Forum Gry > World of Tanks

Czołgi w których Wam sie najlepiej gra

<< < (2/5) > >>

gregor40:

--- Cytat: Okropniak w Wrzesień 17, 2010, 10:30:18 ---Mi powiedzieli że mam grać artylerią bo brak - to i gram - w tym momencie doczłapałem się do SU-8

Jakie rigi - generalnie do przeładowania i do maskowania.
Jak grać - zwiać w krzaki, niekoniecznie głębokie (o tym zaraz) ale jak najdalej od innych art.
Uwaga - nie wybierać standardowych pozycji (typu róg mapy).

Cel namierza się około 7sek, można strzelić wcześniej ale... duża szansa na pudło.
Celować w cele poruszające się ze stałą prędkością i kierunkiem - zygzakujących odpuszczać chyba że są blisko (relatywnie, strzał przez całą mapę to jakieś 3sek... od cholery czasu żeby cel nam zwiał).

Co jeden do kilku odpaleń, a w szczególności po zdobyciu kila zmienić pozycje - i to szybko. Armata strzelając pozostawia po sobie tor-lotu pocisku przez parę sek, uważny artylerzysta może łatwo wyśledzić wrogą artylerię - sam ubiłem wczoraj tak CZTERECH arty wroga będąc jedyną arty po swojej stronie (była druga ale stała w miejscu i ją zdybali).

Czas przeładowania pocisku jest cholernie długi - wystarczająco na przesunięcie się parunastu metrów w kolejne krzaki i odczekania 7sek na ustabilizowanie lock.

Uważać na - light, med - obrona częściej niż często daje dupy i dobrze jest strzelić nawet nie po to by zdobyć kill, ale by zatrzymać wrogi tank na moment. W momencie gdy med jest w zasięgu wzroku dobrze jest nie strzelać w ogóle - obrona powinna sobie poradzić, jak mimo to med na nas jedzie strzelamy tak by zatrzymać i od razu idziemy w ruch... bo na 99% wroga artyleria obserwuje teren.

Tanki chowające się za przeszkodami - generalnie poczekać aż coś je wywabi, nie czaić się na jednego i tylko jednego tanka - obserwować całe pole bo nawet zatrzymanie kogoś pomoże kumplom bardziej niż twój +1 do kili.
Strzelanie bez odczekania aż się lock ustabilizowanie - można odpuścić - na 90% będzie fail, te 10% że się uda nie są tego warte bo tak jak pisałem wyżej, bardziej opłaci się pomóc kumplom.

UWAGA - nie naparzać jak głupi przez całą mapę żeby pomóc kumplowi który jest w zwarciu z innym tankiem - postrzelicie swojego. Rekordzista jakiego widziałem (na szczęście u wrogów) miał -4 w kilach - uber pomoc nie ? :)

To na razie tyle.

--- Koniec cytatu ---

Jeszcze pare rad:
- Jak widzisz, że wrogie scouty sie przebijaja to zwiewaj, a nie czekaj na nich
- Jak walisz do heavy tanka i masz dobe skupienie - wal za wieze (wiekszosc czolkow ma silnik z tylu, jest szansa uszkodzic)
- Jesli tank wroga Ci zniknie, ale stoi w miejscu - strzelaj na slepo, trafienie bedzie zaliczone
- Niekture SPG maja bardzo maly zapas amunicji, wiec dobrze jest strzelac, jesli sie jest pewnym trafienia

eX:
Przed soft-wipe bardzo polubiłem VK36 z tą 88-ką. Bardzo user-friendly czołg :)

Obecnie spodobał mi się niezmiernie IS4 ze 130mm.

Przed soft-wipe też mi sie super grało wysłużonym T34 i 43, a teraz jak liczby ciężkiego sprzętu podskoczyły to już nawet 44 czasami nie daje rady, ale ten czołg jest super jak gra się w plutonie z 2 z tego samego drzewka. :)

Trefnis:
nie pamietam czy nie pomylilem topicu ale zastanawiam sie co brac

vk3601 czy vk3001h

wiem ze ponoc vk3001h ma najgorsze staty ze wszystkich z tego tieru ale

jak bym mial wybierac miedzy gra pz4 albo pz3/4 to pz 3/4 daje 100% wiecej funu bo jest poprostu szybszy

Ptysiu:
VK3601 jest super, a VK3001 jest ok jak na swój tier. VK36 to w zasadzie czołg ciężki o speedzie i zwrotności medium tanka, mam wyłącznie dobre wspomnienia z jazdy nim. Powiem nawet więcej - wielu ludzi woli VK od Pantery ze względu na kompletnie inny styl gry.

Gizmo79:
3601 zdecydowanie

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej