Eve Online > Wsparcie techniczne
POWRÓT DO GRY TICKET NA 24H
Sawolos:
Witam. Postanowiłem powrócić do gry, i zasłyszałem iż można poprosić producenta gry o 24h odblokowanie gry w celu zapłaty EVE ONLINE PLEX - czy ktoś mógłby mi pomoc napisać takiż wniosek po angielsku? - oraz wskazać linka gdzie ten bilet wysłać?
Pozdrawiam.
silvia:
--- Cytuj ---Hello
Hello there, can i have "login" reactivate for 24 hours period in order to re-activate account via plex?
Sincerely
"nickname postaci"
--- Koniec cytatu ---
idziesz na strone www.eve-online.com potem "support" i tam "create new petition".
tam wybierasz "billing & account" a ponizej "cancelled & suspended accounts".
W temacie wpisujesz "account re-activation via plex".
w "body" wklejasz to co ci napisalem, potem podajesz e-maile i klikasz na "submit petition".
mozesz tez sprobowac poprzez "support" -> my petitions i tam sie zalogowac, choc nie wiem czy mozna pisac petycje z nieaktywnego konta.
Tloluvin:
Musisz zalogowac sie na strone http://support.eveonline.com/pages/petitions/mypetitions.aspx
i napisac petycje w kategorii Payment Methods & Subscription Costs
Gdy kiedys robilem cos takiego to po prostu napisalem
"I want reactivate my account by plex. Could I get one free day to do it? "
Aktywowali, kupilem plexa, uzylem go i gralem :)
silentus:
Potwierdzam powyższe wypowiedzi. Zrobisz tak jak napisali i dostaniesz swój 1 dzień. Pod tym względem CCP nie zawodzi :]
Sawolos:
Dziękuję uprzejmie. Zrobiłem tak jak mówiliście i już jestem w grze - nick - sawol
Pozdr.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej