Forum Gry > Inne gry
SW: The Old Republic
NeX:
Marudzicie chyba tylko dla czystej idei.
SWTOR Wygląda jak 150% KOTORa. Ma idealnie taką samą grafikę w lepszej rozdzielczości. Ma bardzo dobry design postaci. Z efektów przerysowania zrezygnowano już na samym początku prac. Na dziś gra wygląda jak KOTOR v3.0 na lepsze karty GFX, a że nie jest to hiperrealizm, bo i nie był wcześniej, to i lepiej.
Generalnie brak podkreślenia kolorów i kontrastu z tłem źle wpływa na czytelność obrazu i na ogólną grywalność. Dlatego kontynując tradycyjnego KOTORa dokonano prawidłowego wyboru. Gra ma konkretny target i głupotą byłyby jakiekolwiek nadmierne eksperymenty. Od hiperealizmu jest Crysis, zresztą też mocno podkolorowany, bo rzeczywistość na ogól brzydka jest :P
PS Nie mylcie czysto komiksowych ilustracji ze screenami z gry ;D
Deaell Portt:
Eee tak placzecie i narzekacie, a wiekszosc z was i tam napewno chociaz 1 abonament kupi, zeby na wlasne oczka sie przekonac.
naye666:
Ciezko kupic abo gdy gra ma korzystac z mikroplatnosci, ale nie zmienia to faktu ze spodziewalem sie jakiejs mega bomby a to kicz ktory szybko upadnie.. Another life pod wzgledem grafiki a mass effect pod wzgledem sterowania lol... To sie nie moze udac... Juz nie wspomne o walkach w kosmosie co maja byc super ubber lol ;p
NeX:
Jeżeli system płatności zostanie skopiowany z "Dungeons & Dragons Online", to będzie wyglądał rewelacyjnie.
W tym przypadku gra wydaje się być pod każdym względem lepiej zaadresowana i wykonana od SW Galaxies. Grafika naprawdę nie jest zła i będzie dość elastyczna na słabszych konfiguracjach, które są masowo sprzedawane w USA.
IMO tym razem dobrze wybrano wykonawcę i się uda :)
littleozzik:
--- Cytat: NeX w Sierpień 19, 2010, 14:48:40 ---PS Nie mylcie czysto komiksowych ilustracji ze screenami z gry ;D
--- Koniec cytatu ---
Ja widziałem, prawda że jakiś czas temu, filmik z gameplay'a. Gość pokazywał jak się gra postacią w typie Han'a Solo. W porównaniu na przykład do klimatu Jedi Academy to czułem się jakbym oglądał misia Coralgol'a...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej