Eve Online > Dyskusje ogólne

O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD

<< < (6/37) > >>

Ellaine:
Tak w gierkach jak i w historii wielkosc imperiow zalezy od mozliwosci logistycznych. Rzym albo zasie hord mongolskich zalezaly po prostu od ich mobilnosci. Rzym mial drogi, Mongolowie mieli doskonaly system przemieszczania wojsk razem z rodzinami i stadami, wiktorianska Anglia miala flote itd itp.

Gdyby czas zdobywania terenu byl krotszy niz czas docierania posilkow przez 2 regiony, to wiekszosc blokow mialoby zasieg wlasnie 2 regionow - bo po wiadro ci sprzymierzency ktorzy nie dotra zeby ci pomoc i vice versa?
 
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

Soulscream:

--- Cytat: Dark Flonoe w Wrzesień 07, 2010, 14:42:28 ---Hmmm jako atakujacy - masz problem -> mozna to rozwiazac tak jak zrobili to rosjanie czyli wprowadzac w RF rozne rzeczy po czym olewac sprawe tak jak Bunak pisal.
Jako obronca - to ty mozesz byc tym co ma zaladowany grid.

Zdaje sobie sprawe ze to omijanie problemu, ale nie problemu wygaru SC tylko problemu laga. Usuwajac wybrane shipy nie usuniesz problemu, bo wtedy powerblocki zaczna przylatywac odpowiednia iloscia carrierow i dreadow np. w ilosci 500+ i co wtedy nalezy usunac carriery i dready? Problemem jest lag a nie shipy.
Anyway ostatnio byl lag test w jita i to co sie tam dzialo to byl zal, a przeciez jita jest na dedykowanej maszynie.

--- Koniec cytatu ---

Ze tak sie spytam walczyles kiedys z duza iloscia supercapsow w jednym systemie ? Walczyles kiedys z DD przed nerfem, ktore jednym przyciskiem wymazywalo flote? Walczyles kiedys z DD wrzucanym przed cyno?

Lag to jedno, supercapsy to drugie.



--- Cytat: Albi w Wrzesień 07, 2010, 14:47:39 ---Tak w gierkach jak i w historii wielkosc imperiow zalezy od mozliwosci logistycznych. Rzym albo zasie hord mongolskich zalezaly po prostu od ich mobilnosci. Rzym mial drogi, Mongolowie mieli doskonaly system przemieszczania wojsk razem z rodzinami i stadami, wiktorianska Anglia miala flote itd itp.

Gdyby czas zdobywania terenu byl krotszy niz czas docierania posilkow przez 2 regiony, to wiekszosc blokow mialoby zasieg wlasnie 2 regionow - bo po wiadro ci sprzymierzency ktorzy nie dotra zeby ci pomoc i vice versa?
 
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

--- Koniec cytatu ---

Mozesz przestac porownywac ~~swiat realny~~ do gry komputerowej. Zamiast rzymu masz ccp ktore ma Cie w dupie i robi kolorowe trailery do gry, ktore maja nie wiele wspolnego z prawda i oklamuje klienta. Przecietny gracz w eve online gra rok.

Okropniak:
No i właśnie o to by chodziło - ruszasz na roam przez WH albo tłuczesz się jak ci zależy.
Chcesz bić małego dużymi siłami - możesz jak zbierzesz ludzi, tak naprawdę tylko wtedy gdy czymś szczególnym Ci ten "mały" ubodzie.
Wielkie bloby dalej by latały ;p, ale nie byłoby już im tak miodnie mniejszych na zadupiach ganiać ;p



--- Cytat: Albi w Wrzesień 07, 2010, 14:47:39 ---
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

--- Koniec cytatu ---

No właśnie dlatego myślałem o tych WH - łatwiejszych do obrony, ze stacjami co są tańsze ale można je ubić - pomysł wzięty totalnie z czapy i nieprzemyślany ale też jedyny który widzę dla mniejszych ally.
W 0.0 żyłem i wiem że na POS można się gibać, ale ani to miłe ani tanie, rozwiązanie tylko dlatego stosowane że inaczej się po prostu nie da.
Co do tych samych małych stacji w sov czy nawet npc? a czemu nie - koszt 2b i ryzyko że postoi z tydzień max bo sobie dla funnu przelatujacy obok blob rozwali ;p

Co do CCP - no właśnie tu jest problem który też coraz częściej jest poruszany na forach (nie tylko u nas), jakoś nie czuć "dopieszczania" - raczej "zróbmy to samo tylko więcej" - będzie ubaw jak się skończy tak że DUST będzie grywalny i fajny ale nie będzie już komu robić interakcji z konsolowcami....

edit
[strasznie dużo używam tego "no właśnie"  - wybaczcie proszę, piszę z łapy i bez czytania bo szefu się kręci]

sc0rp:

--- Cytat: Soulscream w Wrzesień 07, 2010, 14:50:20 ---Ze tak sie spytam walczyles kiedys z duza iloscia supercapsow w jednym systemie ?
--- Koniec cytatu ---
tak bylem w supporcie ale to jeszcze bylo przy starym DD.

--- Cytuj --- Walczyles kiedys z DD przed nerfem, ktore jednym przyciskiem wymazywalo flote?
--- Koniec cytatu ---

nom nawet mam killmaila ;) ale afaik tego juz nie ma z jakies 9+ miesiecy?


--- Cytuj --- Walczyles kiedys z DD wrzucanym przed cyno?

--- Koniec cytatu ---

Tego DD juz nie ma, jest inne imo duzo lepsze ;)


--- Cytuj ---Lag to jedno, supercapsy to drugie.

--- Koniec cytatu ---

podajesz argumenty przzeciw SC a dokladniej przeciw tytanom ktore sa nieaktualne - AOE DD nie istnieje juz. Masz jakis argument ktory jest aktualny, bo nie kumam twojego toku rozumowania.

Soulscream:
Spoko, problemu nie ma.

Dust bedzie klapa totalna bo bedzie na konsole. Moglby byc zajebista gra gdyby byl na PC gdzie sterowanie jest standardowe dla wszystkich gier z tego gatunku i jest po prostu perfekcyjne. Zaden pad nie zastapi klawiatury i myszy. Druga gra, ktora jest piorytetem dla CCP to World of Darkness. W Eve kosmiczne statki maja/mialo 300 tysiecy kont to mysle ze WoT bez problemu da im conajmniej dwa razy tyle bo beda graly w to wszystkie emo dzieci tego swiata.


--- Cytat: Dark Flonoe w Wrzesień 07, 2010, 15:01:03 ---podajesz argumenty przzeciw SC a dokladniej przeciw tytanom ktore sa nieaktualne - AOE DD nie istnieje juz. Masz jakis argument ktory jest aktualny, bo nie kumam twojego toku rozumowania.

--- Koniec cytatu ---

Zaden caps czy super caps nie wytrzyma zmasowanej fali fighterbomberow / fighterow / dreadow w siege mode i dd na klate w momencie wskakiwania do systemu. Wskakujac zamawiasz sobie nowego poda od razu. Teraz maja wprowadzic fakcyjne supercapsy heh.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej