Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
Pure Blind
Frankie:
Dzis w nocy w PB stała się rzecz niesamowita CCP pozwoliło pobawić się graczom. W rejonie konstelacji S4GH-I i 304Z-R odbyło się sporo większych i mniejszych potyczek między szeroko pojętym NC, a CH, Doom, Evoke, DT i innymi pomniejszymi corpami. Ogólnie na tym obszarze przebywało kilka flot po 100-150 graczy. Locale miały w granicach 250-400 osób. NIGDZIE nie było LAGA. Tak wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie, ale wszystkie gaty działały bez zarzutów, działa się nie zacinały, grid ładował się od razu, a na właczonych backetach było w granicach 40-60 fps. Ogólnie na TSie wszyscy byli zszokowani, bo nigdy nie zdarzyło się nam, by wszystko działało tak idealnie przy tych ilościach ludzi..Dzięki płynności można było zobaczyć właściwą siłe statków i zdolności dowódcze. Jedna z bitew odbyłą się w FWA http://killboard.cryhavoc-eve.net/?a=kill_related&kll_id=95058 kille dopiero spływają...zwróccie uwage ze główna część bitwy trwała jakies 6-7m dzięki temu, że wszystko działało poprawnie...
EDIT: http://kb.eve-doom.com/?a=kill_related&kll_id=7305524 z perspektywy Dooma (widać, że przeciwników było znacznie więcej niż by to wynikało z naszego Kb)
sneer:
czyżby ....była nadzieja ....
i moja subskrypcja zostanie uratowana ?
Frankie:
Zapomniałem dodać (bo była 4 rano) podczas bitwy w FWA to flota "NC" była w systemie my do niego wskakiwaliśmy i następnie warpowaliśmy na grid na którym oni czekali. Po stratach obu stron widać, że naprawde szybko sie wszystko ladowało :P. Ogólnie bardzo ładny dzień i oby jak najczęściej CCP dawało nam okazje tak pograć, bo to była czysta przyjemność, gdy 5s po komendzie skok wszyscy byli w align, nikt nie narzekał na gate lag. Po wylądowaniu na grid rozkazy leciały od razu, cele znikały a działa same się wyłaczały więc można było od razu strzelać do następnego, wszystkie repy chodziły i rr trzymał mocno.
Colonel:
http://www.youtube.com/watch?v=eo_psSUT_Wk&feature=related
sneer:
taką piękną bajkę Frankie opowiadasz ..... kontynuuj :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej