Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Cry Havoc na rozstaju

<< < (5/6) > >>

SokoleOko:
Trudno chyba nazwać stagnacją sytuację, w której zawaliła się 1/3 SC, a kolejne 1/3 płonie :P

Racjel:
Stało sie Cry Havoc rozwiązane...

Val Heru:
 :'( :'( :'(

Frankie:

--- Cytat: Akrasjel Lanate w Wrzesień 15, 2010, 14:17:13 ---Stało sie Cry Havoc rozwiązane...

--- Koniec cytatu ---
Nie no nie przesadzaj :P ENH i Multi zostają w CH, a to wlasnie one utworzyły CH. My się poprostu udajemy na spoczynek. Jak to pisza u nas: i do zobaczenia w LoL lub WoT  :D

P.S. Może kiedyś CCP pójdzie po rozum do głowy że gracze są ważni, rozwiąże laga i wymysli coś żeby liczył się skill pilotów, a nie wyłącznie ilość, to wrócimy. Obecne Eve to nie nasze Eve stracilo ono swój urok i stało się grą, gdzie liczą się wyłącznie liczby, a nie umiejętności. Nieblobowego pvp ze świecą szukać, a 5h bitwy zyliona draków z postackowanym wszystkim nie daje radochy, jak można wziąć czołg i komuś przywalić z AP.

Frankie:

--- Cytat: Zsur1aM w Wrzesień 15, 2010, 15:12:12 ---Woot? Chyba pomyliles sie o jedno 0.

--- Koniec cytatu ---
Nie kiedyś tak było. Wielka bitwa to było 60-40 ludzi. Tu akurat przyznam racje Scaremu bardzo dobrze opisał co się dzieje. Kiedyś solo pvp nie było problemem teraz na połowie gate blob większy niż największe floty kiedyś. Tak naprawde żadnych zmian w walce. Nowe statki nie wprowadzają przełomu. Przypomnijcie sobie że carriery i dready weszły do gry przed bs/bc. Bicie carriera cruiserem to była zupełnie inna bajka. Obecnie latają hordy MSów i tytków. Gra przerosła oczekiwania wydawców i się im pomysły skończyły. Z tego co czytałem to zakładali, że alliance bedą mieć po 1-2 tytki, a rzeczywistośc pokazała, że mają 10-20x więcej. Usunięcie obszarowego dd spowodowało wysyp nieskończonej ilości blob flot noobów, bo obecnie nic ich nie zabije. Kiedyś przynajmniej siedzieli cicho bo poszło 3x dd i było po sprawie. Lagi rosną, bo nie ma czym masy usuwać z gry. Moim zdaniem CCP tak naprawde nie wie co zrobić z grą bo wpadło we własną pułapkę. Dzisiejsze eve to gra masy, a nie umiejętności. CH nigdy masą nie było i nie chciało być. Od czasu gdy licza się jedynie liczby, a kompletnie nie ma znaczenia statek i umiejętności gracza zaczął się odwrót od tej gry wśród środowiska CH.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej