzyciem disruptora przeciwko 50 statkom, mozemy sciagnac modulek i zawiesc do naukowcow.
Przeglad techniczny wykazuje mozliwosc zwiekszenia parametrow modulu, do wyboru dostajemy pare suwaczkow i podkrecamy wybrany parametr o jakis niewielki procent
modul o zmodyfikowanej wartosci mamy prawo nazwac :)
Col Cherryman's disruptor
podkrecalnosc powinna byc ograniczona...powiedzmy do 3 razy
dostep do podkrecalnosci z uzbieranych punktow, punkty moglyby leciec tylko za statki wieksze lub rowne naszemu
zeby ograniczyc kombinacje
mozliwosc poddawania reserczowi tylko modulkom sciaganym z kruzow lub wiekszych statkow
...
wiekszosc modulkow by spadala a ich punkty przepadaly razem z naszymi wtopami...
wiec pewnie nie liczni mogliby pochwalic sie fajnym modulkiem...
mozna by jeszcze dodac brak mozliwosci zbierania takich punktow w hajseku, i moze wogole uniemozliwic podkrecanie niektorych lub ze wzgledu na zbyt zmasowane uzycie naliczac wolniej punkty
przyklad - disruptor HDictora
--- Koniec cytatu ---
Tia...już widzę te 10 czy 20 osobowe gangi z jednego corpa albomainaz altami ;D wiszące na SSie w low- czy 0.0 i strzelające do siebie z jednego działka, tudzież traktujące się WEBem/scramblem/TD/etc/etc..żeby nabić te Twoje "punkty" i researchować moduły a potem wywieść je do Jita jako v2.0 oficerskiego stuffu i opylić kerbirom ;D ;D :P :P
Invencja powinna być możliwa nie na sztywno jak jest teraz ale np. +-5% czy 10% od standardu. Zamiast harda 50% mołbyś wyinwentować mając szczęście od 45% do 55%, działko zamiast na sztywno dmg moda np. 4 od 3,4 do 4,5 itd, itd... EANMnie po 20% all ale np. 20%, 22%, 22%, 25% na rózne resy, WMD czy AB dające większy speed czy dłuższy cykl w zamian za większe zużycie capa czy większe zużycie CPU/PG itd, itd..
Straszny:
@Colonel
każda korporacja miałaby alt-korp teoretycznie neutów albo hostów do nabijania sobie wtedy punktów do modułów ;)
uzmysłowić sobie musimy olbrzymi zakres pomysłowości grindowania przez graczy ;D
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej