Eve Online > Incursions
Co przygotowuje CCP (stale aktualizowane)
sc0rp:
--- Cytat: Doom w Październik 19, 2010, 10:26:02 ---Javelin to naboje short range do reil gunów (lub wersja long range szturmowych odmian rakiet)
--- Koniec cytatu ---
:-[ czyli mowilismy o innych javelinach i pewnie w devblogu mieli na mysli te co psizesz
Jonas:
Mieli na myśli amunicję do raili, nie rakiety. Zresztą devblog, poza odniesieniem się do rocketsów, w ogóle nie wspomina o jakichkolwiek zmianach w misslach, a jedynie w amunicji do gunów.
Oxylan:
EvE w przyszłości, koniec z Downtime, link do dev bloga http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=817
Kilka rzeczy przestanie istnieć jak np farmienie misji po dt, koniec z większą szansą na spawn oficera-fakcyjnego rata w low- 0.0 zaraz po dt, granie bez stresu bez patrzenia na zegarek, zapewne zmieni się styl gry, jak wiadomo downtime wymusza specyficzny styl gry, i nie chodzi mi o "przymusową" przerwę od gry, tylko o to jak wpływa dt na mechanike samej EvE.
Jonas:
--- Cytat: Oxylan w Październik 30, 2010, 05:27:14 ---Kilka rzeczy przestanie istnieć jak np farmienie misji po dt, koniec z większą szansą na spawn oficera-fakcyjnego rata w low- 0.0 zaraz po dt, granie bez stresu bez patrzenia na zegarek, zapewne zmieni się styl gry, jak wiadomo downtime wymusza specyficzny styl gry, i nie chodzi mi o "przymusową" przerwę od gry, tylko o to jak wpływa dt na mechanike samej EvE.
--- Koniec cytatu ---
A skąd czerpiesz te informacje, jeśli można spytać, bo nie ma o tym słowa w devblogu. To, że nie będzie DT w sensie "proszę się wylogować na godzinę, bo musimy pogrzebać w serwerze", nie oznacza, że to co aktualnie dzieje się w EVE podczas DT dziać się przestanie. Nadal muszą być kiedyś seedowane paski asteroid, odnawiać się spawny ratów, anomalie i sygnatury. Może się to jednak dziać bez "wyłączania gry".
I ciekawi mnie jaki to specyficzny styl gry wymusza DT, jeśli mógłbyś sprecyzować. Chyba, że masz na myśli farmerów oficera oblatujących wszystkie paski po DT z nadzieją na faction spawn, ale to raczej niszowy sposób zarobkowania, czy grania w ogóle.
SokoleOko:
Coś nowego na horyzoncie - cross post z SHC:
--- Cytuj ---
So word is that on sisi at the moment that CCP have changed the way scrams work a bit. Now, when you get scrammed, instead of coasting for a while as your speed is slowly reduced, getting scrammed nukes your inertia and you slow down VERY quickly.
Apparently this is intended to make it harder/impossible for people to gatecrash.
--- Koniec cytatu ---
TL;DR -> scramble momentalnie zwalnia do "normalnej prędkości". No super....
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej