Eve Online > Incursions

Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja

<< < (32/57) > >>

Khobba:

--- Cytat: Dark Flonoe w Październik 14, 2010, 13:07:48 ---[Myrmidon, New Setup 1]

--- Koniec cytatu ---
znam ten fit, jak sobie przejrzysz forum CBC, to zobaczysz, że sam go tam postowałem ze dwa lata temu (no, może półtora). weź pod uwagę, że przy lepszych parametrach defensywnych drejk ma jeszcze miejsce na utility med slot i może nawet jakieś nano (disclaimer: nie znam się na fitowaniu drejków). Są też pewne istotne różnice między rakietami, a autocannonami, na korzyść tych pierwszych (zasięg), nie mówiąc już o łatwo zabijalnych smartbombą i potrzebujących sporo czasu na dolot dronach.

sc0rp:

--- Cytat: Oxylan w Październik 14, 2010, 13:57:37 ---Nad pve i penalty do capa to nie ma co się rozczulać, kto strzela z t2 missile na statkach typu drake, tengu, raven, czyste bankructwo, sporadycznie jeśli misja jest ciężka ludzie czasem strzelają z t2 albo Ci b bogaci =] jeszcze w golemie jest sens bo są tylko 4 launczery ale w innych statkach które plują pociskami raczej odpada, a co do pvp, coż life is brutal.

--- Koniec cytatu ---

/facepalm

Ty ile ty grasz w ta gre i czy znasz podstawy matematyki (wiesz mnozenie, dzielenie, odejmowanie)?

ninja edit (jakby nie dotarlo):
Przedstawie ci to na przykladzie mojego tengu ktory dowolnego bcka sciaga uzywajac 2 salw przy uzyciu fury i 3 salw przy uzyciu T1.
Wezmy dla przykladu  Pithatis Assassin (anomalkowy bcek - taki co ma obnizone bounty i jakosc lootu) bounty 142.500 ISK.
1. Fury - 3 takie BC sciagam przy uzyciu 6sciu salw daje mi bounty na poziomie 427.500 ISK, aby je zabic zuzylem ammo za 6 (launcherow) x 6 salw = 36 rakiet. liczac po chorendalnie zawyzonej cenie (koszt produkcji 170-200isk przy kupnie matsow z sell orderow) 500 isk za sztuke daje koszt 36 x 500 isk = 18.000 ISK
2. T1 - 2 takie BC sciagam przy uzyciu 6 salw (ten sam czas) daje mi to bounty 285.000 ISK, dla uproszczenia zalozmy ze T1 jest za free