Autor Wątek: Nadchodzące patche  (Przeczytany 36784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 24, 2010, 13:43:43 »
Nie miałem jak dotąd podobnych problemów Doom. Natomiast pojawienie się (w końcu!) Pantery II to najlepszy prezent jaki ekipa z Wargaming mogła mi sprawić. Po dojściu do KT stwierdziłem, że nie mam zamiaru dalej grindować niemieckich czołgów ciężkich, a Panterke I od dawna mam wymaksowaną i generalnie używałem jej jako maszynkę do robienia expa dla innych czołgów.

Mam nadzieję, że nano-KT spełni moje oczekiwania, choć "na papierze" przynajmniej ten pomysł wygląda tak, jakby nie mógł się nie udać. Działo-morderca, speed T-44, z silnikiem 980 koni, przy jedynie o 2t większej masie i zawracanie w miejscu neutralizujące z gruntu stosunkowo niską prędkość obrotu wieżyczki = <3. Nareszcie mam co grindować z uśmiechem na twarzy :D.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 24, 2010, 14:19:01 »
PII już jest zdeklasowny przez t54 - wrazenia po walkach z nim: sukinkot nie do ubicia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 24, 2010, 15:02:19 »
I tak nowy narrator dla polskiej wersji wymiata. Mówi tak energicznie jakby go do tego gadania wyciągnięto wprost z radzieckiego gułagu i karmiono miską kaszy na dzień :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2010, 17:56:31 wysłana przez Dux »
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 24, 2010, 15:14:59 »
małą miską kaszy. ma ktos patent na przywrocenie starego lektora"?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 24, 2010, 16:13:17 »
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/22470-polski-lektor-on-to-robil-za-kare/page__pid__312645#entry312645

Cytuj
Dobra mam już. Te dwa pliczki które są w podanym linku wrzucić do folderu X:\World_of_Tanks_closed_Beta\res\audio i podmienić. Mamy polską wersję językową z amerykańskim lektorem. To tyle.

W poście autor zamieścił tez link do plików. A ja po raz kolejny cieszę się, że nie zmieniłem wersji językowej z angielskiej na polską ;).
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Blutbart

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 24, 2010, 18:25:06 »
Odkad gram w różne gry na kompie, jestem wrogiem polskiej lokalizacji - zawsze coś z nią nie tak. Więc nawet nie próbowałem zieniać wersji :)

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 24, 2010, 18:44:31 »
Odkad gram w różne gry na kompie, jestem wrogiem polskiej lokalizacji - zawsze coś z nią nie tak. Więc nawet nie próbowałem zieniać wersji :)

this  :)

ale z ciekawości chyba sprawdzę lektora anemika-depresanta :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 24, 2010, 20:03:10 »
Kopara szkoda nerwów, w porównaniu z nim ivona jest bardzo dobrym syntetazorem mowy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 24, 2010, 21:28:39 »
Kopara szkoda nerwów, w porównaniu z nim ivona jest bardzo dobrym syntetazorem mowy

to ten paralityk jest gorszy od Ivonki? no to faktycznie szkoda nerwów, dzieki za radę Doom ;)

Blutbart

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:26:48 »
Ostatni patch sporo namieszał w uszkodzeniach modułów.
Pisałem o tym na forum WoT ale powtórzę i tutaj.
Przykład 1
Jadę panterą sobie wesoło, dostaję strzał w prawy bok. Zniszcenie działa i uszkodzenia ammo racka. Ale to nie wszystko, bo ten sprytny pocisk wyleciał z powrotem i uszkodził mi prawą gąsienicę i zerwał lewą.
Przykład 2
Panterą zajechałem od tyłu minimausa. Celuję w korpus, poniżej wiezy. Walę. Odpadła gąsienica i przestała się chłopu wieża obracać.

Definitywnie jest coś nie tak z modelem uszkodzeń.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:56:35 »
Tak nei tylkot y to zauwazyles, wielu ludziom jeden pocisk pol cozlgu rozwala. Druga sprawa ze uszkadzane so moduly ktore przewaznie nie byly uszkadzane przy ostrzale z tej strony, np trafienie z przodu podpala silnik ktory jest z tylu a walniecie w silnik urywa gasienice.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 28, 2010, 14:54:45 »
Tak nei tylkot y to zauwazyles, wielu ludziom jeden pocisk pol cozlgu rozwala. Druga sprawa ze uszkadzane so moduly ktore przewaznie nie byly uszkadzane przy ostrzale z tej strony, np trafienie z przodu podpala silnik ktory jest z tylu a walniecie w silnik urywa gasienice.


ooooo to, to, to

wczoraj wieczorem grając Jagdkicią dostałem postrzał tuż pod armatę  ( obejrzałem sobie pojazd zanim spłonął ) od frontu a padłem bo mi się silnik spalił  :o

Blutbart

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 29, 2010, 19:28:12 »
Mamy choinkę...

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 30, 2010, 08:37:29 »
a ten padający w garażu śnieg sprawia, że mam wrażenie, jakoby ktoś dach mi podpie...lił >:(

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 30, 2010, 10:58:17 »
"Konto premium to nie tylko więcej kredytów i doświadczenia, ale także piękny i zadbany garaż"

Zapomnieli dopisać, że gwarancja nie obejmuje szczelności dachu :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 30, 2010, 11:04:45 »
Raczej odporności na ekipy dekoracyjne :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 30, 2010, 11:30:00 »
a właśnie - wie ktoś może na kiedy jest przewidywana pełna wersja?
Próbowałem się przebić przez linki na google po wpisaniu powyższego ale to droga przez mękę.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 30, 2010, 11:46:45 »
soon

Jeszcze faza open bety wiec imo jak wyjdzie na jesieni 2011 to bedzie super

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 27, 2011, 16:54:35 »
soon

Jeszcze faza open bety wiec imo jak wyjdzie na jesieni 2011 to bedzie super

Open Beta już dziś, czy juz ktoś miał z nią styczność?, co nowego Wargaming dodał do juz istniejącego contentu?
muszę dziś do 18 trolować w robocie....grrrr >:(

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 27, 2011, 17:33:08 »
Ja niestety zobacze ewentualne nowości jakoś tak [pojutrze najwcześniej - urzad marszałkowski wysłał kontrolerów w teren i ci wybrali nas jako cel hot dropa... "troche" mało czasu przez to w pracy na coś innego niż zabawe dokumentami >:(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 27, 2011, 17:44:29 »
Ja niestety zobacze ewentualne nowości jakoś tak [pojutrze najwcześniej - urzad marszałkowski wysłał kontrolerów w teren i ci wybrali nas jako cel hot dropa... "troche" mało czasu przez to w pracy na coś innego niż zabawe dokumentami >:(


oni są chyba gorsi od Sanshowej floty w Inkursjach :P

wspólczuję Mando :)

Blutbart

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 27, 2011, 17:46:03 »
Żadnego nowego contentu. Po prostu przesiadka z closed na open beta. Nowy kontent wkrótce - najpierw TD amerykańskie, potem drzewko francuskie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 27, 2011, 17:47:31 »
dzieki Blubart, to nie będę gnał do domu jak oparzony, tylko statecznie, jak Maus pod górkę na campinovce  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 27, 2011, 20:26:08 »
Jednak pojawiło sie coś nowego z okazji open bety
http://www.youtube.com/watch?v=sr0rMAjX5g0
nowy filmik promujący giere ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 27, 2011, 21:10:55 »
Jednak pojawiło sie coś nowego z okazji open bety
http://www.youtube.com/watch?v=sr0rMAjX5g0
nowy filmik promujący giere ;D

W którym to złośliwcy chwalą się niezaimplementoanym jak dotąd clan warfare. Ja chcieć :(.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 27, 2011, 22:55:06 »
Strategia jaką widać też u CCP - reklamują te epickie bitki gdzie wszystko śmiga przy full detalach, a jak to wygląda w rzezywistości wiemy wszyscy prawda? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 28, 2011, 07:48:18 »
Strategia jaką widać też u CCP - reklamują te epickie bitki gdzie wszystko śmiga przy full detalach, a jak to wygląda w rzezywistości wiemy wszyscy prawda? :P


15 vs 15 to epicka bitka??  :P :P :P, chyba, że w clan warfare nie będzie takich ograniczeń co do składu drużyn

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 28, 2011, 09:47:02 »

15 vs 15 to epicka bitka??  :P :P :P, chyba, że w clan warfare nie będzie takich ograniczeń co do składu drużyn

Bardziej się boję możliwości, żę CW polegać będzie na walce samych tier X. Dla mnie przynajmniej oznaczało by to niegrywalną monotonię. Inny "feature" na jaki oczekuję to walki na mapach 5x5km ze zwiększonym limitem uczestników.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 28, 2011, 10:08:20 »
Ograniczenia takie jak zasięg broni, zasięg widocznosci (i tak spieprzony) wielkośc map itp to podobno ograniczenia wynikajace z silnika gry na zakup którego zdecydował się wargaming. Nie wiem jak w tym kontekscie traktowany jest limit uczestników potyczki.

I zdaje się ze Twoje obawy na temat typu walk mogą być uzasadnione, na razie przewidywania to t10 jako kor plus wsparcie top arti może jeden - dwa jakieś zwiadowcze potworki np t54 w tej roli

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 01, 2011, 09:40:45 »
Dziś  wchodzi nowy patch ;)

Za oficjalną stroną WoT:

World of Tanks Open Beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.8 patch notes:

- Added new map Westfield.
- Added interface for clan battles ("Special battles" under "Battle!" button).
- Removed New Year attributes from maps and hangars.
- Added premium tanks (box and pre-order): PzII J (German tier 3 light tank), BT-SV (Soviet tier 3 light tank), M6A2E1 (American tier 8 heavy tank).
These vehicles won’t be available in Store, and can be obtained in box version and/or pre-order packages.

- Recalculated static lights on some maps.
- Fixed certain cases of shells flying outside the aim circle.
- Fixed certain cases of disappearing shells.
- Fixed certain cases of SPG aim getting outside the map in sniper mode
- Fixed bug of autoaim sticking to destroyed tank.
- Fixed too intense SPG aim shaking after being damaged in sniper mode.
- Fixed rare case of voice chat activation button failure.
- Fixed rare case of game crash during voice chat usage.
- Fixed wrong water simulation at high options on certain computer configurations.
- Hotkeys [ and ] are unbound from "fire" and "autoaim" commands.
- Fixed mistiming of "the battle starts in" counter for different players.
- Map loading mechanism reworked to fix rare case of game crash in training battles.
- Fixed problem with missing textures of wrecked T-28 model.

- Fixed long names of HE shells in Service window.
- Fixed wrong representation of hotkeys bindings in Options.
- Fixed possibility of entering game menu during map loading.
- Fixed client freezing during Company Search.
- Fixed discrepancy of turret traverse speed between turret specs window and the corresponding tech tree.
- Fixed bug in searching for a contact with less than 4 symbols in its name.
- Clarified conditions getting certain awards.
- Fixed condition for getting Billotte’s award.
- Fixed copyright year at intro screen and EULA.
- Removed turret for GW-Panther, M12, M40/M43, and Object 704 from the store.
- Removed unupgradable modules of top tier tanks from the store.
- Removed test gun "128mm_testgun" from shells description.
- Recompiled sounds output library.
- Fixed map pictures and team lists during map loading.
- Fixed hill climbing at Sand River map.
- Fixed water submersing at Malinovka map.
- "Special battle" choice is blocked if player does not have any events planned.
- Changed certain graphics options that could lead to increased performance on certain PC configurations.

Balance and tank parameters changes:

- Chance of fire for diesel engines set to 15%, for gasoline engines - to 20%. If the initial value for -certain models was lower than the values above, it remains as it is.
- Rebalanced premium vehicles: Valentine and Matilda.
- Adjusted match-making parameters for Valentine and Matilda.
- Added extra battle tier between the existing tiers 3 and 4.

- V-2-44, V-2-54, V-55U, and V-2-54IS engines: chance of fire on impact increased by 2%.
- Т-26, T-46: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Т-28: increased reverse speed, increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- Т-34: increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.
- BТ-2, BТ-7: increased reverse speed.
- T-43: increased rate of fire for 100mm D10T gun.
- T-54: repair cost increased by 15%, hull height increased by 10 cm, increased chance of being spotted after firing 100 mm D-54 cannon, decreased tracks armor by 5 mm, track repair time increased by 10%.
- KV-3: slightly increased passability.
- KV-1S: slightly increased passability.
- IS-7: repair cost increased by 5%.
- ISU-152: repair cost increased by 8%, increased weight limit for top suspension.
- Shell 203 mm F-625D: increased cost by 4%.
- Shell 203 mm G-620: increased cost by 4%.
- SU-14: dispersion increased during movement and turret traverse, rate of fire decreased by 5% for 152mm gun, rate of fire decreased by 3% for 203mm.
- Object 212: doubled repair cost, reduced guns armor.

- LTraktor: durability increased by 10 Hit Points.
- PzII: increased reverse speed, durability increased by 5 Hit Points.
- PzII Luchs: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- Pz35(t), Pz38(t): increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.
- PzIII/IV: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- PzIII: durability increased by 10 Hit Points.
- PzIIIA: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.
- VK3001H: durability increased by 20 Hit Points.
- S35 739(f): tank tier decreased from 4 to 3, durability decreased by 20 Hit Points, decreased passability for normal terrain by 10%.
- 38H 735(f), Pz IV, and VK1602: increased reverse speed.
- Grille: fixed turret name.
- 15 cm sFH18 L/30 gun (top Hummel): range of fire decreased by 15%, increased trajectory curve.
- 15 cm sFH36 L/43 gun (top GW-Panther): increased shell velocity, increased trajectory curve.
- 17 cm K72Sf gun: rate of fire decreased by 20%, damage increased from 1100 to 1400.
- Hetzer: added new 220 HP engine, traverse speed decreased, decreased passability for normal and bad terrain by 15%.
- StuGIII: increased weight limit for second suspension, tier decreased by 1 for balancing in random battles.
- JagdPanther: increased armor for 88mm Pak 43 L/71 gun.
- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.
- Better durability for guns: 7.5 cm KwK42 L/70, 7.5 cm KwK45 L/100, 8.8 cm KwK43 L/71, 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf. B.
- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.
- 12.8 cm Kwk44 L/55 (VK 4502 B, Maus): decreased reloading time by 0.21 s.

Panther II changes:
- Decreased size.
- 7.5 cm KwK42 L/70 gun dispersion radius decreased by 7%.
- 7.5 сmKwK42 L/100 gun dispersion radius decreased by 4%.
- 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf B top gun: gun dispersion radius decreased by 7%, dispersion during turret movement decreased by 14%, shell velocity increased by 20%.
- top engine Maybach HL 234P50: reduced chance of fire by 5%, increased durability by 12.5%.
- increased weight limit for basic suspension in order to allow mounting second turret.
- ammo rack durability increased by 8%.
- repair cost reduced by 6%.

- T30: repair cost increased by 10%.
- T29 decreased rate of fire for 105 mm T5E1 gun.
- 90mm AT Gun M3 gun: price increased from 110550 to 127300 credits.
- 120mm Gun T53 gun: rate of fire increased by 5%.
- QF 6 pounder Mk III gun: decreased penetration by 5 and 10 mm for AP and APCR shells respectively.
- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: increased reverse speed, adjusted shaking effect after firing.
- T2 Med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, M4 Sherman: increased reverse speed
- Ram2: engine changed to less powerful Wright Continental R-975C (440 HP), increased reverse speed, increased passability.
- M12: decreased horizontal aiming angle.
- T14: tier decreased by 1 for balancing in random battles, increased passability.
- T1 heavy: increased passability.
- Т23: repair costs increased by 30%.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 01, 2011, 12:20:55 »
A to gady mieli podniesc nalesnika o 15cm nie 10

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #101 dnia: Marzec 01, 2011, 16:30:10 »
Mogli by pozmieniac troche mechanike i zrobic jak w Cs ze raz jeden team musi zdobyc baze w okreslonym czasie, raz inny team bo w tej chwili to jest kampa jak stad do Kanady  :D , wszyscy czekaja na cud

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 01, 2011, 16:44:06 »
jeden z trybów gry na po relace (soon [tm]) to jedna baza i kto pierwszy ja zdobedzie i utrzyma wygrywa

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 02, 2011, 08:37:18 »
Tych nowych trybów rozgrywki to będzie chyba kilka, nieprawdaż? :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nadchodzące patche
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 02, 2011, 08:42:36 »
)&%^%^&(^*_ nowy pach. Pół spolszczony klient wkurza, przez wiekszość czasu bitwy ping pomiedzy 600 a 999 (na lol premiumie do kulania exp mi to wisi, ale przez to boje sie wyprowadzic z garazu ciezszy sprzet), nowa mapa cos nie chce sie losowac

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.