Eve Online > Dyskusje ogólne

Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek

<< < (8/17) > >>

Khobba:
I to jeszcze model nowy model scorpa jest IMO dość marny. Stary scorp miał coś w sobie - tę asymetrię i charakterystyczną fascynującą brzydotę. Ten jest po prostu kolejnym  nudnym i symetrycznym modelem z generic sf game/movie. Właśnie jedną z rzeczy, które przyciągnęły mnie do (a raczej zatrzymały w) eve, był niebanalny design statków, a mówię o czasach przed trinity i update'm grafiki.

Pol Kent:

--- Cytat: Khobba w Październik 22, 2010, 10:52:31 ---I to jeszcze model nowy model scorpa jest IMO dość marny. Stary scorp miał coś w sobie - tę asymetrię i charakterystyczną Właśnie jedną z rzeczy, które przyciągnęły mnie do (a raczej zatrzymały w) eve, był niebanalny design statków, a mówię o czasach przed trinity i update'm grafiki.

--- Koniec cytatu ---

Tia, jasne. Nie żaden niebanalny design tylko brak designu. Bo losowe połączenie n-brył to nie jest żaden design A jak Ci się EVE przed updatem grafiki bardziej podobało niż teraz to zapraszamy do WoW tam nadal jest grafika przed updatem, choć Cataclysm ma coś poprawić w tej materii. Nie chce flameować ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak słucham takich wypowiedzi. Wracaj grac w MUDy o ile wiesz co to jest. Tam grafika była jeszcze bardzie "przed upgadem"  :P :P

SokoleOko:

--- Cytat: Pol Kent w Październik 22, 2010, 10:33:14 ---Nic nie wywalać tylko zmienić model na sensowny. Na DeviantArt już od dawna wisi taki model Tempest Mk2 jest tak samo wyczesany jak Tornado. Tylko CCP się opi***ala. Będą zmianiać jeden model - patrz Scorp - na każde rozszerzenie to na najbliższe 20lat mają zajęcie  :-X

--- Koniec cytatu ---

Zalinkujesz? Bo jest piątek i szukać mi się nie chce...

* SokoleOko robi "kota ze Shreka"

Ellaine:
Też mi się podobały stare statki, w każdym razie Obelisk miał ładniejszy czubek niż teraz a i covops minmatarski był ładniejszy bo na modelu Vigila a nie Probe. Też nie uznaję scorpa za poprawę, poprzedni był ciekawy, symetryczny jest do bani (chociaż logicznie to asymetryczne statki nie mają za bardzo sensu - komputer musi ciągle korygować ciąg silników żeby to leciało względnie prosto). Bardzo poprawił się model Scythe (na jego bazie jest scimitar), pierwotna wersja była koszmarnie paskudna :). Aczkolwiek może jest tak że akceptuję statki w Eve przez przyzwyczajenie i wysoką tolerancję estetyczną. Większość modeli z konkursu (nie z finału a ogólnie) podoba mi się w sumie bardziej.

Co masz do mudów? Mudy są super, jedyny powód do grania w jakieś graficzne pierdzigierki zamiast porządnych mudów jest to że gracze i developerzy się przenieśli i mudy wieją pustkami. Gdyby było Eve w wersji tekstowej z setkami tysięcy graczy, to bym grał ze 5 razy więcej niż w Eve które jest teraz :)

Doom:

--- Cytat: SokoleOko w Październik 22, 2010, 12:23:39 ---Zalinkujesz? Bo jest piątek i szukać mi się nie chce...

* SokoleOko robi "kota ze Shreka"
--- Koniec cytatu ---
Jak kolwiek odporny jestem na kocie spojrzenie (4 futrzaki w domu to dobry trening) to niech już będzie dzień dobroci dla zwier matarów :P
ten: http://axian.deviantart.com/art/Tempest-also-57937370?q=boost%3Apopular+tempest+eve+online&qo=0 ?

Jak tak to z projektów tego pana bardzie rureczka mi sie spodobała: http://axian.deviantart.com/gallery/#/dycmdh

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej