Eve Online > Wsparcie techniczne

POWRÓT DO GRY TICKET NA 24H

(1/3) > >>

Sawolos:
Witam. Postanowiłem powrócić do gry, i zasłyszałem iż można poprosić producenta gry o 24h odblokowanie gry w celu zapłaty EVE ONLINE PLEX  - czy ktoś mógłby mi pomoc napisać takiż wniosek po angielsku? - oraz wskazać linka gdzie ten bilet wysłać?

Pozdrawiam.

silvia:

--- Cytuj ---Hello

Hello there, can i have "login" reactivate for 24 hours period in order to re-activate account via plex?

Sincerely
"nickname postaci"
--- Koniec cytatu ---

idziesz na strone www.eve-online.com potem "support" i tam "create new petition".
tam wybierasz "billing & account" a ponizej "cancelled & suspended accounts".
W temacie wpisujesz "account re-activation via plex".
w "body" wklejasz to co ci napisalem, potem podajesz e-maile i klikasz na "submit petition".

mozesz tez sprobowac poprzez "support" -> my petitions i tam sie zalogowac, choc nie wiem czy mozna pisac petycje z nieaktywnego konta.


Tloluvin:
Musisz zalogowac sie na strone http://support.eveonline.com/pages/petitions/mypetitions.aspx
i napisac petycje w kategorii Payment Methods & Subscription Costs

Gdy kiedys robilem cos takiego to po prostu napisalem

"I want reactivate my account by plex. Could I get one free day to do it? "

Aktywowali, kupilem plexa, uzylem go i gralem  :)

silentus:
Potwierdzam powyższe wypowiedzi. Zrobisz tak jak napisali i dostaniesz swój 1 dzień. Pod tym względem CCP nie zawodzi :]

Sawolos:
Dziękuję uprzejmie. Zrobiłem tak jak mówiliście i już jestem w grze - nick - sawol

Pozdr.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej