Eve Online > Incursions
Sansha carrier?
sc0rp:
@Frankie ale to dotyczy kazdego encountera w kazdym znanymi mi mmo. Wystarczy "pimped" fit/gear i zamiast 40 osob potrzebujesz 5 a zamiast 5ciu robisz solo.
Doom:
Tu jest szansa że będzie zabawniej. Low sek to nie c5 które rzadko (wcale?) mają bezpośrednie wyjścia do k-space
Ellaine:
Neee, w takim WoWie jak jest encounter na 25 ludków to robi go 25 ludków w maksymalnie wypimpowanym sprzęcie poziomu X. Zdobywają w tej sposób maksymalnie wypimpowany sprzęt poziomu X+1, niezbędny żeby mieć szanse na klepanie encountera w którym zdobywa się sprzęt poziomu X+2.
Po prostu łatwiej jest precyzyjnie sterować poziomem trudności w grze kŧóra określa ilość ludzi na queście, ma małe death penalty (co oznacza że encountery na których ginie się 50 razy zanim nauczy się jak je robić są ok), ma dość małą rozbieżność mocy i możliwości postaci tego samego poziomu (różnica możliwości między Paladynem lvl 80 a Magiem lvl 80 jest mniejsza niż między 5-letnią postacią w tytanie a 5-letnią postacią w cepie) i może zmuszać ludzi do zrobienia wszystkich questów po kolei poprzez masę sprzętu który musisz zdobyć osobiście (w Eve działalność odstająca dochodowością w górę lub w dół od reszty będzie skazana na brak zainteresowania lub przesterowanie gospodarki)
edit: Nie pamiętam jak się nazywały te grupowe loszki w WoWie.
Frankie:
--- Cytat: Doom w Wrzesień 22, 2010, 12:41:04 ---Tu jest szansa że będzie zabawniej. Low sek to nie c5 które rzadko (wcale?) mają bezpośrednie wyjścia do k-space
--- Koniec cytatu ---
Do 0.0 masz 1-2 wyjścia dziennie, WH do low seca nie sa wcale rzadkoscia. Jeśli będzie to dynamiczne low (czytaj lokacje będą rozsiane po całym low to raczej nie będzie to utrudnienie), jeśli zaś będzie to jeden punkt na mapie to będzie to najbardziej zacampiony system/y w grze. Problemem nie są gracze raczej, bo ekipy zabierające się na hiclass WH potrafią się bardzo skutecznie obronić przed nieproszonymi gośćmi, a to jak będzie wygladać taki nowy plex. Z tego co pisze Xarthias to mają być (c6 przy nich ma być piaskownicą) trudne. Obecnie niewiele grup zapuszcza się do przemysłowego orania c6 (na palcach jednej reki można je policzyc) to tym bardziej tego typu plexy będa zabawą dla nielicznych wyspecjalizowanych grup dla których zaryzykowanie statków za grube bln zeby potestować jak przejść to cholerstwo nie będzie stanowić problemów (ileż to tengu spadło zanim ludzie nauczyli sie solować c5)...Nie wspominając już o kosztach stworzenia calej grupy (dobra grupa do wh kilkuosobowa musi wydać kilkadziesiąt bln na sprzęt), jak to ma być trudniejsze, a grupa większa to oznacza że te wydatki będą jeszcze większe. A co za tym idzie cena końcowego SC będzie chora bo musi uwzględniać koszty uzyskania go i czy znajdzie się wystarczająco dużo kupców na te SC (no chyba że będą mogły dokować to wtedy mase kolekcjonerów jest).
Podsumowując jeśli CCP nie chce zrobić z tego totalnej masówki to musi to zrobić trudne. Jeśli będzie to trudne to będzie to dla elite graczy których stać na zabawy z tym, a co za tym idzie pare wyspecjalizowanych grup położy na tym swoje łapy i będzie zarabiać bln a reszta gry nic z tego nie będzie mieć czyli dodatek nieprzystosowany dla 99% graczy EVE :D
Kareem:
Może być ciekawie. Pytanie tylko jak CCP podejdzie do tematu. Inne znane mi MMO (L2) ma różne poziomy trudności na tak zwanych raid bossach (RB). A chyba właśnie w tą stronę idzie CCP - taki ultimate NPC. Są RB, które można ubić w kilka osób w wypimpowanym sprzęcie, a bez tego sprzętu trzeba kilkaście osób. Są też RB, które trzeba bić w kilkadziesiąt osób w full pimp sprzęcie, aby dostać ekstra unikalne itemy (z założenia kilka na serwie), a ich ubcie to event, o którym się mówi. No i trzeba bronić zdobyczy przed wrogami.
IMO jeżeli już trzeba coś takiego wprowadzać, to dobrym roziwązaniem w EVE byłyby takie uber-npce na kilku poziomach. Jedne do ubicia 2-miesięcznymi charami w ledwie wyskillowanych BSach, a inne do ubicia tylko w full pimp flocie np 30 osób. Oczywiście największy reward tylko z najlepszych.
+ dobrze by było jakby takie coś miało określony respawn, np raz na tydzień i było w low, a reszta graczy by o tym wiedziała, co sprawiłoby, że znaleźliby się chętni do poprzeszkadzania 8) . Wtedy by na przykład trzeba było montować 2 floty - jedną do npcowania, a drugą do obstawy. Oczywiście wszystko z bramkami, aby nikt sc czy tytków nie wrzucał. Zawsze to jakiś dodatkowy content, który rozruszałby część kerbirni z high.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej